Og³oszenie z dnia 2023-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00018727/01 - Wynik z dnia 2024-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKIE PRZEDSIÊBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ZAK£AD BUD¯ETOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450011423
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £om¿a
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dat@mpgkim.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-lomza.pl/mpgkim/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01b2fdb8-94d0-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00537631
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00089574/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgkim_lomza3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert,
o¶wiadczenia, wnioski, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy ¶rodków komunikacji za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mpgkim_lomza.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych” (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).3. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania
wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 5. Osob± uprawnion± do bezpo¶redniego kontaktowania siê z wykonawcami jest Krzysztof Pijanowski, tel. (+48) 513 026 896. 6. Pozosta³e wymagania w tym zakresie okre¶la Rozdzia³ VIII oraz XI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zak³ad Bud¿etowy 18-400 £om¿a, ul. Akademicka 22; b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych, e-mail: ochronadanych@mpgkim.lomza.pl, tel. (86) 218 6, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: ◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, ◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z tym zastrze¿eniem, i¿ skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; ◦ na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym zastrze¿eniem, i¿ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; ◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw p³ynnych do s³u¿bowych ¶rodków transportowych, maszyn i urz±dzeñ (sprzêtu ogrodniczego oraz drogowego) bêd±cych w u¿ytkowaniu MPGKiM ZB realizowana w formie bezgotówkowych tankowañ na stacji paliw na terenie miasta £om¿a. 2.Przewidywana ilo¶æ paliw p³ynnych, któr± Zamawiaj±cy zamierza zamówiæ w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.: a) benzyna bezo³owiowa – 15.000,00 l , b) olej napêdowy (w³a¶ciwy do warunków klimatycznych) – 125.000,00 l.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zosta³ zawarty w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej na
podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat cenowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone na podstawie art. 112 ustawy Pzp, dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrêbnych przepisów:- Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ prawo do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej polegaj±cej na obrocie paliwami ciek³ymi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci polegaj±cej na obrocie paliwami ciek³ymi tj. aktualnej koncesji wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, 1723, 2127, 2243, 2370, 2687, z 2023 r. poz. 295).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W celu wykazania podstaw do obliczenia ceny ofertowej, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) zestawienia cen dla ka¿dego dnia roboczego (tj. poniedzia³ek – pi±tek) miesi±ca listopad 2023 r. - za³±cznik nr 8 do SWZwraz z za³±czeniem dla ka¿dego dnia dokumentu potwierdzaj±cego cenê z dystrybutora stacji bez upustu i dokonanie sprzeda¿y, np. paragonu fiskalnego, faktury VAT. 2. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Formularzu ofertowym, zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: a) o¶wiadczenia Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, b) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy), c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy – np. zgodnie z Za³±cznikiem nr 4
do SWZ (je¶li dotyczy), d) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, e) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy), f) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub
podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cych zasoby na tych zasadach – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy), g) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ (je¶li dotyczy), h) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³. 2. Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w Rozdziale IX SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: a) postêpowania, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólnie udzielenie zamówienia z podaniem nazwy oraz adresu siedziby, c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 oraz 2 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia: a) je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy, b) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy, w tym w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci ceny, spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ (w tym wzrost cen hurtowych paliw), o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50 % warto¶ci pierwotnej umowy. 2.W przypadku, o którym w ust 1 lit. a i b dopuszczaln± warto¶æ zmiany ceny lub dopuszczaln± warto¶æ zmiany umowy ustala siê w oparciu o zmienion± cenê. 3.Stosownie do art. 439 ust. 1 ustawy Pzp waloryzacja (zmiana) wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy bêdzie odbywaæ siê na bie¿±co, w ramach sukcesywnych bezgotówkowych tankowañ – zgodnie z zasadami zakupu okre¶lonymi w § 4 ust. 1 i 2 niniejszej umowy. 4.Zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mpgkim_lomza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-10
INNE PRZETARGI Z £OM¯Y
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej obejmuj±cej poprawê efektywno¶ci energetycznej Pawilonu D i budynku Warsztatów wraz z nadzorem autorskim (Nabór FEPD.02.01-IZ.00-001/25)
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - gara¿owo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej £om¿y przy Szosie wraz z infrastruktur± techniczn± i z adaptacj± terenów przyleg³ych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
wiêcej: przetargi w £om¿y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz dostaw± 125.000 litrów oleju napêdowego do zbiornika paliwa EKO - TRANS Sp. z o.o., 13-200 Dzia³dowo, ul. Przemys³owa 61/10
- Dostawa oleju napêdowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ¶cieków w Brzezinach gm. Morawica
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urz±dzeñ bêd±cych w dyspozycji Urzêdu Miasta i Gminy Wodzis³aw oraz jednostek podleg³ych
- Zakup paliw p³ynnych - oleju napêdowego ON i benzyny bezo³owiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet dzia³alno¶ci Nadle¶nictwa Starogard
- Zakup wraz z dostaw± oleju napêdowego Ekodiesel (ON) oraz zakup benzyny bezo³owiowej Eurosuper 95 na potrzeby Gminy Przelewice
- Dostawa oleju napêdowego wraz z dzier¿aw± zbiornika na potrzeby Zak³adu Wodoci±gów i Kanalizacji Spó³ka z o. o. w Dziwnowie
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.