Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437732/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obwolut aktowych oraz kopert dla prokuratur okręgu zielonogórskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 42
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-332
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683291700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-zielona-gora
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5716c2ee-668f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Prokuratura
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa obwolut aktowych oraz kopert dla prokuratur okręgu zielonogórskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5716c2ee-668f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020888/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa obwolut aktowych i kopert na potrzeby prokuratur okręgu zielonogórskiego w okresie 24 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3033-7.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa obwolut aktowych dla prokuratur okręgu zielonogórskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.5.) Wartość części: 109578,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kopert dla prokuratur okręgu zielonogórskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty
4.5.5.) Wartość części: 137938,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119974,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207963,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119974,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291062930
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 69
7.3.4) Miejscowość: Mąchocice Kapitulne
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
jakie przetargi wygrała firma
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119974,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158705,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168063,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158705,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Kujbida Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970518792
7.3.3) Ulica: Prandoty 41, Przyprostynia
7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-360
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
jakie przetargi wygrała firma
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158705,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 315 na odcinku od wyjazdu z m. Przyborów w kierunku Nowej Soli do końca przelewu (km ok. 47+500 - km 48+850)
- Szkolenie zawodowe pn."Auto detailing"" dla 6 osób w miejscowości Zielona Góra
- Kurs "Stylizacja rzęs metodą 1:1 oraz metodą objętościową" dla 7 uczestników w Gorzowie Wlkp.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do 30 czerwca 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: OSiW OHP w Zielonej Górze
- DOSTAWA CZYTNIKA MIKROPŁYTEK
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.