eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i/lub promocyjne miasta Katowice



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i/lub promocyjne miasta Katowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i/lub promocyjne miasta Katowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0911179a-5ddb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.51 Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej i promocyjne miasta Katowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.66.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61544,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
I.A. Doniczka z niezapominajką – 1000 szt.
Opis: Zestaw składający się z doniczki wykonanej z terakoty i nasion niezapominajki zapakowany w kartonik. Wymiary: 60 x 55 x 50 mm (±10mm).
Znakowanie w kolorze czarnym na kartoniku (wieczko) wielkości min. 40 x 40 mm zgodnie z załącznikiem graficznym.
I.B. Zestaw woreczków wielorazowych – 500 szt.
Zestaw dwóch bawełnianych woreczków ze sznurkiem do ściągnięcia, zapakowanych w papierową rolkę. Wymiary woreczków: 190 mm x 240 mm, 240 mm x 270 mm (±10mm). Znakowanie zgodnie z załącznikiem graficznym w kolorze czarnym o wymiarach 40 mm x 50 mm (±5mm) wykonane na papierowej rolce.
I.C. Bidon aluminiowy - 700 szt.
Bidon aluminiowy o pojemności 800 ml, błyszczącej powierzchni, wyposażony w karabińczyk oraz szczelne zamknięcie typu leak proof. Kolor podstawowy: niebieski. Wymiary: 73 mm x 73 mm x 247 mm (±5mm). Znakowanie metodą tampodruku lub laserowe o wymiarach: 50 mm x 25 mm (±5mm) zgodnie z załącznikiem graficznym.
I.D. Smycz – 2000 szt.
Smycz reklamowa w kolorze białym, dwustronna o szerokości 15 mm i długości 90 cm (tolerancja dla długości ±50 mm) zakończona metalowym karabińczykiem. Materiał rPET.
Znakowanie zgodnie z załącznikiem graficznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
II.A. Notatnik A5 – 700 szt.
Notes formatu A5 bez okładki, klejony wg krótszego boku, spód podklejany kartonem. 50 kartek białych gładkich. Zadruk stron jednostronny w kolorze, zgodnie z załącznikiem graficznym.
II.B. Kalendarz trójdzielny na rok 2024 – 300 szt.
Materiał: karton, papier pochodzący z recyklingu w kolorze białym. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm. Wymiary główki drukowanej: min. 200 mm x 300 mm. Druk główki jednostronny full color, wg załączonej grafiki, kalendaria klejone. W stopce kalendarza dane kontaktowe do Wydziału Kształtowania Środowiska. Plastikowe okienko do zaznaczania daty. Kalendarze pakowane w jednostkowe koperty.
Opakowanie zbiorcze – pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo.
II.C. Długopis – 1500 szt.
Długopis wykonany z aluminium, wyposażony w mechanizm obrotowy i końcówkę touch-pen. Kolor podstawowy: zielony. Wymiary: średnica: 0,7 mm x 13,8 mm długość (±2mm) Znakowanie metodą graweru o wymiarach 40 mm x 4 mm. (±2mm) zgodnie z załącznikiem graficznym.
II.D. Zestaw do pisania – 500 szt.
Zestaw piśmienniczy składający się z: drewnianej linijki, drewnianego ołówka, długopisu, gumki do gumowania oraz temperówki. Całość zapakowana w bawełniane etui w kolorze beżowym zapinane na zamek błyskawiczny. Wymiary: 185 mm x 85 mm (±10mm). Znakowanie zgodnie z załącznikiem graficznym w kolorze czarnym, wykonane na przedniej stronie etui, o wymiarach 130 x 20 mm (±5mm).
II.E. Ołówek – 1500 szt.
Ołówek drewniany o twardości grafitu HB, z gumką, naostrzony. Wymiary: średnica 7 mm x 190 mm długość (±5mm). Znakowanie w kolorze czarnym zgodnie z załącznikiem graficznym, o wymiarach 65 mm x 5 mm (±2mm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18530000-3 - Prezenty i nagrody

4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
III.A. Naklejki – 2000 szt.
Okrągłe naklejki z grafiką, kolor biały. Wymiary: średnica 50 mm (±5 mm).
Znakowanie: nadruk jednostronny pełen kolor na przedniej stronie, ponieważ tył produktu jest stroną samoprzylepną. Nadruk trwały, nie zdzieralny się, niewyczuwalny w dotyku. Grafika na naklejkach według załączonej grafiki.
Opakowanie zbiorcze, naklejki na arkuszach/rolce/pojedyncze.
III.B. Smycze – 250 szt.
Biała smycz z grafiką wykonana z poliestru. Wymiary: szerokość 1,5 - 2 cm, długość złożonej smyczy bez karabińczyka 40- 43 cm. Karabińczyk metalowy. Nadruk nieścieralny.
Znakowanie: nadruk co najmniej jednostronny, pełen kolor. Grafika na smyczach według załączonej grafiki. Opakowanie zbiorcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18530000-3 - Prezenty i nagrody

4.5.5.) Wartość części: 1239,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV
IV.A. Parasol – 30 szt.
Parasol automatyczny z aluminiowym kijem. Zaokrąglona gumowa rączka. Poszycie w kolorze białym z pokrowcem. Pasek zapinający z zapięciem na rzep. Średnica czaszy 100 cm (+/- 10%).
Znakowanie: wg załączonej grafiki – nadruk w kolorze czarnym - logo programu „Katowicka Karta Mieszkańca” na jednym z paneli parasola.
VI.B. Długopis – 100 szt.
Długopis automatyczny, materiał: metal. Wymiary: 137 x ⌀ 10 mm. Aluminiowy korpus długopisu ozdobiony dwoma ringami. 4 kolory: różowy, zielony, niebieski i żółty.
Znakowanie/grawer: wg załączonej grafiki - tekst w kolorze czarnym Program pn. „Katowicka Karta Mieszkańca” wraz z logo serce miasta Katowice.
VI.C. Filiżanka – 50 szt.
Filiżanka o pojemności maksymalnie 200 ml i nie mniejszej niż 160 ml. Wymiary: wysokość: 7,3 cm, szerokość: 8,1 cm.
Kolor: czarny. Możliwość mycia w zmywarce. Jednostkowe opakowanie kartonowe.
Znakowanie: wg załączonej grafiki - nadruk zewnętrzny w kolorze - logo „Katowickiej Karty Mieszkańca” na tylnej stronie filiżanki.

VI.D. Smycz – 250 szt.
Smycz o wymiarach 15 x 900mm. Wykończenie: karabińczyk. Kolor: 4 kolory: różowy, zielony, niebieski i żółty. Materiał: Poliester.
Znakowanie: wg załączonej grafiki - kolor czarny jednostronne tekst Program pn. „Katowicka Karta Mieszkańca” wraz z logo serce miasta Katowice.
Opakowanie zbiorcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18530000-3 - Prezenty i nagrody

4.5.5.) Wartość części: 3305,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32103,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32103,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-10-26-110

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32103,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17943,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17943,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tarraya S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17943,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tarraya S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3515,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3515,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tarraya S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3515,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia w zakresie IIIA - 5 dni, w zakresie IIIB - 10 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.