Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż oraz przesył lub dystrybucja ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do obiektu Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim na cele centralnego ogrzewania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eeec6868-2f0a-4b50-b683-3585f4ccc2781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzedaż oraz przesył lub dystrybucja ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do obiektu Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim na cele centralnego ogrzewania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeec6868-2f0a-4b50-b683-3585f4ccc278
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039237/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż oraz przesył lub dystrybucja ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do obiektu Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim na cele centralnego ogrzewania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Veolia Południe Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowskich Górach produkuje i dostarcza ciepło do mieszkańców, instytucji publicznych i klientów przemysłowych za pomocą miejskich sieci ciepłowniczych (ciepło systemowe). Spółka ta jest dzierżawcą kotłowni oraz zarządza siecią ciepłowniczą znajdującą się na terenie gminy Miasteczko Śląskie. Na podstawie uchwały nr X/69/15 Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim z dn. 29.06.2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy sieci cieplnej stanowiącej własność Gminy Miasteczko Śląskie sieć została wydzierżawiona Veolia Południe Sp. z o.o. do dnia 31.03.2046 r. Veolia Południe Sp. z o.o. na tej podstawie jest jedynym podmiotem mającym techniczną możliwość dostarczania ciepła w rejonie gminy Miasteczko Śląskie.
Podstawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163393,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz przesył lub dystrybucję ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do obiektu Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim na cele centralnego ogrzewania.
Zamówienie publiczne obejmuje dostarczanie ciepła za pośrednictwem nośnika ciepła w postaci gorącej wody o zmiennej temperaturze zależnej od warunków atmosferycznych.
W ramach zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) dotrzymywania w miejscu dostarczania ciepła standardów jakościowych obsługi Zamawiającego,
2) sprawdzania zgłoszeń Zamawiającego o zakłóceniach w dostarczaniu ciepła w terminie do 12 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
3) niezwłocznego usuwania zakłóceń w dostarczaniu ciepła spowodowanych wadliwym działaniem urządzeń,
4) uruchamiania i wyłączania węzłów cieplnych,
5) umożliwienia Zamawiającemu uzupełniania nośnika ciepła w instalacjach odbiorczych,
6) usuwania na własny koszt szkód powstałych w obiekcie i na terenie należącym do Zamawiającego przy konserwacji lub naprawach urządzeń albo na skutek uszkodzenia lub wadliwego działania tych urządzeń, jeżeli szkoda została spowodowana zawinionym zachowaniem Wykonawcy,
7) umożliwienia Zamawiającemu dostępu do układu pomiarowo-rozliczeniowego w węźle cieplnym,
8) udostępniania informacji o strukturze paliw pierwotnych zużywanych do wytwarzania ciepła sprzedawanego w poprzednim okresie grzewczym oraz wpływie wytwarzania tego ciepła na środowisko, w zakresie emisji dwutlenku węgla, dwutlenku siarki, tlenków azotu (NOx), pyłów i radioaktywnych odpadów, stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów, w szczególności przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych, wydanego na podstawie art. 9 ust. 7 i 8 ustawy – Prawo energetyczne,
9) zapewnienia w węzłach cieplnych wyposażonych w układ automatycznego uzupełniania zładu uzupełniania instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w sposób automatyczny, nośnikiem ciepła pochodzącym z sieci ciepłowniczej oraz utrzymywanie układu w stałej gotowości do pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został także zawarty w projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veolia Południe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6282074566
7.3.3) Ulica: Zagórska 173
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198221,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-10 do 2028-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Dostawy energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.