eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra"Przebudowa nawierzchni ulicy Grabowskiego w Jeleniej Górze" w ramach zad. inwestycyjnego pn.: "Przebudowa nawierzchni ulic na terenie miasta Jelenia Góra m.in. ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni ulicy Grabowskiego w Jeleniej Górze” w ramach zad. inwestycyjnego pn.: „Przebudowa nawierzchni ulic na terenie miasta Jelenia Góra m.in. ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363294530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ptasia 2a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 200 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.mzdim@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/?cid=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/976178

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa nawierzchni ulicy Grabowskiego w Jeleniej Górze” w ramach zad. inwestycyjnego pn.: „Przebudowa nawierzchni ulic na terenie miasta Jelenia Góra m.in. ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffeb592-633b-4718-b5fa-e192522ae999

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033420/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa nawierzchni ulic na terenie miasta Jelenia Góra m.in. ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDiM-P.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 590931,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Grabowskiego w Jeleniej Górze w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa nawierzchni ulic na terenie miasta Jelenia Góra m.in. ul. Grabowskiego, ul. Piłsudskiego.” W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni jezdni ulicy Grabowskiego na odcinku od końca zakresu zrealizowanej w 2022 r. inwestycji pn. „Przebudowa ulic Skłodowskiej-Curie i Grottgera” (link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/657355) w obrębie wlotu do ulicy Grabowskiego do skrzyżowania z ulicą Piłsudskiego. Inwestycja obejmuje również przebudowę nawierzchni chodników, remont studni kanalizacji ogólnospławnej oraz studzienek kanalizacji deszczowej, wymianę kabla oświetleniowego oraz opraw oświetleniowych na istniejących słupach. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie organizacji ruchu – zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Oznakowanie poziome należy wykonać jako grubowarstwowe. Przewiduje się do wymiany tarcze znaków na małe wraz słupkami. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych opracowany przez MZDiM w Jeleniej Górze. Po zakończeniu zadania Wykonawca zdemontuje i/lub usunie tymczasowe oznakowanie pionowe i poziome oraz przywróci nawierzchnie jezdni, chodników i pasy zieleni do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562623,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627693,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562623,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Siedlęcin, ul. Lwówecka 24

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562623,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-03 do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.