Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00466091/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w COS-OPO w Spale ZP 27/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Prezydenta Ignacego Mościckiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Spała
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.spala@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70d4f900-74a7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w COS-OPO w Spale ZP 27/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d4f900-74a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi ochrony fizycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765633,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowa ochrona fizyczna COS OPO w Spale-Szczegółowy opis zamówienia. Ochronie podlega całość mienia Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Spale położonego przy Al. Prezydenta Ignacego Mościckiego 6. Teren Ośrodka usytuowany jest w kompleksie leśnym o powierzchni 22ha, ogrodzonym i posiadającym następujące obiekty:
- hala lekkoatletyczna
- hala wielofunkcyjna
- kryta pływalnia
- domek klubowy oraz obiekt hali sportowej do gier plażowych
- boiska do piłki plażowej
- stadion lekkoatletyczny
- stadion – sektor rzutów z boiskiem piłkarskim i magazynem paliw
- budynek zaplecza technicznego z wiatami magazynowymi
- kotłownia gazowo – olejowa
- oczyszczalnia ścieków oraz stacja ujęcia wody podziemnej
- zespół obiektów – pole grillowe
- internaty: Champion, Junior, Olimpijczyk, Senior, budynek mieszkalny
- zespół parkingów i dróg wewnętrznych.
Zakres zadań w zakresie ochrony:
1. Całodobowa fizyczna ochrona osób i mienia sprawowana całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w miarę możliwości przez stały zespół:
w godzinach 07.00-19.00 - przez jednego pracownika,
w godz. 19.00-07.00 - przez dwóch pracowników.
2. Opracowanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ciągu 1 miesiąca od momentu podpisania umowy „Instrukcji ochrony” tj. szczegółowego zakresu obowiązków wraz z instrukcjami i procedurami postępowania na wypadek zaistniałych zagrożeń, listę telefonów kontaktowych, prowadzoną dokumentację itp.
3. Zapobieganie i przeciwdziałanie rozbojom, kradzieżom, dewastacji oraz innym zakłóceniom ładu i porządku na terenie ochranianych obiektów,
4. Znajomość rozkładu obiektów Ośrodka oraz dróg ewakuacyjnych.
5. Kontrola technicznego zabezpieczenia obiektów, sprawdzanie prawidłowości zamknięć pomieszczeń i zabezpieczeń budynków, w szczególności zamkniecie drzwi i okien.
6. Kierowanie ruchem osób na terenie Ośrodka, udzielanie stosownych informacji interesantom i gościom hotelowym, kierowanie ich do właściwych działów.
7. Kontrolowanie przestrzegania przez gości Ośrodka zakazu postoju i parkowania pojazdów w miejscach niedozwolonych, podejmowanie skutecznych interwencji w stosunku do osób nieprzestrzegających tych zasad.
8. Pomoc w organizowaniu ewakuacji budynków w sytuacji np. zagrożenia pożarowego do czasu przybycia odpowiednich służb.
9. Egzekwowanie przestrzegania przez gości i pracowników postanowień instrukcji postępowania na wypadek pożaru.
10. Ścisła współpraca z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w Ośrodku oraz codzienne informowanie jej o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach.
11. Informowanie recepcji hotelu o wszystkich wjazdach pojazdów w godzinach nocnych.
12. Interwencja i skuteczne reagowanie wobec osób zakłócających porządek, naruszających przepisy ruchu drogowego oraz regulamin Ośrodka.
13. W przypadku rażącego naruszenia porządku i bezpieczeństwa publicznego wezwanie do interwencji patrolu policji (w okresie od poniedziałku do piątku
w godz. 7.00-15.00 wezwanie policji – tylko po uprzednim powiadomieniu Dyrektora Ośrodka).
14. Izolowanie bezpańskich zwierząt (psy, koty) w celu przekazania do schroniska.
15. Obsługa istniejącego systemu monitoringu i alarmowego poprzez jego wykorzystanie do monitorowania terenu Ośrodka i pomieszczeń.
16. Znajomość technicznych systemów ochrony przeciwpożarowej funkcjonujących
w Ośrodku oraz umiejętność ich obsługiwania.
17. Podejmowanie stosownych działań w razie uruchomienia systemu ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności:
- zlokalizowanie miejsca pożaru na podstawie wskazań centrali ppoż,
- dezaktywacja sygnału,
- niezwłoczne sprawdzenie faktycznego zagrożenia pożarem,
- w przypadku powstania pożaru niezwłoczne wezwanie straży pożarnej, powiadomienie osób funkcyjnych Ośrodka: Dyrektora oraz osoby sprawujące nadzór nad działalnością służby ochrony.
18. Podejmowanie niezbędnych działań w przypadku wydarzeń nadzwyczajnych (pożar, zalanie, awarie elektryczne itp.) poprzez wezwanie odpowiednich służb publicznych (pogotowia ratunkowego, pogotowia energetycznego, policji, straży pożarnej itp.)-zgodnie z obowiązującymi przepisami,
19. Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, serwisów oraz kierownictwa Zamawiającego,
20. Zapewnienie dodatkowej ochrony (dodatkowi pracownicy) w przypadkach szczególnej potrzeby (zawody sportowe lub inne imprezy ze zwiększoną ilością uczestników lub widzów) wg szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym.
21. Dokonywanie poboru opłat za miejsca parkingowe, jeśli Zamawiający wprowadzi do użytkowania odpowiedni system i rozwiązania techniczne.
22. Przestrzeganie wprowadzonych przez Zamawiającego procedur dotyczących stanu zagrożenia epidemiologicznego, w szczególności:
• Kontrola i weryfikacja osób wjeżdżających i wchodzących na teren Ośrodka,
• Prowadzenie ewidencji osób wpuszczanych na teren OPO,
• Stosowanie i przestrzeganie przez pracowników ochrony zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego (maseczki ochronne, płyny dezynfekujące i in. środki, zabezpieczone przez Wykonawcę).
23. Bieżące prowadzenie księgi dyżurów z opisem przebiegu służby.
24. Sporządzanie tygodniowych raportów z funkcjonowania ochrony Ośrodka.
Pozostałe zapisy w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 726727,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1219098,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 726727,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider : Agencja Ochrony Transfer Sp. z o.o.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: TRANSFER Ochrona Sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732477946
7.3.3) Ulica: pl. Bankowy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-095
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 726727,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.