Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480393/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-611
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieszanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cieszanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ef6a84f-ae87-49d8-85bc-e7fe879f88b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ef6a84f-ae87-49d8-85bc-e7fe879f88b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079545/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPiMK.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120465,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Chotylub” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 696. Zakres robót: 69 mb utwardzenia drogi gruntowej poprzez wykonanie w-wy o grubości 15 cm i szerokości 3,50 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm z warstwą separacyjną z geowłókniny w uprzednio przygotowanym korycie śr. głębokość 20cm oraz rozbiórka istniejącego przepustu z rur betonowych i wykonanie nowego przepustu poprzez wbudowanie rury PE SN8o średnicy 500 mm i dł. 9 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 17887,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Folwarki” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 231 (kontynuacja). Zakres robót: 92 mb utwardzenia drogi gruntowej poprzez wykonanie w-wy o grubości 15 cm i szerokości 3,00 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm w uprzednio przygotowanym korycie śr. Głębokość 20cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 13938 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Kowalówka” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 300. Zakres robót: 96,5 mb utwardzenia drogi gruntowej poprzez wykonanie w-wy o grubości 15 cm i szerokości min. 1,00 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm w uprzednio przygotowanym korycie śr głębokość 20 cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 4873,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Niemstów” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 111/1 . Zakres robót: 82,4 mb utwardzenia nawierzchni poprzez wykonanie w-wy o grubości 15 cm i szerokości 3,00 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm w uprzednio przygotowanym korycie s® głębokość 20 cm z warstwą separacyjną z geowłókniny o gramaturze 200g/m2 (rolka o szer. 4,00m).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 15367,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Sołectwo Nowe Sioło” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 1278, 1318. Zakres robót: 215 mb wykonania nawierzchni w-wy górnej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość w-wy – 10 cm, szerokość 3,00m w uprzednio przygotowanym podłożu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 20317,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Nowe Sioło dz. 1297” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 1297. Zakres robót: 82,95 mb utwardzenia nawierzchni poprzez wykonanie w-wy o grubości 15 cm i szerokości 3,00 mz mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm w uprzednio przygotowanym korycie śr. głębokość 20 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 12191,16 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Nowy Lubliniec” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 762. Zakres robót: 155 mb utwardzenia drogi gruntowej poprzez budowę nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych płyty powierzchnia do 3m2 z odzysku w uprzednio przygotowanym korycie o śr. głębokości 20cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 17437,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sołectwo Stary Lubliniec” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 312, wjazd na drogę do bloku nr 3 i 5 na Osiedlu Stary Lubliniec. Zakres robót:1) 64,4 mb utwardzenia drogi gruntowej poprzez wykonanie w-wy o grubości
15 cm i szerokości 3,00 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm
w uprzednio przygotowanym korycie śr głębokości 20 cm.
2) 53 mb remont i wyrównanie wjazdu na drogę do bloku nr 3 i 5 na Osiedlu Stary Lubliniec poprzez wykonanie w-wy o grubości 18 cm i szerokości 4,00 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm w uprzednio przygotowanym korycie śr. głębokości 20 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 9756,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Obszar miejski Cieszanów” obejmująca remont drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 3915, 3808. Zakres robót: 57,4 mb utwardzenia drogi gruntowej poprzez wykonanie w-wy o grubości 15 cm i szerokości 3,00 m z mieszanki kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm w uprzednio przygotowanym korycie śr. głębokość 20 cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 8696,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17126,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17126,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17126,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931635833
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Dachnów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17126,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5988,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5988,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5988,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931635833
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Dachnów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5988,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18902,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18902,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18902,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931635833
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Dachnów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18902,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24593,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24593,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24593,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931635833
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Dachnów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24593,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14998,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14998,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14998,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931635833
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Dachnów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14998,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21448,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21448,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21448,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Chowaniec Wacław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931477297
7.3.4) Miejscowość: Stary Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21448,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10696,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10696,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10696,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Cich Usługi Handlowo-Transportowo-Sprzętowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931635833
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Dachnów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-611
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10696,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CIESZANÓW
więcej: przetargi CIESZANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.