Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458369/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
IZOLACJA PIWNIC - INIEKCJA ŚCIAN BUDYNKU URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,172593,8b58f7758eda0ef04f48233516657783.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IZOLACJA PIWNIC - INIEKCJA ŚCIAN BUDYNKU URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f6736c-cc0e-4f51-b8f8-908dbe1bf003
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Izolacja piwnic - iniekcja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114538,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu iniekcji krystalicznej oraz izolacji przeciwwodnej – osuszanie ścian budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach na poziomie piwnic (osie 12-23), w tym w szczególności:
a) Zabezpieczenie podłóg folią;
b) Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej pasami o szerokości 30 cm;
c) Odgrzybianie powierzchni ścian;
d) Wykonanie iniekcji krystalicznej w murze;
e) Gruntowanie podłoży;
f) Uzupełnienie tynków wewnętrznych
g) Cokoliki z płytek terrakota;
h) Wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach;
i) Dwukrotne malowanie;
j) Usunięcie gruzu;
k) Doprowadzenie terenu robót do należytego stanu i porządku.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia określony został w:
a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ;
b) Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
c) Rzucie piwnic stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca ma za zadanie wykonać wszystkie roboty budowlane wraz z uporządkowaniem terenu nieruchomości.
4. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
a) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w Załącznikach do SWZ, przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszelkimi innymi przepisami i normami dotyczącymi prowadzenia robót budowlanych oraz zasadami BHP i ppoż. na terenie budowy i w rejonach wykonywanych prac oraz postanowieniami umowy (wzór umowy stanowi Dodatek nr 3 do SWZ). Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.
b) zapewnienie stosownej kadry wymaganej przez prawo oraz koniecznej do zrealizowania przedmiotu zamówienia, posiadającej odpowiednie uprawnienia,
c) wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych materiałów fabrycznie nowych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym jak i finalnym, niezbędnych do wykonania
i utrzymania robót w stopniu, w jakim wymaga tego jakość robót,
d) posiadanie aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie prac, realizowanych przez wykonawcę i jego podwykonawców od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz materiały na okres 60 miesięcy.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracownicy na stanowiskach robotniczych
– bezpośrednio wykonujący roboty na placu budowy, za wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, rodzaju czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności
w trakcie realizacji zamówienia – zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone ww. projektowanych postanowieniach umowy.
7. Zamawiający nie przewiduje obowiązku przeprowadzenia wizji lokalnej i sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u zamawiającego. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
8. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SWZ i Załącznikach do SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót.
11. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów
i uregulowań prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, oraz zasad BHP i ppoż. na terenie i w rejonach wykonywanych prac.
12. W okresie realizacji prac wykonawca zobowiązany będzie utrzymać porządek w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia i wokół tego miejsca, usuwać na bieżąco na własny koszt odpady i śmieci powstałe w trakcie wykonywania robót.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
14. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
15. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru, na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy - Dodatek nr 3 do SWZ.
16. Cenę ryczałtową oferty za cały przedmiot zamówienia, wykonawca podaje w Formularzu ofertowym, stanowiącym Dodatek nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601447,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „LEX-BUD” DARIUSZ TYRALA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6411490718
7.3.3) Ulica: CZARNOLEŚNA 18/6
7.3.4) Miejscowość: RUDA ŚLĄSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-709
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa w formie leasingu finansowego i uruchomienie kontrolera do badań symulacyjnych oraz siłownika hydraulicznego dla PŚk w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Wymiana instalacji grzewczej w budynku Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie prawobrzeża
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.