Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457884/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00476651/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku szpitala o pomieszczenia gabinetu chirurgicznego, poczekalni, korytarza i pomieszczenia przejazdowego dla karetek pogotowia w Łosicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łosice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozlosice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlosice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-374a7fd7-010b-40db-a761-7df17ea1efa71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku szpitala o pomieszczenia gabinetu chirurgicznego, poczekalni, korytarza i pomieszczenia przejazdowego dla karetek pogotowia w Łosicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-374a7fd7-010b-40db-a761-7df17ea1efa7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065234/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa budynku szpitala o pomieszczenia gabinetu chirurgicznego, poczekalni, korytarza i pomieszczenia przejazdowego dla karetek pogotowia w Łosicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w powiecie łosickim i mieście Iwano-Frankiwsk w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.242.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 867967,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach o pomieszczenia gabinetu chirurgicznego, poczekalni, korytarza i pomieszczenia przejazdowego dla karetek pogotowia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym, projekcie technicznym,
przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznikido niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany:
1) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót budowlanych,
2) wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do specyfikacji warunków zamówienia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, prawem budowalnym,
3) stosować wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem(art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
4) ustanowić kierownika budowy,
5) sporządzić lub zapewnić sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
6) zapewnić udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach budowlana, sanitarna, elektryczna,
7) wykonania wszelkich badań i sprawdzeń, ekspertyz, sprawdzeń i prób, pomiarów, m.in. pomiary elektryczne oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych oraz przygotowania, sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia, a także uzyskania, dokumentów wymaganych przez przepisy prawa budowlanego niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu przez inwestora zgodnie z art. 54-57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
8) wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, naprawczych i odtworzeniowych koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji.
9) przy wykonaniu robót budowlanych uwzględnić zapisy specyfikacji warunków zamówienia i umowy o roboty budowlane,
10) odpowiadać za koordynację prac objętych umową o robot budowlane i utrzymanie porządku na terenie budowy,
11) ścisłej współpracy z przedstawicielami zamawiającego,
12) wykonać wszystkie roboty budowlane, naprawcze, wykończeniowe i inne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
13) opracować dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej (2 egz.).
14. Jeżeli i wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 p.z.p. zamawiający dopuszcza tam rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne.
15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w opisie przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 4 p.z.p. Zamawiający wskazuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1249000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1772202,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1249000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO ESCO Grzegorz Pozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710515849
7.3.3) Ulica: Krańcowa 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-493
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1249000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁOSICE
więcej: przetargi ŁOSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
- Utworzenie nowej instalacji odgromowej na budynkach WOTUiWw Toruniu
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 94 w obrębie Powierż, gm. Janowiec Kościelny
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.