Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524554/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00575538/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piastowska 24
1.4.2.) Miejscowość: Gubin
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 455 81 00
1.4.8.) Numer faksu: 68 455 81 02
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537561
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00524554
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Usługa zamówienia obejmuje:
1) utworzenie PSZOK na nieruchomości zlokalizowanej na terenie miasta Gubina będącej własnością Wykonawcy, lub będącej w jego posiadaniu. Teren, na którym będzie utworzony i prowadzony PSZOK powinien być:
- położony w miejscu ogólnie dostępnym zapewniającym swobodny dojazd mieszkańców miasta Gubina;
- zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów i pojemników oraz
swobodny dostęp do nich pojazdów dostarczających i odbierających odpady komunalne;
- oświetlony i monitorowany zgodnie z art. 25 ust 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. 2019 r., poz. 1755);
- oznakowany tablicą informacyjną zawierającą nazwę, godziny i dni otwarcia;
- dane firmy obsługującej – nazwę, adres i numer telefonu kontaktowego;
- przygotowany w sposób spełniający wymogi przepisów prawnych w tym m.in. ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego, ustawy o odpadach, przepisów bhp i ppoż.;
- wymagana powierzchnia działki minimum 1500 m2.
2) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
miasta Gubina:
a) papier i tektura
b) metale
c) tworzywa sztuczne
d) szkło
e) opakowania wielomateriałowe
f) bioodpady
g) odpady niebezpieczne
h) chemikalia
i) zużyte baterie i akumulatory
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
k) meble i inne odpady wielkogabarytowe
l) zużyte opony
m) tekstylia
n) odzież
3) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina (z ograniczeniem ilościowym):
a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, w ilości, do 200 kg na rok, od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej),
b) zużyte opony, w ilości do 4 sztuk na rok, od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej),
c) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, w ilości do 600 kg na rok od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej).
4) opróżnianie trzech miejskich punktów zbiórki elektroodpadów zlokalizowanych w Gubinie:
a) ul. Kujawska 9 (przy sklepie RONDO),
b) zbieg ulic Platanowa i Krzywoustego (pry sklepie HOREX),
c) ul. Ułanów Karpackich (przy galerii HOSSO),
co najmniej jeden raz w miesiącu nie dopuszczając do ich przepełnienia;
Wykonawca ma odbierać odpady z grupy 16 02 - Odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych, 16 06 - Baterie i
akumulatory oraz 20 01 - Odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01)
5) przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (regulaminu PSZOK) i podanie go do publicznej wiadomości na stronie internetowej Wykonawcy oraz na terenie prowadzonego PSZOK po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 31.01.2024r.;
6) zapewnienie wyposażenia punktu w odpowiedniej wielkości kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty/boksy i
pomieszczenie magazynowe o powierzchni min. 20m2 do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów z
uwzględnieniem przepisów stanowiących o sposobie ich magazynowania;
7) Odpady niebezpieczne np. rozpuszczalniki, farby, kleje, lepiszcze, baterie i akumulatory, tusze, farby drukarskie, lampy fluoroscencyjne winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze.
Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze lub bezpośrednio w pomieszczeniu magazynowym.
8) zapewnienie następującego czasu działania punktu, tj.:
a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) PSZOK powinien być czynny:
Poniedziałek nieczynne
Wtorek 8.00 - 15.00
Środa 10.00 – 18.00
Czwartek 8.00 – 15.00
Piątek 8.00 – 15.00
Sobota 8.00 – 15.00
9) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK;
10) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu/boksu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z
dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do
zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji.
12) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością, na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.;
13) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania sprawozdań zgodnie z ustawą o z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz.1469 ze zm.)
14) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania, co miesiąc do faktury informacji o ilości przyjętych odpadach do PSZOK oraz o ilości przekazanych odpadów do IPOK oraz do innego podmiotu uprawnionego do zagospodarowania odpadów komunalnych.
Po zmianie:
Usługa zamówienia obejmuje:
1) utworzenie PSZOK na nieruchomości zlokalizowanej na terenie miasta Gubina będącej własnością Wykonawcy, lub będącej w jego posiadaniu. Teren, na którym będzie utworzony i prowadzony PSZOK powinien być:
- położony w miejscu ogólnie dostępnym zapewniającym swobodny dojazd mieszkańców miasta Gubina;
- zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów i pojemników oraz
swobodny dostęp do nich pojazdów dostarczających i odbierających odpady komunalne;
- oświetlony i monitorowany zgodnie z art. 25 ust 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. 2019 r., poz. 1755);
- oznakowany tablicą informacyjną zawierającą nazwę, godziny i dni otwarcia;
- dane firmy obsługującej – nazwę, adres i numer telefonu kontaktowego;
- przygotowany w sposób spełniający wymogi przepisów prawnych w tym m.in. ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego, ustawy o odpadach, przepisów bhp i ppoż.;
- wymagana powierzchnia działki minimum 1500 m2.
2) przyjmowanie bezpłatnie, każdej ilości, następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
miasta Gubina:
a) papier i tektura
b) metale
c) tworzywa sztuczne
d) szkło
e) opakowania wielomateriałowe
f) bioodpady
g) odpady niebezpieczne
h) chemikalia
i) zużyte baterie i akumulatory
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
k) tekstylia
l) odzież
3) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina (z ograniczeniem ilościowym):
a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, w ilości, do 200 kg na rok, od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej),
b) zużyte opony, w ilości do 4 sztuk na rok, od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej),
c) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, w ilości do 600 kg na rok od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej).
4) opróżnianie trzech miejskich punktów zbiórki elektroodpadów zlokalizowanych w Gubinie:
a) ul. Kujawska 9 (przy sklepie RONDO),
b) zbieg ulic Platanowa i Krzywoustego (pry sklepie HOREX),
c) ul. Ułanów Karpackich (przy galerii HOSSO),
co najmniej jeden raz w miesiącu nie dopuszczając do ich przepełnienia;
Wykonawca ma odbierać odpady z grupy 16 02 - Odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych, 16 06 - Baterie i
akumulatory oraz 20 01 - Odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01)
5) przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (regulaminu PSZOK) i podanie go do publicznej wiadomości na stronie internetowej Wykonawcy oraz na terenie prowadzonego PSZOK po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 31.01.2024r.;
6) zapewnienie wyposażenia punktu w odpowiedniej wielkości kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty/boksy i
pomieszczenie magazynowe o powierzchni min. 20m2 do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów z
uwzględnieniem przepisów stanowiących o sposobie ich magazynowania;
7) Odpady niebezpieczne np. rozpuszczalniki, farby, kleje, lepiszcze, baterie i akumulatory, tusze, farby drukarskie, lampy fluoroscencyjne winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze.
Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze lub bezpośrednio w pomieszczeniu magazynowym.
8) zapewnienie następującego czasu działania punktu, tj.:
a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) PSZOK powinien być czynny:
Poniedziałek nieczynne
Wtorek 8.00 - 15.00
Środa 10.00 – 18.00
Czwartek 8.00 – 15.00
Piątek 8.00 – 15.00
Sobota 8.00 – 15.00
9) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK;
10) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu/boksu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z
dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do
zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji.
12) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością, na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.;
13) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania sprawozdań zgodnie z ustawą o z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz.1469 ze zm.)
14) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania, co miesiąc do faktury informacji o ilości przyjętych odpadach do PSZOK oraz o ilości przekazanych odpadów do IPOK oraz do innego podmiotu uprawnionego do zagospodarowania odpadów komunalnych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-08 10:00
Po zmianie:
2023-12-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-08 11:00
Po zmianie:
2023-12-14 11:00
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych, krzyży, ram nagrobnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.