eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaPełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn:"Rewitalizacja ruin dawnego zamku w Szprotawie"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn:„Rewitalizacja ruin dawnego zamku w Szprotawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szprotawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 45

1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b579561-8fd3-4f89-8027-b1108d1b02dc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn:„Rewitalizacja ruin dawnego zamku w Szprotawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b579561-8fd3-4f89-8027-b1108d1b02dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028153/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja ruin dawnego zamku w Szprotawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Nazwa przedmiotu zamówienia: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn:„Rewitalizacja ruin dawnego zamku w Szprotawie”
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją i kontrolą realizacji prac projektowych i robót budowlanych na ww. projekcie, oraz reprezentowanie Inwestora w zakresie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane art. 25, a w szczególności poprzez:

a) Nadzór nad wykonaniem w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń, pozwolenia na budowę. Informowanie Zamawiającego o rozwiązaniach projektowych Wykonawcy robót, które zamierza wprowadzić w sporządzanej dokumentacji projektowej, głównie o rozwiązaniach nieokreślonych szczegółowo w PFU.
b) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie oraz zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, dokumentacjami projektowymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową ,
c) podejmowanie decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów, postępem robót, potwierdzeniem prawidłowego wykonania robót, rozliczeniem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania Warunków Kontraktu przez Wykonawcę Robót.
d) pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego na roboty budowlane poprzez wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych,
e) wykonywanie zadań wynikających z umowy oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie obowiązków i wymagań dotyczących inwestycji wskazanych w tytule zamówienia (we wszystkich branżach ich dotyczących).
Szczegółowy zakres określony jest w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZACHODNIE CENTRUM KONSULTINGOWE "EURO INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211237820

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 111/307

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.