eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielbarkDostawa używanego pojazdu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EKO WIELBARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387508371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 8

1.5.2.) Miejscowość: Wielbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-160

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896218119

1.5.8.) Numer faksu: 896218119

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eko.wielbark@icloud.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekowielbark.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af9175da-0b3c-4e0d-a549-43f07fedcc79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af9175da-0b3c-4e0d-a549-43f07fedcc79

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo opisano w Rozdziale XVIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych”, zgodnie z poniższą specyfikacją.

I PODWOZIE – parametry techniczne, użytkowe i jakościowe bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego:
1) Rok produkcji podwozia min 2019
2) Podwozie z polskiego salonu
3) Dopuszczalna masa całkowita do 26 ton,
4) Dopuszczalna ładowność minimum 10 ton,
5) Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna),
6) Rozstaw osi pojazdu 3500-3800 mm,
7) Techniczna nośność osi przedniej min 8 000 kg,
8) Techniczna nośność tylnego zawieszenia min 20 000 kg,
9) Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola i regulacja zawieszenia tylnego za pomocą pilota,
10) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej,
11) Hamulce tarczowe, ABS, ASR, system kontroli trakcji ESP (z możliwością wyłączenia), asystent utrzymywania pojazdu na pasie ruchu,
12) Ogumienie 3 15/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym, pełnowymiarowe koło zapasowe,
13) Błotniki kół tylnych z chlapaczami,
14) Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min 310 KM i momencie obrotowym min 1600 Nm,
15) Norma emisji spalin: EURO 6,
16) Silnik wyposażony w przyssawkę odbioru mocy odsilnikową,
17) Zbiorniki paliwa o pojemności min. 200 litrów,
18) Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła,
19) Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach,
20) Ogranicznik prędkości,
21) Kabina dzienna 3 osobowa. Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,
22) Sygnał dźwiękowy i świetlny przy cofaniu pojazdu,
23) Elektrycznie sterowane szyby,
24) Klimatyzacja,
25) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne,
26) Reflektory halogenowe ze światłami LED do jazdy dziennej,
27) Radio,
28) Immobiliser fabryczny,
29) Tachograf cyfrowy,
30) Gniazdo elektryczne 12V,
31) Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim,
32) Fabryczne osłony boczne antyrowerowe i nadkola,
33) 2 kliny zabezpieczające umieszczane pod kołami pojazdu, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu,
34) Wyposażenie pojazdu zgodne z obowiązującymi przepisami (gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy,
35) Instrukcja obsługi dla kompletnego pojazdu wraz z urządzeniami w języku polskim.

II ZABUDOWA - parametry techniczne, użytkowe i jakościowe bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego:
1) Zabudowa umożliwiająca odbiór odpadów zmieszanych i segregacyjnych (plastik, papier, szkło),
2) Zabudowa skrzyniowa bezpylna z urządzeniem załadowczym tylnym, montowana na ramie dzielonej,
3) Pojemność zabudowy skrzyniowej - min 19m3,
4) Wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1:2011, DIN 1501 oraz posiadająca znak CE,
5) Skrzynia ładunkowa o sztywnej prostokątnej stalowej konstrukcji lub ścianach półokrągłych wykonana z jednolitych blach całkowicie spawana, szczelna. W przypadku zabudowy ożebrowanej przez jednolite blachy rozumie się blachy łączące poszczególne żebra,
6) Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana,
7) Ściany zabudowy wykonane ze stali wysokogatunkowej o grubości min. 3 mm,
8) Dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej o grubości min 4 mm,
9) Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy z dodatkowymi klockami ślizgowymi. Dookoła płyty wypychającej zamontowana uszczelka,
10) Możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową lub zastosowanie drzwi inspekcyjnych znajdujących się z prawej strony skrzyni ładunkowej pozwalających na prace porządkowo-konserwacyjne w jej wnętrzu,
11) Możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy,
12) Odwłok w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowany z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylny do góry,
13) Podłoga wanny zasypowej wykonana ze stali o twardości min HB400 i grubości min. 8 mm
14) Stopień zagęszczenia odpadów - min. 5:1.
15) Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem,
16) Urządzenie załadowcze typu otwartego zgodne z normą PN-EN 1501 przystosowane do współpracy z pojemnikami o pojemności od 110 do 1100 litrów,
17) Przyciski lub dźwignie systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka,
18) Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym,
19) Dwa stopnie wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość ograniczenia prędkości do 30 km/h, uniemożliwienia manewru cofania pojazdu, rozłączenia układu ugniatania,
20) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa: światła hamowania, postojowe, cofania, kierunkowskazy oraz światło alarmowe LED typu „kogut” z przodu oraz z tyłu pojazdu, dwa reflektory robocze na odwłoku,
21) Boczne osłony przeciw najazdowe,
22) System centralnego smarowania,
23) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przebieg w km

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wydania pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymagania dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy eZamówień. Sposób złożenia oferty opisano w Rozdziale XXII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.