eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodzicznoPrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Grodziczno na działce nr 130 o długości 200 m Etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Grodziczno na działce nr 130 o długości 200 m Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Grodziczno na działce nr 130 o długości 200 m Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f86af8-e67a-4d13-84d9-d0070d53f11e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001191/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Grodziczno na działce nr 130 o długości 200 m Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144377,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowe Grodziczno na działce nr 130 o długości 200 m Etap I
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, między innymi: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni i zjazdów, regulację poboczy, uporządkowanie terenu przyległego.
3. Droga zlokalizowana jest w zachodniej części gminy Grodziczno, początek odcinka drogi od drogi powiatowej Nr 1252N Mroczenko - Montowo w kierunku gruntów rolnych i leśnych.
4. Odcinki do realizacji o łącznej długości 0,2 km wykonany będzie w jednym etapie robót.
5. Przedmiotowa droga posiada nawierzchnię gruntową o szerokości zmiennej od 3,0 do 3,5 m, pobocza zarośnięte trawą. Na przeważającej długości, droga biegnie przez tereny rolne, bez zabudowy gospodarskiej.
6. Droga gminna wewnętrzna na w/w odcinku posiada uzbrojenie podziemne w postaci sieci telekomunikacyjnej.
7. Nie ingeruje się w istniejącą infrastrukturę podziemną.
8. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z jezdni odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni na pobocza i przyległe tereny.
9. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
10. Wykonawca robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas robót z uwzględnieniem ruchu pojazdów samochodowych, ciężarowych oraz ciągników i maszyn rolniczych z zastosowaniem ruchu wahadłowego, zapewniającego stały przejazd.
11. Zakres robót został ujęty w przedmiarach robót, które stanowią część niniejszej dokumentacji postępowania i stanowią element dla skalkulowania ceny ostatecznej, ofertowej. Wykonawca nie może korygować zakresu robót umieszczonych w przedmiarze robót. Jeżeli natomiast w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach dostrzegł nieprawidłowości, to wyjaśnienia wszelkich wątpliwości może dochodzić procedurą pytań, zgodnie z art. 284 Pzp.
12. W przypadku stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w dostarczonych przez Zamawiającego do opracowania kosztorysu ofertowego materiałach, Wykonawca powinien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
13. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.
14. Wszystkie odpowiednie materiały pozyskane na terenie budowy zostaną wykorzystane lub odwiezione na odkład odpowiednio do wymagań umowy lub wskazań zamawiającego.
15. Wszystkie materiały odpadowe powstałe podczas realizacji inwestycji, zobowiązują Wykonawcę do wskazania numeru bdo (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) na podstawie art. 63 ustawy o odpadach, dokona utylizacji ich na własny koszt.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót i za ich zgodność z dokumentacją projektową.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez zamawiającego. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą zgodne z dokumentacją projektową, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty wykonane zostaną rozebrane na koszt wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła w sposób ciągły spełniają wymagania zgromadzone w dokumentacji technicznej. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały wykonawca ponosi na własne ryzyko licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem.
18. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej jak i również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
19. Zakres prac oraz odpowiedzialności wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także koszty wszystkich robót, bez których realizacja zamówienia byłaby nie możliwa, a w szczególności:
a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
b) organizowanie i prowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
d) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego oraz jego uporządkowanie,
e) koszty ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi oraz innych zobowiązań wynikających z umowy.
f) materiały i urządzenia należy zastosować zgodnie z dokumentacją techniczną.
20. Gdy w treści dokumentacji, w tym na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach zostały wskazane pochodzenie, znaki towarowe, producenta, dostawcy materiałów lub normy, aprobaty, systemy itp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, czyli takich, które zagwarantują realizację przedmiotu zmówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne i wykaże to w ofercie przetargowej, to jest zobowiązany w treści oferty udokumentować i potwierdzić w sposób jednoznaczny, że zastosowane materiały, urządzenia, systemy itp. będą odpowiadały wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w stopniu co najmniej równym w zakresie cech funkcjonalnych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z tego uprawnienia, i nie wykaże na etapie składania ofert równoważności zastosowanych materiałów, urządzeń, systemów itp., to będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze Specyfikacją Warunków Zamówienia w aspekcie opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z tego uprawnienia wskazane jest, aby poza udokumentowaniem tej równoważności do każdej pozycji zastosowanego materiału, urządzenia, systemu itp. sporządził odrębnie arkusz porównawczy, w którym wskaże wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i cechy równoważności.
21. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów.
22. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są korzyści organizacyjne, wynikające z prowadzenia jednego, a nie większej liczby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części nie byłby właściwy. Przesłankami braku podziału na części przedmiotu zamówienia była potrzeba skoordynowania działań w przypadku podziału na części co zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia. Przedmiot zamówienia w ocenie Zamawiającego stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane roboty budowlane, stanowiące łącznie jeden element budowlany oraz na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję i rękojmię na wykonane roboty. Brak podziału zamówienia na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Złożone oferty muszą obejmować całość przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189567,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-POL Marcin Zbigniew Ochoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921027618

7.3.3) Ulica: Cetki 5

7.3.4) Miejscowość: Rypin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.