eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSadzenie drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sadzenie drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618593430

1.5.8.) Numer faksu: 618593429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznanan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sadzenie drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bc8c10e-4676-4858-8852-d9ba2f342276

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031090/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Sadzenie drzew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sadzenie drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
Część 1 - teren gmin: Dopiewo,
– zamówienie obejmuje sadzenie krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu na terenie ww. gminy w ilości 900 szt.
Zakres prac:
1) zdjęcie darni/ trawy, wykorytowanie terenu pod nasadzenia, wywóz urobku,
2) zakup, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej,
3) zakup, dostawa i sadzenie materiału roślinnego – drzew/krzewów (przed posadzeniem drzew/krzewów Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu fotografie sadzonek z bryłą korzeniową),
4) zakup, dostawa i rozścielenie ściółki – zrąbki drzewne,
5) zakup, dostawa i zamontowanie palików przy drzewach i siatki drucianej dla 69 drzew ( dotyczy części 2),
6) podlanie drzew/krzewów
Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacji Technicznej, dalej ST, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowa lokalizacja drzew/krzewów przewidzianych do nasadzenia oraz gatunki drzew/krzewów określone zostały w załączniku nr 1 do ST "Wykaz nasadzeń drzew i krzewów" (odpowiednio dla danej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sadzenie drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
Część 2 - teren gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne,
– zamówienie obejmuje sadzenie drzew w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu na terenie ww. gmin w ilości 336 szt.
Zakres prac:
1) zdjęcie darni/ trawy, wykorytowanie terenu pod nasadzenia, wywóz urobku,
2) zakup, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej,
3) zakup, dostawa i sadzenie materiału roślinnego – drzew/krzewów (przed posadzeniem drzew/krzewów Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu fotografie sadzonek z bryłą korzeniową),
4) zakup, dostawa i rozścielenie ściółki – zrąbki drzewne,
5) zakup, dostawa i zamontowanie palików przy drzewach i siatki drucianej dla 69 drzew ( dotyczy części 2),
6) podlanie drzew/krzewów
Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacji Technicznej, dalej ST, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowa lokalizacja drzew/krzewów przewidzianych do nasadzenia oraz gatunki drzew/krzewów określone zostały w załączniku nr 1 do ST "Wykaz nasadzeń drzew i krzewów" (odpowiednio dla danej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 302400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sadzenie drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
Część 3 - teren gmin: Czerwonak, Kleszczewo , Kostrzyn , Kórnik, Mosina, Murowana Goślina, Pobiedziska , Swarzędz
– zamówienie obejmuje sadzenie drzew w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu na terenie ww. gmin w ilości 248 szt.
Zakres prac:
1) zdjęcie darni/ trawy, wykorytowanie terenu pod nasadzenia, wywóz urobku,
2) zakup, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej,
3) zakup, dostawa i sadzenie materiału roślinnego – drzew/krzewów (przed posadzeniem drzew/krzewów Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu fotografie sadzonek z bryłą korzeniową),
4) zakup, dostawa i rozścielenie ściółki – zrąbki drzewne,
5) zakup, dostawa i zamontowanie palików przy drzewach i siatki drucianej dla 69 drzew ( dotyczy części 2),
6) podlanie drzew/krzewów
Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacji Technicznej, dalej ST, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowa lokalizacja drzew/krzewów przewidzianych do nasadzenia oraz gatunki drzew/krzewów określone zostały w załączniku nr 1 do ST "Wykaz nasadzeń drzew i krzewów" (odpowiednio dla danej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 223200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANGREEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952235080

7.3.3) Ulica: ul. Czarnuszkowa 19/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-180

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669492,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów L i D Gramczewscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171458861

7.3.3) Ulica: Broniszewice 109b

7.3.4) Miejscowość: Broniszewice , Czermin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-304

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417528,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów L i D Gramczewscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171458861

7.3.3) Ulica: Broniszewice 109b

7.3.4) Miejscowość: Broniszewice, Czermin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-304

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.