eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna"Zimowe utrzymanie - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg, dróg rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zimowe utrzymanie – odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg, dróg rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIASNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Ciasna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ciasna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ciasna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie – odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg, dróg rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1f290ed-d2b9-4a91-950d-564f1894358d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037582/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie – odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg, dróg rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Art. 68. Przekazywanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, wniosków, o których mowa w art. 371 ust. 3,
oraz prac konkursowych odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności,
autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających
możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.1. Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcą.1.1 JOSEPHINE to aplikacja internetowa znajdująca się na domenie https://josephine.proebiz.com, która jest
przeznaczona do elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz. 1710 z późniejszymi zmianami).1.2 Zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami za pośrednictwem modułu komunikacyjnego systemu JOSEPHINE. Złożenie oferty, złożenie wniosku o dopuszczenie
do udziału, złożenie wniosku o wyjaśnienie dokumentacji przetargowej, uzupełnienie kwalifikacji, wyjaśnienie ofert, zgłaszanie
sprzeciwu, nastąpi pomiędzy zainteresowaną stroną (zwana dalej „wykonawcą”) i zamawiającym wyłącznie drogą elektroniczną w
języku polskim oraz w sposób gwarantujący kompletność danych zawartych we wszystkich dokumentach, w tym ochronę danych
poufnych i osobowych. Ta metoda komunikacji dotyczy wszelkiej komunikacji elektronicznej między zamawiającym a wykonawcą, w
tym komunikacji w dynamicznym systemie zakupów (zwanym dalej „DSZ”).1.3 Aby bezproblemowo korzystać z systemu
JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe
informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem
https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie
oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą muszą być sporządzone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym (formie elektronicznej) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Uszczegółowienie i pozostałe ustalenia odnośnie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Zimowe utrzymanie – odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg, dróg rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025". Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą profilowane.
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Ciasna
 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia składania ofert a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.ID.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 1 – Ciasna i przysiołek Nowy Dwór
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 2 – Glinica i przysiółek Brzezinkowe
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 3 – Dzielna
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 4 – Wędzina
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 5 – Jeżowa
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 6 – Molna, przysiółki Plaszczok i Patoka
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 7 – Sieraków Śląski, przysiółek Przywary
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 8 – Panoszów i przysiółek Niwki
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok
przystankowych itp. na całej szerokości jezdni wraz z chodnikiem dla:
Rejon 9 – Zborowskie i przysiółki Stasiowe, Brzegi i Bogdala
Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymania dróg, dróg pieszo-rowerowych oraz chodników na
terenie Gminy Ciasna w sezonie 2024/2025, polegające całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg
rowerowych i chodników na całej ich szerokości dla:
Rejon 10 – drogi rowerowe oraz chodniki na terenie Gminy Ciasna. Pozostałe ustalenia dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III pkt 2 i 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
1) cena waga ( Kc ): 60%
w tym: cena odśnieżania (koszt) za 1km 30%
cena odśnieżania z posypywaniem (koszt) za 1km 30%
2) termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji
o konieczności prowadzenia prac waga ( Kt ): 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do akcji, od momentu powzięcia informacji o konieczności prowadzenia prac

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający opisuje warunku udziału.

2) Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Wiedza i doświadczenie.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 robotę o podobnym charakterze do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony (definicja podobieństwa), jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze polegającej na przeprowadzeniu zimowego utrzymania dróg z potwierdzeniem że usługa została wykonana należycie.

Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 6 SWZ.

2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd.
b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia wymagany od osób skierowanych do realizacji zamówienia.

Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.

2) Zdolność techniczna lub zawodowa – cd.
c) Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji zamówienia następującym potencjałem
technicznym:

Wymaga się aby wykonawca dysponował dla rejonów nr 1-9min. następującym sprzętem:
- co najmniej 1 (jednym)ciągnikiem rolniczym z pługiem śnieżnym o mocy nie mniejszej niż 80 KM, lub samochód ciężarowy o masie całkowitej powyżej 3,5t z pługiem śnieżnym;
- rozsiewacz do mieszanki piaskowo-solnej.

Wymaga się aby wykonawca dysponował dla rejonu nr 10min. następującym sprzętem:-co najmniej 1 (jeden) pojazd o masie całkowitej do 2,0t. wyposażony w pług śnieżny oraz rozsiewacz do mieszanki piaskowo-solnej.

Warunki w/w dotyczą zarówno Wykonawców składających oferty na jedno jak i na wszystkie zadania. Zamawiający nie przewiduje konieczności sumowania potencjału w przypadku składnia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno zadanie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie dokonuje określenia sposobu spełniania warunku.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Pozostałe ustalenia dot. warunków udziału w postępowaniu zawarte są w rozdziale V SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W trakcie procedury badania
i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako
najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni terminie do
przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
2.1. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu:
1) Aktualizującego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wg
Załącznika nr 8 SWZ.
4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty z podpunktów 1-4 składa każdy z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
trakcie procedury badania i oceny ofert na podstawie art. 274 ust 1 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej
oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), zostanie wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5
dni terminie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentu potwierdzającego należytą realizację – na potwierdzenie spełnienia
warunku udziału wskazanego w SWZ:
Załącznik nr 6 SWZ (wykaz wykonanych robót budowlanych - doświadczenie). 2) Wykazu potencjału technicznego który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia – na potwierdzenie spełnienia warunku
udziału wskazanego w SWZ:
Załącznik nr 9 SWZ (wykaz sprzętu).
Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona zostanie
wezwany do złożenia wykazu potwierdzającego spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 1 niniejszej SWZ) – SKŁADANE DO OFERTY:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z załączonymi wzorami.
Załącznik nr 3 i 3a SWZ
Załącznik nr 4 SWZ
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 ustawy pzp – jeżeli Wykonawca polega na
zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Załącznik nr 5 i 5a SWZ
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw
wykluczenia (Załącznik nr 3 i 3a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składa ten wykonawca, który spełnia warunek lub łącznie
razem.
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy,
podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający
żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa
powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca
wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty Załącznik nr 1 SWZ). Jeżeli w imieniu wykonawcy
działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej,
zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy. Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem
udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień Umowy
1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ustawy Pzp, przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia .
2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia,
2) zmiany na polecenie Zamawiającego,
3) zmiana w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 9 Umowy,
Uszczegółowienie zapisów dotyczących zakresu zmian w umowie są zawarte w paragrafie 12 załącznika nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.