Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490604/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa dokarmiania i zanęcania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w 2024 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Baligród
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Baligród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Baligród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134657200
1.5.8.) Numer faksu: 134657201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baligrod@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.baligrod.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9777391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa dokarmiania i zanęcania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w 2024 roku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a156cae9-eb19-4f2c-a9d6-380c7ea954cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00446425/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa dokarmiania i zanęcanie żubrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.3.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. „Usługa dokarmiania i zanęcania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w 2024 roku”.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokarmianiu i zanęcaniu żubrów
w Nadleśnictwie Baligród w 2024 roku”, obejmująca:
1. Dostarczenie przez Wykonawcę następującej karmy i soli dla żubrów w ilości 130 ton:
1) Buraki cukrowe – 110 ton,
2) Sianokiszonka – 10 ton,
3) Owies – 5 ton,
4) Sól lizawkowa – 5 ton.
2. Przechowywanie, transport i wykładanie w/w karmy.
3. Prace godzinowe ręczne – 200 h, obejmujące w szczególności porządkowanie miejsc dokarmiania, odkrzaczanie dojazdów do miejsc dokarmiania itp,
4. Prace godzinowe mechaniczne wykonywane ciągnikiem rolniczym – 50 h, obejmujące w szczególności: odśnieżanie miejsc dokarmiania i dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania, poprawę dojazdów do miejsc dokarmiania itp.
5. Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu karmy wg poniższego wyszczególnienia:
1) Buraki cukrowe w ilości 110,0 ton – korzenie bez naci, pochodzące ze zbiorów
2024 r. Buraki będą wykładane dla żubrów w okresie od września do grudnia 2024 r. Buraki muszą być oczyszczone z nadmiaru gliny.
2) Sianokiszonka w ilości 10,0 ton - w foliowanych balotach, zabezpieczonych przed zepsuciem o wadze 500-800 kg, pochodząca ze zbiorów z traw łąkowych, pozyskanych w okresie czerwiec – lipiec 2024 roku.
3) Owies ziarno w ilości 5,0 ton – wysuszone ziarno, wolne od zanieczyszczeń
i pleśni.
4) Sól lizawkowa w ilości 5,0 tony - sól kamienna w naturalnych bryłach lub w prasowanych kostkach o wadze 8-12 kg.
6. Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy należy wyłożyć łącznie 130 ton karmy i soli dla żubrów. Wykonawca będzie przechowywał karmę i sól lizawkową wg swojego uznania, w takim miejscu, aby możliwy był dojazd w okresie jesienno-zimowym i jej wykładanie w terminach, lokalizacjach i z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego każdorazowo w Zleceniu prac do wykonania. Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcy utwardzony plac w miejscowości Kołonice do przechowywania buraków cukrowych oraz sianokiszonki. Zamawiający informuje również, że dokarmianie i zanęcanie żubrów będzie odbywało się w następujących leśnictwach: Bystre, Czarne, Jabłonki, Kalnica, Rabe, Kołonice, Roztoki, Żernica, Bukowiec, Wola Górzańska, Polanki, Rajskie, Zawóz. Intensywność dokarmiania będzie uzależniona od miejsc koncentracji żubrów.
7. Usługa dokarmiania będzie obejmowała: zakup, przechowywanie, załadunek na środek transportowy przystosowany do poruszania się po utwardzonych oraz nieutwardzonych szlakach leśnych, transport do miejsc dokarmiania zlokalizowanych w w/w leśnictwach oraz wykładanie karmy w miejscach dokarmiania wskazanych przez pracownika nadleśnictwa – leśniczego ds. łowieckich, sukcesywnie wg potrzeb, z częstotliwością niżej wymienioną:
1) buraki cukrowe – dokarmianie i zanęcanie w okresie wrzesień – grudzień z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu po ok. 8-10 ton;
2) sianokiszonka – dokarmianie w okresie październik - grudzień z częstotliwością co najmniej 2 razy w miesiącu po ok. 1,5-2 tony;
3) owies – dokarmianie w okresie wrzesień - grudzień z częstotliwością średnio 1 raz
w tygodniu po ok. 0,5 tony;
4) sól lizawkowa – wykładanie do lizawek z częstotliwością co najmniej 2 razy
w miesiącu, przez okres wrzesień - grudzień po ok. 10 kg każdorazowo do jednej lizawki. Ponadto Zamawiający informuje, że znaczna część lizawek wymaga wynoszenia ręcznego soli z uwagi na brak możliwości dojazdu (brak dróg leśnych, szlaków zrywkowych do części lizawek).
5) prace godzinowe ręczne –
a) porządkowanie miejsc dokarmiania:
- uprzątnięcie starych, niezjedzonych resztek karmy wyłożonych bezpośrednio na ziemi oraz w korytach przy magazynach w l-ctwie Kołonice oraz L-ctwie Czarne,
- uprzątnięcie resztek worków, folii, sznurków służących do przechowywania karmy oraz innych zanieczyszczeń, w szczególności śmieci,
- odprowadzenie zgromadzonej wody opadowej w miejscu dokarmiania poprzez wykopanie rowów odwadniających,
- dezynfekcję miejsc dokarmiania przy użyciu środka dezynfekującego w uzgodnieniu z Zamawiającym (zakup środka dezynfekcyjnego po stronie Wykonawcy).
Częstotliwość prac – ok. 2 razy w tygodniu w okresie dokarmiania, w zależności od warunków pogodowych i intensywności pobierania karmy, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
b) odkrzaczanie dojazdów do miejsc dokarmiania:
- uprzątnięcie przeszkadzających krzewów wzdłuż dróg leśnych i szlaków za pomocą siekiery, tasaka, pilarki,
- złożenie gałęzi w miejscach wskazanych przez leśniczego ds. łowieckich.
6) prace godzinowe mechaniczne wykonywane ciągnikiem rolniczym –
a) odśnieżanie miejsc dokarmiania i dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania:
- odśnieżanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych, prowadzących do miejsc dokarmiania wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego w zleceniu prac do wykonania,
z wykorzystaniem pojazdu mechanicznego z pługiem np. ciągnika rolniczego lub innego,
- odśnieżanie miejsc dokarmiania w celu umożliwienia wyłożenia karmy bezpośrednio na ziemi i umożliwieniu pobierania jej przez żubry,
- odśnieżanie miejsc zlokalizowanych bezpośrednio przy magazynach na karmę
w l-ctwie Kołonice oraz L-ctwie Czarne,
- posypywanie piaskiem miejsc oblodzonych, przy czym piasek zapewni Wykonawca.
Potrzeba odśnieżania będzie uzależniona od warunków atmosferycznych – intensywności opadów śniegu, wysokości pokrywy śnieżnej, oblodzenia dróg dojazdowych i szlaków.
Przewidywana lokalizacja i długość tras do odśnieżania w celu dokarmiania żubrów:
Lokalizacja - leśnictwo Długość trasy do odśnieżania w mb
Bystre 50
Czarne 150
Jabłonki 100
Kalnica 150
Rabe 300
Kołonice 500
Roztoki 100
Żernica 200
Bukowiec 100
Wola Górzańska 100
Polanki 150
Rajskie 200
Zawóz 100
Razem: 2200
4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229923,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229923,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229923,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Dariusz Górka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881037028
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 1/3
7.3.4) Miejscowość: Baligród
7.3.5) Kod pocztowy: 38-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229923,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.