Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495623/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozłożenie kruszywa na drogach gminnych w ramach bieżącego utrzymania dróg w gminie Kampinos
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kampinos
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kampinos
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kampinos.ezamawiajcy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozłożenie kruszywa na drogach gminnych w ramach bieżącego utrzymania dróg w gminie Kampinos2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a689ca6-82e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026384/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rozłożenie kruszywa na drogach gminnych w ramach bieżącego utrzymania dróg w gminie Kampinos
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.19.2023.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na załadunku, transporcie, rozładunku, rozłożeniu i zagęszczeniu na drogach gminnych destruktu asfaltowego i klińca o frakcji 0-31,5 w ilości około 6 800 m2 na bieżący remont dróg gminnych i dojazdowych we wskazanych miejscach przez Zamawiającego na terenie gminy Kampinos. Zamawiający dysponuje destruktem asfaltowym w ilości około 900 ton oraz klińcem w ilości około 400 ton zeskładowanym na placu w miejscowości Łazy 40A.
Zakres prac obejmuje:
- załadunek
- transport,
- profilowanie drogi równiarką
- równomierne rozłożenie na drodze kruszywa sprzętem mechanicznym typu rozkładarką Nie dopuszcza się rozkładania destruktu równiarką, spycharką, koparką itp.
- zagęszczenie walcem o masie min. 10 t
- wykonanie prac porządkowych związanych z plantowaniem poboczy drogowych
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej.
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania lub dysponowania minimum jednym samochodem ciężarowym wywrotką o ładowności minimum 12 ton oraz sprzętem budowlanym lub drogowym typu ładowarką, koparko-ładowarką, równiarką drogową umożliwiającą profilowanie drogi, rozkładarki umożliwiającej równomierne rozłożenie destruktu asfaltowego i uformowanie korony drogi oraz walca.
Zamawiający w dniu podpisania umowy uzgodni z Wykonawcą harmonogram wykonywanych robót.
2. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie;
2) Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oznakowania odcinka drogi objętego robotami;
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac zgodnie z przepisami regulującymi proces inwestycji, w tym przepisów BHP i PPOŻ;
4) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy odpowiedniej ilości osób (kadry) posiadających niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje;
5) W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu w dni wolne od pracy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze;
6) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu;
7) Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy;
8) Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do terenu objętego zamówieniem oraz dostęp do niezbędnych mediów.
9) W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, ogrodzeń lub innych elementów zagospodarowania terenu w rejonie prowadzenia robót, Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i użytkownika/właściciela oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z użytkownikiem/ właścicielem. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić usunięcie uszkodzenie innemu Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy;
10) W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, informując ich z kilkudniowym wyprzedzeniem o ewentualnych utrudnieniach. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji;
11) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku i zagospodaruje je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu Wykonawcy na koszt Wykonawcy;
12) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia należytego porządku na terenie jezdni i dojazdów do posesji;
13) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu Wykonawcy na koszt Wykonawcy;
14) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę;
15) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej umowy będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww. sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty;
16) Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
17) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót;
18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu następstw zdarzeń wynikających z działalności w zakresie:
a) organizacji i wykonywania prac,
b) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
c) ochrony środowiska,
d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy,
f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy,
g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371199023
7.3.3) Ulica: Juliopol 96
7.3.4) Miejscowość: Młodzieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 96-512
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CHŁYSTEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CHŁYSTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.