Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508529/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersytecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersytecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-124a00e6-6b4b-4531-b97a-68f327150d17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065170/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Zakup i montaż inteligentnego systemu do ogrzewania budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem (Budynku Głównym (A) oraz Budynku Administracyjnym (B)). Zakres prac do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawiera montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania systemu, umożliwiających odczyt oraz analizę pomiaru parametrów niezbędnych do prawidłowego działania instalacji C.O., za pomocą elektronicznego narzędzia, umożliwiającego bieżącą kontrolę oraz zmianę parametrów pracy instalacji C.O. w sposób zdalny, z dowolnego miejsca, za pośrednictwem komputera wyposażonego w dostęp do Internetu.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych, kompletnych, nienaprawianych i nieregenerowanych urządzeń , które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej C.O. za pomocą dostarczonego oprogramowania;
2) włączenie systemu do istniejącej w Budynku Głównym (A) oraz Budynku Administracyjnym (B) instalacji C.O. w sposób pozwalający na nadzór pracy instalacji C.O. tych budynków.
System zarządzania ogrzewaniem ma za zadanie wspomaganie działania instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Głównym (A) oraz Budynku Administracyjnym (B) w celu utrzymania optymalnych parametrów pracy, w sposób zapewniający optymalne zużycie paliwa gazowego przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu cieplnego użytkowników tych budynków
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227256,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227256,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227256,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH STEROWNIKI II SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512360632
7.3.3) Ulica: Biała Droga 31
7.3.4) Miejscowość: Wieprz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-122
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227256,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie audytu energetycznego wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Dobrym Mieście
- Audyt energetyczny sieci oświetlenia miejskiego na terenie miasta Olsztyna
- Opracowanie audytów ex-ante oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu poprawy efektywności energetycznej budynku SP w Galwieciach oraz budynków mieszkalnych na terenie Gminy Gołdap
- Rewitalizacja przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
więcej: Usługi energetyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.