eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniew"Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 13

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-112

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wisniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wisniew.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2769e34-3848-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058097/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców- dostawa kontenera

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.08.2024.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców” zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do umowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz rysunek – rzut świetlicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W dniu 23.08.2024 r. działając na podstawie art. 253 ust. 1 PZP Zamawiający poinformował, że wybrał do realizacji w/w zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn, al. Rzeczypospolitej 101-103/1a, 59-220 Legnica. Wybrany Wykonawca nie stawił się w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy oraz złożył pismo, w którym poinformował Zamawiającego, że nie zrealizuje zamówienia w wymaganym terminie. Mając na uwadze powyższe Zamawiający zgodnie z art. 263 PZP wybrał do realizacji przedmiotowego zamówienia ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych. W wyniku przeprowadzonego postępowania została wybrana oferta firmy TRONUS POLSKA Sp. z o. o., ul. Ordona 2 A, 01-237 Warszawa. Wykonawca został zaproszony do podpisania umowy w dniu 17.09.2024 r. do Urzędu Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, jednak się nie stawił i poinformował o możliwości podpisania umowy w dniu 24-25.09.2024 roku oraz poinformował o konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy do 18.12.2024 roku, na co nie została wyrażona zgoda z uwagi na zapisy i warunki przetargu oraz fakt, iż niniejsza inwestycja jest współfinansowana ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego. Oferta trzeciego wykonawcy G-CON Sp. z o.o. ul. Bocheńskiego „Dubańca” 6, 04-478 Warszawa, znacząco przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a także minął termin związania ofertą. W tym stanie rzeczy wystąpiły przesłanki określone w art. 255 pkt 3) i pkt 7) ustawy ustawy Prawo zamówień publicznych i postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560796,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.