Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Gminnej Pracowni Komputerowej VR w Międzyrzeczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Gminnej Pracowni Komputerowej VR w Międzyrzeczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a5005c-87d6-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026021/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia do Gminnej Pracowni Komputerowej VR w Międzyrzeczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany jest z Funduszy Europejskich Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127006,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Gminnej Pracowni Komputerowej VR w Międzyrzeczu w ramach projektu miniPAKT – gminne pracownie komputerowe.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
1.3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
1.4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
1.5. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem umowy, zgodnie z ofertą, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczonych przed uszkodzeniem do budynku Biblioteki Publicznej w Międzyrzeczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
33735000-1 - Gogle
30237450-8 - Tablety graficzne
32341000-5 - Mikrofony
38651600-9 - Kamery cyfrowe
32351200-0 - Ekrany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139830,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251539,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139830,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661744049
7.3.4) Miejscowość: Wolica
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
jakie przetargi wygrała firma
PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139830,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-14INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawy pieczywa, bułek pszennych oraz bułki tartej do Aresztu Śledczego w Międzyrzeczu
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Zakup telebimu mobilnego do organizacji wydarzeń plenerowych w Krasnymstawie
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.