Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488795/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dae3e633-04a1-4fbd-aae8-cd1ff4bcec3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae3e633-04a1-4fbd-aae8-cd1ff4bcec3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073873/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Wymiana instalacji odgromowej, orynnowania i okien dachowych w budynku Szkoły Podstawowej w Izdebkach-Kosnach
1.1.41 Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej w Ługach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje demontaż istniejących drzwi wraz z futrynami, montaż nowych drzwi wraz z futrynami, naprawa ewentualnych uszkodzeń ścian powstałych w wyniku prac montażowych. Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32012,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wymianę instalacji odgromowej, wymianę rynien i rur spustowych oraz okien połaciowych w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Izdebkach - Kosnach. Roboty obejmują m.in. demontaż istniejącej instalacji odgromowej, demontaż rur spustowych oraz ich utylizacja, montaż nowych przewodów odprowadzających, zwodów poziomych, złącz oraz pozostałych elementów instalacji odgromowej w miejscach zdemontowanej, montaż nowych rur spustowych wraz z uchwytami oraz odprowadzeniem wód opadowych w sposób dotychczasowy. W miejsce istniejących drewnianych okien połaciowych nowych okien trzyszybowych w profilach z PCV. W zakres robót wchodzą m.in. demontaż istniejących okien drewnianych– 11 szt., zamontowanie nowej stolarki okiennej wraz z kołnierzem uszczelniającym z dodatkową termoizolacją dostosowanym do istniejącego pokrycia dachu (blacha trapezowa), wykonanie obróbek niezbędnych do uzyskania szczelności pokrycia dachu. Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ, oraz rysunek techniczny – załącznik nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45261320-3 - Kładzenie rynien
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 78252,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51419,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66836,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51419,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148
7.3.3) Ulica: Trzaskoniec
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ireneusz Przeździak "IRPOL", "POLDOM"
jakie przetargi wygrała firma
Ireneusz Przeździak "IRPOL", "POLDOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51419,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124956,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124956,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124956,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148
7.3.3) Ulica: Trzaskoniec
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ireneusz Przeździak "IRPOL", "POLDOM"
jakie przetargi wygrała firma
Ireneusz Przeździak "IRPOL", "POLDOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124956,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI ZBUCZYN
- Budowa studni głębinowych na potrzeby komunalnego ujęcia wód podziemnych w miejscowości Tarcze
- Budowa drogi dla pieszych
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Grodzisk
więcej: przetargi ZBUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.