Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431691/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00441348/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9599561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa z montażem stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95c335c1-813c-4e9f-a821-37518b5d75c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176330,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje:
1.1. Dostawa z montażem stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji
inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21. Wymianie podlegają wszystkie drzwi
wewnętrzne na zgodne z przepisami o minimalnym świetle przejścia 90x200 cm i 80x200 cm, klamki, szyldy we wszystkich
drzwiach w jednym standardzie (poza aluminiowymi) – kształt do akceptacji przez Zamawiającego. Zakres i wymagania
ogólne zawiera załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
1.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2.1. D5-c - łazienki i WC - drzwi płytowe pełne wewnętrzne łazienkowe (z otworami wentylacyjnymi lub podcięciem
(UWAGA wielkość otworów zgodnie z warunkami technicznymi),
- ilość sztuk drzwi: 1
1.2.2. D10w* - łazienki i WC - drzwi płytowe pełne wewnętrzne łazienkowe (z otworami wentylacyjnymi lub podcięciem
(UWAGA wielkość otworów zgodnie z warunkami technicznymi),
- ilość sztuk drzwi: 1
1.2.3. D10w** STALOWE – pomieszczenia techniczne - drzwi stalowe jednoskrzydłowe
- ilość sztuk drzwi: 4
1.2.4. DPA-10w/EI30 – pomieszczenia techniczne w piwnicy - drzwi stalowe jednoskrzydłowe o odporności ogniowej EI30
- ilość sztuk drzwi: 3
1.2.5. D11w- pokoje - drzwi płytowe pełne wewnętrzne o podwyższonej izolacyjności akustycznej
- ilość sztuk drzwi: 7
1.2.6. D11w*- łazienki i WC - drzwi płytowe pełne wewnętrzne łazienkowe (z otworami wentylacyjnymi lub podcięciem
(UWAGA wielkość otworów zgodnie z warunkami technicznymi),
- ilość sztuk drzwi: 9
1.2.7. DPA-11w/EI30 – pom. rehabilitacji i wc w piwnicy – drzwi drewniane jednoskrzydłowe o odporności ogniowej EI 30
- ilość sztuk drzwi: 3
1.2.8. D12w – pomieszczenia wspólne (kuchnia, jadalnia) - drzwi płytowe oszklone wewnętrzne:
- ilość sztuk drzwi: 5
1.2.9. DPA-15w/EI30 – pomieszczenia techniczne w piwnicy - drzwi stalowe dwuskrzydłowe o odporności ogniowej EI30
- ilość sztuk drzwi: 1
1.2.10. D16w - drzwi płytowe pełne wewnętrzne drewniane rozsuwane lub składane
- ilość sztuk drzwi: 1
1.2.11. Dw-1 – drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe przeszklone (szkło bezpieczne)
Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe wewnętrzne (profil zimny), szklone szkłem bezpiecznym, samozamykacz szynowy z
trzystopniową regulacją dotyczącą szybkości zamykania oraz blokadą skrzydła głównego, kolor CZARNY MAT; okucia
klamka/klamka w kolorze CZARNY MAT, zamek, zawiasy malowane w kolorze CZARNY MAT. Skrzydło główne minimalna
szerokość światła przejścia 90 cm (zalecane 100 cm) x 200 cm wysokości
- ilość sztuk drzwi: 2
1.2.12. Dw-2/EI-30 – drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe przeszklone o odporności ogniowej EI-30
Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe wewnętrzne o odporności ogniowej EI-30 , przeszklone szkłem bezpiecznym,
samozamykacz szynowy z trzystopniową regulacją dotyczącą szybkości zamykania oraz blokadą skrzydła głównego, kolor
CZARNY MAT ; okucia klamka/klamka w kolorze CZARNY MAT, zamek, zawiasy malowane w kolorze CZARNY MAT.
Skrzydło główne minimalna szerokość światła przejścia 90 cm (zalecane 100 cm) x 200 cm wysokości
- ilość sztuk drzwi: 6
1.2.13. Dw-3/EI-30 – drzwi jednoskrzydłowe aluminiowe przeszklone o odporności ogniowej EI-30
Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe wewnętrzne o odporności ogniowej EI-30 , przeszklone szkłem bezpiecznym,
samozamykacz szynowy z trzystopniową regulacją dotyczącą szybkości zamykania oraz blokadą skrzydła głównego, kolor
CZARNY MAT ; okucia klamka/klamka w kolorze CZARNY MAT, zamek, zawiasy malowane w kolorze CZARNY MAT.
Minimalna szerokość światła przejścia 90 cm (zalecane 100 cm) x 200 cm wysokości
- ilość sztuk drzwi: 1
1.2.14. Dz-4 – drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe przeszklone (szkło bezpieczne)
Drzwi aluminiowe zewnętrzne, dwuskrzydłowe w kolorze białym, profil ciepły, skrzydło czynne o szer. przejścia 100 cm, na
całą wysokość otworu, szklone szkłem bezpiecznym, z samozamykaczem szynowym. Współczynnik U=1,28 W/m2K.
Klamka w kolorze drzwi. Dwa zamki klasy C.
- ilość sztuk drzwi: 1
1.2.15. Dz-5 – drzwi jednoskrzydłowe aluminiowe przeszklone (szkło bezpieczne)
Drzwi aluminiowe zewnętrzne, jednoskrzydłowe w kolorze białym, profil ciepły, skrzydło o szer. przejścia 100 cm, na całą
wysokość otworu, szklone szkłem bezpiecznym, z samozamykaczem szynowym. Współczynnik U=1,28 W/m2K. Klamka w
kolorze drzwi. Dwa zamki klasy C
- ilość sztuk drzwi: 1
2. Wymagania ogólne – Tabela nr 1 stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot
zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2. Wraz z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00415721/01 z dnia 2024-07-16
2024-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przedmiotem zamówienia.
3.3. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 24 miesiące.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczoodbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek
we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy,
wózek paletowy, winda samochodowa).
3.6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Suchowola, ul. Goniądzka 21.
3.7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z
wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
44221211-7 - Framugi drzwi
44221212-4 - Panele drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242013,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242013,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Krasowski prowadzący działalność pod firmą FORTE OKNA I DRZWI STANISŁAW KRASOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050906492
7.3.3) Ulica: Puchały Nowe 29
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KRASOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KRASOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242013,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Usługi pocztowe w 2025r.
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów zespół S i P.
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.