Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00475193/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00498743/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin
gmina Strzelce Krajeńskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-251df81d-873a-4237-b5c5-933ca0e82bff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmingmina Strzelce Krajeńskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-251df81d-873a-4237-b5c5-933ca0e82bff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Krajeńskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie finansowane jest ze środków budżetu gminy oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywanie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Kraj”, działki nr 221, 168/9, 234/2, 216/1, 217/2, 175/1, 142/7, 49/3, 219, 49/3, 218. Przebudowa drogi obejmuje budowę nowej konstrukcji nawierzchni w zakresie wszystkich warstw, budowę zjazdów, przebudowę przepustu, roboty wykończeniowe oraz oznakowanie.
W ramach zamówienia należy:
• wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami, uzgodnieniami oraz warunkami technicznymi,
• uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu,
• zrealizować przedmiot zamówienia, to jest przebudowę drogi gminnej w miejscowości Wełmin na odcinku o długości 933,05m,
• przekazać obiekt do użytkowania.
Dokumenty zawarte w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2021 poz. 2454).
Zamawiający wraz z PFU udostępnia Wykonawcy „Plan sytuacyjny” przedstawiający zakres planowanej inwestycji jako dokument wiążący w zakresie rozwiązań projektowych branży drogowej.
Pozostałe materiały udostępnione w PFU Wykonawca otrzymuje w celach poglądowych i może je wykorzystać oraz interpretować na własne ryzyko.
Zamawiający udostępnia projekt zagospodarowania terenu dla przedmiotowej inwestycji, na podstawie którego Gmina uzyskała zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj. o nie wnoszeniu sprzeciwu do rozpoczęcia robót budowlanych wskazanych w zgłoszeniu.
Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w opisie ogólnym Zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowania projektu oraz jakie wynikną z optymalizacji przyjętych rozwiązań, w tym elementów wynikających z uzyskania decyzji środowiskowej nie będą powodowały zmiany zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz nie mogą wpłynąć na przedłużenie czasu ukończenia przedmiotu zamówienia.
Wszystkie sformułowania użyte w PFU jak i jego załącznikach typu: ma być, należy przewidzieć, należy zaprojektować, należy wykonać, powinien spełnić, nie dopuszcza się, wymaga, zastosować itp. oznaczają wyraźnie dla Wykonawcy: polecenie wykonania.
W zakres wykonania dokumentacji projektowej wchodzi:
• sporządzenie kompletnej dokumentacji przebudowy drogi gminnej wraz z kompletem wymaganych uzgodnień niezbędnej dla wykonania robót,
• uzyskanie wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, opinii dla dokumentacji,
• sporządzenie projektu wykonawczego i technicznego przebudowy drogi gminnej wraz z kompletem wymaganych uzgodnień,
• sporządzenie projektów branżowych usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
• sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów wykonawczych,
• opracowania informacji BiOZ,
• sporządzenia projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.
• pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektowanego zadania. Nadzór będzie obejmować cały zakres branżowy zadania inwestycyjnego i będzie pełniony przez cały okres realizacyjny aż do zakończenia okresu gwarancyjnego.
W zakres wykonania robót budowlanych wchodzi:
• wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną w ramach umowy dokumentację projektową, w tym:
• rozbiórka istniejącej nawierzchni,
• budowa nowej jezdni po trasie istniejącej drogi, uwzględniając wprowadzenie niezbędnych korekt sytuacyjno-wysokościowych przebiegu osi i krawędzi jezdni,
• budowa mijanek,
• budowa zjazdów publicznych,
• budowa zjazdów indywidualnych,
• przebudowa zjazdów indywidualnych,
• przebudowa lub budowa poboczy,
• budowa przepustu drogowego,
• konserwacja rowów drogowych,
• przebudowa ogrodzeń,
• przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy wodociągowych, elektroenergetycznych, oświetleniowych, i telekomunikacyjnych,
• wycinka drzew i krzewów,
• wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy,
• opracowanie Programu Zapewnienia Jakości dla Robót budowlano-montażowych,
• przygotowanie Placu budowy z uwzględnieniem kosztów związanych z:
- czasowym zajęciem nieruchomości objętym zezwoleniem na wykonanie robót w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej oraz przebudowy innych dróg publicznych,
- uzyskaniem i realizacją obowiązków wynikających z uzgodnień dotyczących wyłączeń przebudowywanych sieci,
- zawarciem umowy/ów na czasowe korzystanie z nieruchomości w przypadku potrzeby rozbiórki obiektów budowlanych,
- zawarciem umowy/ów na czasowe korzystanie z nieruchomości w przypadku konieczności urządzenia tymczasowych objazdów,
• wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
• zabezpieczenie brakującej ilości humusu, niezbędnej do zagospodarowania terenów zieleni drogowej, we własnym zakresie i na koszt ujęty w Zaakceptowanej Kwocie Kontraktowej,
• zabezpieczenie drzew przed uszkodzeniami na Placu Budowy i w sąsiedztwie Placu Budowy,
• zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie przygotowania terenu i w czasie prowadzenia Robót,
• wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych na terenach przyległych do Placu Budowy, (szczegółowy zakres inwentaryzacji określi Wykonawca, w przypadku stwierdzenia pogorszenia stanu technicznego ww. obiektów budowlanych w trakcie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca podejmie działania w celu ich zabezpieczenia i doprowadzi do stanu pierwotnego),
• sporządzenie dokumentacji stanu technicznego wraz z dokumentacją fotograficzną planowanych do wykorzystania istniejących dróg przed rozpoczęciem robót budowlanych;
• przywrócenie stanu użytkowanych dróg do stanu uzgodnionego w porozumieniu z poszczególnymi Zarządcami dróg
• bieżące oraz zimowego utrzymania dróg i ulic będących w obrębie Placu Budowy;
• odwodnienie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót,
• wypełnienie wszystkich wymagań określonych w rozstrzygnięciach konserwatorskich,
• prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji technicznych (ST),
• prowadzenie dziennika budowy,
• wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza budowy, zaplecza techniczne, składowe, Plac Budowy z wyłączeniem drogi i jej nowobudowanych elementów, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
• zahumusowanie terenu w pasie drogowym. Wykonawca przed przystąpieniem do robót ziemnych zobowiązany jest do zgromadzenia humusu w przypadku bilansu ujemnego uzupełni brakujący humus z zasobów własnych,
• wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
• przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, Program Zapewnienia Jakości (PZJ), badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, geodezyjną mapę powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wykazy zmian ewidencyjnych, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. Operat należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *pdf).
• przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie i zgłoszenia zakończenia robót, a także dokonania wszelkich uzupełnień wynikających z żądania organu.
• uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i/lub skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699799,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2582906,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699799,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIX Kamil Tołkacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360549997
7.3.3) Ulica: Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 66-542
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAMIL TOŁKACZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAMIL TOŁKACZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699799,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań pod nazwą: "Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich"
- "Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.