eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiwiskaBudowa Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Niwiska



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Niwiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niwiska

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niwiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niwiska 430

1.5.2.) Miejscowość: Niwiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-147

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 2279 002

1.5.8.) Numer faksu: 17 2279 341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gmina.niwiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8e7e8c7-7706-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Niwiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e7e8c7-7706-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046399/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Niwiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SI.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2. Elementy składowe zamówienia:
- rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego zakładu usług komunalnych o pomieszczenie biurowe dla potrzeb PSZOK, wraz z instalacjami,
- budowa budynku z wiatami i pomieszczeniami magazynowymi, wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i jej zewnętrznym odcinkiem policznikowo z budynku inwestora,
- budowa wagi samochodowej, oświetlenia, odwodnienia do projektowanego zbiornika bezodpływowego o pojemności 20 m3, ogrodzenia, placu utwardzonego i 16 miejsc postojowych
3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące Załącznik 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa( Zał. Nr 5)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213220-1 - Roboty budowlane w zakresie magazynów

45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2617230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3594015,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2617230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Solid- Bud Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365687095

7.3.4) Miejscowość: Cmolas

7.3.5) Kod pocztowy: 36-106

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2617230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.