eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławusługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0326dc0-5f5d-4ce2-9c87-19c8fd9dbd36

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania Sekcji Zamiejscowej KOWR we Wrocławiu

1.3.9 usługi zarządzania zasobami leśnymi wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania Sekcji Zamiejscowej KOWR w Rakowicach Wielkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 524539,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 385658,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla prowadzonych spraw.
Usługi świadczone będą na terenie działania Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego oraz m. Wrocław.
3.4 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną:
a) prowadzenia spraw i nadzoru nad sprawami związanymi z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne, a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;
b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki le-śnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w sys-temie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej,
c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach doty-czących gospodarki leśnej i zadrzewień;
d) przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt 1) lit. a);
e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielę-gnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do:
a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nierucho-mościach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa
b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowania drewna jako użytkowe bądź opałowe dokona-ne na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;
c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowa-nej;
d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomko-wych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;
e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewna (zł/m3) oraz własnej kalkulacji polegającej na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drew-na.
3) w zakresie cechowania drewna do:
a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwier-dzającego legalność pozyskania drewna.
b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ścię-tego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer.
c) sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.
d) sporządzania wykazu odbiorczego drewna.
4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:
a) spisania notatki na miejscu zdarzenia, w tym określenia wartości, zabezpieczenia
i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;
b) zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniają-cym.
5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do: przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.
6) w zakresie sprawozdawczości do: sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jako-ściowych i ilościowych dla prowadzonych spraw.
3.5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) zamawiający wymaga aby usługi objęte przedmiotem zamówieniem świadczyła maksymalnie jedna osoba.
2) usługi objęte niniejszym zamówieniem świadczone będą: w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2
3) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze: - 150 godzin miesięcznie
4) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w siedzibie Sekcji Zamiejscowej, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym: komputera, kopiarki, umożliwiających wykonywanie czynności objętych zamówieniem,
b) udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych,
c) telefon służbowy do użytku związanego z realizacją przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy.
6) zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie: około 1500 km
7) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
8) pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 6 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osobę zatrudnioną przez niego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w ust. 3.4 pkt 1-5 SWZ. Szczegółowy opis warunków zatrudnienia na umowę o pracę zawarto w ust. 4 SWZ i projektowanych postanowieniach umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi

4.5.5.) Wartość części: 275472 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla prowadzonych spraw świadczone na terenie działania Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, tj. na terenie powiatów: kamiennogórskiego, karkonoskiego, złotoryjskiego, lwóweckiego, lubańskiego, zgorzeleckiego, bolesławieckiego, oraz m. Jelenia Góra. 3.4 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną:
a) prowadzenia spraw i nadzoru nad sprawami związanymi z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne, a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;
b) sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki le-śnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w sys-temie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej,
c) udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach doty-czących gospodarki leśnej i zadrzewień;
d) przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt 1) lit. a);
e) współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielę-gnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
2) w zakresie wyceny pozyskanego drewna do:
a) wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nierucho-mościach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa
b) szacunku brakarskiego i zakwalifikowania drewna jako użytkowe bądź opałowe dokona-ne na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;
c) pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowa-nej;
d) wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomko-wych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;
e) wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewna (zł/m3) oraz własnej kalkulacji polegającej na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drew-na.
3) w zakresie cechowania drewna do:
a) pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwier-dzającego legalność pozyskania drewna.
b) cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ścię-tego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer.
c) sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.
d) sporządzania wykazu odbiorczego drewna.
4) w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:
a) spisania notatki na miejscu zdarzenia, w tym określenia wartości, zabezpieczenia
i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;
b) zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniają-cym.
5) w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do: przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.
6) w zakresie sprawozdawczości do: sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jako-ściowych i ilościowych dla prowadzonych spraw.
3.5. Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) zamawiający wymaga aby usługi objęte przedmiotem zamówieniem świadczyła maksymalnie jedna osoba.
2) usługi objęte niniejszym zamówieniem świadczone będą w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15.
3) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze: 60 godzin miesięcznie
4) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w siedzibie Sekcji Zamiejscowej, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym: komputera, kopiarki, umożliwiających wykonywanie czynności objętych zamówieniem,
b) udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych,
c) telefon służbowy do użytku związanego z realizacją przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy.
6) zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie: około 600km
7) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
8) pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 6 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osobę zatrudnioną przez niego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w ust. 3.4 pkt 1-5 SWZ. Szczegółowy opis warunków zatrudnienia na umowę o pracę zawarto w ust. 4 SWZ i projektowanych postanowieniach umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi

4.5.5.) Wartość części: 110186,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taxus UL Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223004374

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RZECZOZNAWCA, BIEGŁY SĄDOWY MAREK GRZEGORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112139261

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.