eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PromnikZakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX - część 1



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX – część 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62

1.5.2.) Miejscowość: Promnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX – część 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b217cdd3-d33a-4422-9793-e2e1fef1e62f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki – w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605
ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGO/04/06/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX dla PGO
sp. z o.o. w Promniku..
Zakup i dostawa części eksploatacyjnych i zamiennych do przerzucarki BIOFIX oraz systemu załadunku do kompostowni w
PGO sp. z o.o. w Promniku
- koło łańcuchowe 26x100, z=8, dzielone ( dwusegmentowe), z kompletem śrub;
- łańcuch 26x100 – 4szt;
- łącznik(spinka) łańcucha26x100 – 8szt;
- koło łańcuchowe 20B-1, z=13 – 4szt.
- koło łańcuchowe 20B-1, z=35 – 4szt.
- koło łańcuchowe 16B-1, z=24 – 1szt.
- koło łańcuchowe 16B-1, z=57 – 1szt.
- koło łańcuchowe 16B-1, z=34 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=15 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=31 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=57 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=15 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=21 – 1szt.;
- Koło łańcuchowe z tuleją z brązu,10x38, z=8, Tk = 194– 1 szt.;
- Koło łańcuchowe z wpustem 10x38, z=8,Tk = 194– 1szt.;
- Koło łańcuchowe z wpustem 10x38, z=12, Tk = 291– 1szt.
- Łańcuch 10x38 - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44540000-7 - Łańcuch

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SortSystem Maciej Gromadka”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6321320119

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-602

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.