Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konarzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 598331011
1.5.8.) Numer faksu: 598331008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konarzyny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b307b057-7ee5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003516/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Karsin i Konarzyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Odbudowa i odporność (REACT-EU), 13.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostarczenie i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych oraz zakup, dostarczenie i montaż jednej pompy ciepła dla obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Konarzyny w ramach zadania pn. „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Odbudowa i odporność (REACT-EU), 13.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU.„Szczegółowa specyfikacja instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny” stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia opisuje wymagania i oczekiwania zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji.
Specyfikacja wraz z w/w szczegółową specyfikacją (Załącznik nr 7 do SWZ) stanowi podstawę do sporządzenia oferowanej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej oraz opracowanie dokumentów wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, wszelkie prace instalacyjne, przeprowadzenia szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu dotyczący pompy ciepła został określony w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
Z uwagi na to, iż przedmiotem zamówienia objęte są dwa budynki użyteczności publicznej na terenie gminy Konarzyny, zamówienie zostało podzielone na 2 następujące części:
Część nr 1 - „Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach o mocy około 17 kWp wraz z pompą ciepła o mocy 14 kW”
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712331-9 - Fotoogniwa
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 80155,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostarczenie i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych oraz zakup, dostarczenie i montaż jednej pompy ciepła dla obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Konarzyny w ramach zadania pn. „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Odbudowa i odporność (REACT-EU), 13.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU.„Szczegółowa specyfikacja instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny” stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia opisuje wymagania i oczekiwania zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji.
Specyfikacja wraz z w/w szczegółową specyfikacją (Załącznik nr 7 do SWZ) stanowi podstawę do sporządzenia oferowanej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej oraz opracowanie dokumentów wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, wszelkie prace instalacyjne, przeprowadzenia szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu dotyczący pompy ciepła został określony w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
Z uwagi na to, iż przedmiotem zamówienia objęte są dwa budynki użyteczności publicznej na terenie gminy Konarzyny, zamówienie zostało podzielone na 2 następujące części:
Część nr 2 – „Instalacja fotowoltaiczna dla obiektu hydroforni w Ciecholewach o mocy około 30 kWp”
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712331-9 - Fotoogniwa
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 79024,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu pn.: „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny – etap II” ogłoszonego w BZP pod numerem: 2023/BZP 00493459/01 w dniu 14.11.2023 r., do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 22.11.2023 do godz. 10:00 dla części 1 zamówienia pn.: „Instalacja fotowoltaiczna dla Budynku Ośrodka Zdrowia w Konarzynach o mocy około 17 kWp wraz z pompą ciepła o mocy około 14kW” wpłynęły dwie oferty od następujących Wykonawców:
1) PGI2 Sp. z o. o.,ul. Bytowska 19, 89-600 Chojnice, kwota brutto: 175.875,24 zł;
2) Zakład Instalacji Sieci Sanitarnych Wod. Kan. C.O. Gazu Mirosław Janowski, ul. Daglezjowa 8, 89-600 Chojnice, kwota brutto: 209.100,00 zł.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w ramach części 1, tj. 140.000,00 zł brutto.
Wobec tego, że ceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części pierwszej, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175875,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91208,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146675,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91208,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGI2 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5552130542
7.3.3) Ulica: ul. Bytowska 19
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91208,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.