Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00467672/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i drogach wojewódzkich – zadanie 1: Drogi powiatowe, zadanie 2: Drogi wojewódzkie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9622451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i drogach wojewódzkich – zadanie 1: Drogi powiatowe, zadanie 2: Drogi wojewódzkie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d3334bc-da46-49a7-aac6-7f6d079dc58e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068558/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatu Zawierciańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0042/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Drogi powiatoweZakres robót ujętych w części pn. zadanie 1: Drogi powiatowe dotyczy odnowienia oznakowania poziomego na drogach powiatowych znajdujących się na obszarze powiatu zawierciańskiego i obejmuje w szczególności:
1) malowanie cienkowarstwowe (o grubości od 0,3 do 0,8 mm) mechaniczne jezdni - linii segregacyjnych i krawędziowych,
2) malowanie cienkowarstwowe (o grubości od 0,3 do 0,8 mm) mechaniczne jezdni - linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, symboli, napisów linii przystankowych i pasów postoju,
3) wykonanie stanowisk postojowych dla niepełnosprawnych (malowanie powierzchni stanowiska w kolorze niebieskim),
4) mechaniczne malowanie strukturalne grubowarstwowe (wymagana minimalna grubość warstwy wynosi 1,5 mm na drogach powiatowych),
5) frezowanie oznakowania,
6) odnowienie przejścia dla pieszych chemoutwardzalnego (struktura grubowarstwowa w kolorze biało-czerwonym lub białym),
7) wykonanie piktogramów,.
Odnowione oznakowanie poziome musi uwzględnić warunki techniczne dla znaków drogowych poziomych określone w szczególności w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz wytyczne Zarządu Dróg Wojewódzkich (Wytyczne Techniczne Oznakowania Poziomego). Dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SWZ - wytyczne techniczne.
Wykonawcy udzielą gwarancji na odnowione oznakowanie poziome:
- malowanie grubowarstwowe: 36 miesięcy,
- malowanie cienkowarstwowe: 12 miesięcy.
Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (o ile będą zachodzić okoliczności wynikające z przepisów tej ww. ustawy). Do dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych przy wykonywaniu umowy do wymagań ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych lub oświadczenie z którego wynika, że używana do realizacji zamówienia liczba pojazdów samochodowych nie wymaga zastosowania pojazdów samochodowych elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym
Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca będzie miał obowiązek posiadania i utrzymania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem został określony w załącznik nr 9A do SWZ - przedmiar robót dla zadania 1.
Warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy udostępnione jako załącznik nr 1A do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla zadania 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 592882,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Drogi wojewódzkie.Zakres robót ujętych w części pn. zadanie 2: Drogi wojewódzkie dotyczy odnowienia oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich znajdujących się na obszarze powiatu zawierciańskiego i obejmuje w szczególności:
1) malowanie cienkowarstwowe (o grubości od 0,3 do 0,8 mm) mechaniczne jezdni - linii segregacyjnych i krawędziowych,
2) malowanie cienkowarstwowe (o grubości od 0,3 do 0,8 mm) mechaniczne jezdni - linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, symboli, napisów linii przystankowych i pasów postoju,
3) mechaniczne malowanie strukturalne grubowarstwowe (wymagana minimalna grubość warstwy wynosi 3 mm na drogach wojewódzkich),
4) frezowanie oznakowania,
5) odnowienie przejścia dla pieszych chemoutwardzalnego (struktura grubowarstwowa w kolorze biało-czerwonym lub białym),
6) wykonanie piktogramu.
Odnowione oznakowanie poziome musi uwzględnić warunki techniczne dla znaków drogowych poziomych określone w szczególności w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz wytyczne Zarządu Dróg Wojewódzkich (Wytyczne Techniczne Oznakowania Poziomego). Dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SWZ - wytyczne techniczne.
Wykonawcy udzielą gwarancji na odnowione oznakowanie poziome:
- malowanie grubowarstwowe: 36 miesięcy,
- malowanie cienkowarstwowe: 24 miesięcy.
Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (o ile będą zachodzić okoliczności wynikające z przepisów tej ww. ustawy). Do dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych przy wykonywaniu umowy do wymagań ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych lub oświadczenie z którego wynika, że używana do realizacji zamówienia liczba pojazdów samochodowych nie wymaga zastosowania pojazdów samochodowych elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym
Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca będzie miał obowiązek posiadania i utrzymania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem został określony w załącznik nr 9B do SWZ - przedmiar robót dla zadania 2.
Warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy udostępnione jako załącznik nr 1B do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla zadania 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 95198,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199489,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362216,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199489,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DARKO Dariusz Drążkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SMART PLAC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6411948778
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 8/31
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198430,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95198,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95198,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DARKO Dariusz Drążkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SMART PLAC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6411948778
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 8/31
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95198,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji rewitalizacji przyrodniczej zbiorników wodnych wraz z zagospodarowaniem dla celów rekreacyjnych przyległych terenów parku "Stawy holenderskie" (...) w ramach zadania pn (...)
- Dostawa, instalacja i wdrożenie dwóch urządzeń typu UTM zwanego "Systemami" wraz z zapewnieniem gwarancji dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy ul. Rekreacyjnej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla przebudowy drogi bocznej od Porębskiej na działce nr ew. 169/16 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi bocznej od Porębskiej (...).
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Odnowienie metodą grubowarstwową oznakowania poziomego jezdni, ulic i parkingów na terenie miasta i gminy Śmigiel
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229L (Wojciechów - Palikije - Sporniak - Motycz) w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa w miejscowości Sporniak, gm. Wojciechów".
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.