Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00462590/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00479665/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00487156/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI CHODNIKÓW I ZJAZDÓW ULIC:
AUGUSTOWSKIEJ, KRASZEWSKIEGO I ŚLĄSKIEJ W EŁKU
Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6393ba09-68e1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI CHODNIKÓW I ZJAZDÓW ULIC:AUGUSTOWSKIEJ, KRASZEWSKIEGO I ŚLĄSKIEJ W EŁKU
Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6393ba09-68e1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Remont nawierzchni jezdni chodników i zjazdów ulic: Augustowskiej, Kraszewskiego i Śląskiej z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1382363,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:1.1.1. CZĘŚC I – Remont nawierzchni jezdni chodników i zjazdów – ulica Augustowska,
1.1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
1.1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji, w tym m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie koryta pod nawierzchnie chodników i zjazdów,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnia chodników i zjazdów,
- wykonanie regulacji istniejących elementów armatury uzbrojenia podziemnego,
- wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
Uwaga:
1. Ze względu na konieczność wymiany istniejących przyłączy wodociągowych w ww ulicy, użytkownik czyli PWiK Sp. zo.o. wykona te prace z własnych środków. Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że ewentualne prace przy wymianie przyłączy mogą być prowadzone równolegle z tokiem budowy. Wykonawca udostępni zatem teren budowy w zakresie możliwym do zrealizowania prac przez użytkownika sieci wodociągowej. Zamawiający będzie uczestniczył w koordynacji działań z użytkownikiem PWiK oraz dokona odbioru zasypki i zagęszczenia wykopów w zakresie PWiK aby spełniły wymogi kontraktu stawiane dla Wykonawcy aby nie wyłączać z późniejszej gwarancji wykonanych zakresów prac na sieci wodociągowej.
1.1.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierownika robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.1.1.4. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
- zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
- przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km (destrukt bitumiczny),
- zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
- uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, SST, oraz załącznik graficzny, stanowiące integralną część SWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 652289,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.2. CZĘŚC II – Remont nawierzchni jezdni – ulica Kraszewskiego,1.1.2.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
1.1.2.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji, w tym m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie koryta pod nawierzchnie chodników i zjazdów,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnia chodników i zjazdów,
- wykonanie regulacji istniejących elementów armatury uzbrojenia podziemnego,
- wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
Uwagi:
1. Ze względu na konieczność wymiany istniejących przyłączy wodociągowych w ww ulicy, użytkownik czyli PWiK Sp. zo.o. wykona te prace z własnych środków. Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że ewentualne prace przy wymianie przyłączy mogą być prowadzone równolegle z tokiem budowy. Wykonawca udostępni zatem teren budowy w zakresie możliwym do zrealizowania prac przez użytkownika sieci wodociągowej. Zamawiający będzie uczestniczył w koordynacji działań z użytkownikiem PWiK oraz dokona odbioru zasypki i zagęszczenia wykopów w zakresie PWiK aby spełniły wymogi kontraktu stawiane dla Wykonawcy aby nie wyłączać z późniejszej gwarancji wykonanych zakresów prac na sieci wodociągowej.
2. Równolegle z przedmiotowym zamówieniem prowadzony jest odrębny kontrakt przebudowy kanalizacji deszczowej w ulicy Kraszewskiego /Tęczowej, na który została już opracowana dokumentacja projektowa i Zamawiający dysponuje skutecznym zgłoszeniem robót. Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że prace przy przebudowie sieci kanalizacji deszczowej muszą być prowadzone równolegle z tokiem budowy. Obydwa kontrakty się uzupełniają pod względem technicznym i organizacyjnym. Wykonawca sieci kanalizacji deszczowej oprócz wykonania jej przebudowy, ma w zakresie wykonanie częściowo nowego krawężnika wraz z korytowaniem i wykonaniem podbudowy pod nawierzchnię asfaltową na całej szerokości jezdni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Śląskiej do ul. Tęczowej oraz na ulicy Tęczowej od skrzyżowania z ul. Kraszewskiego do wjazdu na działkę nr. 1324/6 włącznie. W uzgodnionym trójstronnie terminie (Zamawiający, Wykonawca nawierzchni, Wykonawca kanalizacji deszczowej), Wykonawca przedmiotowego kontraktu zrealizuje frezowanie nawierzchni w zakresie niezbędnym dla Wykonawcy kanalizacji deszczowej (zakres zgodnie z załącznikiem graficznym) i udostępni mu teren na prowadzenie prac. Po wykonaniu sieci deszczowej wraz z korytowaniem i konstrukcją drogi, Zamawiający dokona odbioru podbudowy i przekaże teren do realizacji nawierzchni asfaltowej. Za oznakowanie i zabezpieczenie na czas robót odpowiada bieżący wykonawca realizujący prace.
1.1.2.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierownika robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.1.2.4. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
- zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
- przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km (destrukt bitumiczny),
- zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
- uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót oraz załącznik graficzny, stanowiące integralną część SWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 242966,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.3. CZĘŚC III – Remont nawierzchni jezdni chodników i zjazdów – ulica Śląska,1.1.3.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
1.1.3.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji, w tym m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie koryta pod nawierzchnie chodników i zjazdów,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnia chodników i zjazdów,
- wykonanie regulacji istniejących elementów armatury uzbrojenia podziemnego,
- wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
Uwaga:
Ze względu na konieczność wymiany istniejących przyłączy wodociągowych w ww ulicy, użytkownik czyli PWiK Sp. zo.o. wykona te prace z własnych środków. Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że ewentualne prace przy wymianie przyłączy mogą być prowadzone równolegle z tokiem budowy. Wykonawca udostępni zatem teren budowy w zakresie możliwym do zrealizowania prac przez użytkownika sieci wodociągowej. Zamawiający będzie uczestniczył w koordynacji działań z użytkownikiem PWiK oraz dokona odbioru zasypki i zagęszczenia wykopów w zakresie PWiK aby spełniły wymogi kontraktu stawiane dla Wykonawcy aby nie wyłączać z późniejszej gwarancji wykonanych zakresów prac na sieci wodociągowej.
1.1.3.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierownika robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.1.3.4. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
- zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
- przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km (destrukt bitumiczny),
- zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
- uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót oraz załącznik graficzny, stanowiące integralną część SWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 487107,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764798,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926453,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764798,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy, jeżeli jest znany: Na dzień składania ofert podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.
Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza
powierzyć do realizacji podwykonawcy: Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764798,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269373,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287128,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269373,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790350863
7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269373,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561166,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571350,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561166,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790350863
7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561166,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.