eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówŚwiadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2024r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-877fec41-7a3f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017836/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 619189 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2024r.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz, U. z 2023 r. poz.1640) w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów, odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, tj:
1) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek we wszystkich kategoriach wagowych (przesyłek listowych, paczek pocztowych),
2) doręczanie zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) i zwrot do Zamawiającego rejestrowanych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
3) odbiór przesyłek z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, do placówek nadawczo-oddawczej Wykonawcy.
1.2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek, ich ewentualny zwrot oraz reklamacje, wykonywane będą zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym – zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi oraz obowiązującymi regulaminami dotyczącymi realizacji przedmiotowej usługi.
1.3.Przesyłki pocztowe:
1.3.1. przesyłki listowe o wadze do 2000 g (format S,M,L):
a) listy zwykłe - przesyłki nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,
b) listy zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
c) listy polecone- przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
d) listy polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,
e) listy polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) listy polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
g) paczki krajowe – przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przedziale wagowym 2-5 kg,
h) paczki krajowe – przesyłki polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przedziale wagowym 2-5 kg,
1.3.2. paczki pocztowe o wadze od 2.000 g do 5.000g (Gabaryt A i B) :
a) zwykle paczki- paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
b) priorytetowe paczki- paczki rejestrowane najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
1.3.3. Przewidywane ilości przesyłek w okresie obowiązywania umowy zostały określone w załączniku nr 1A do umowy).
1.4. Usługę codziennego odbioru i dostarczania przesyłek Wykonawca świadczył będzie zgodnie z warunkami podanymi w załączniku nr 5.1.i nr. 5.2.do SWZ.
2. Wykonawca będzie wykonywał powierzone usługi, zgodnie ze sposobem realizacji zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi, właściwie przygotowywać przesyłki listowe lub paczki do nadania, sporządzać zestawienia dla tych przesyłek oraz przygotowywać zestawienia ilościowe w przypadku przesyłek nie rejestrowanych i zestawienia z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych:
a) zestawienie jest prowadzone w postaci książki nadawczej;
b) Zamawiający (nadawca) umieszcza na przesyłce listowej lub paczce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem, kodem pocztowym (podany jednocześnie w książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru – ZPO) oraz umieszcza na stronie adresowej każdej przesyłki nadruk (pieczątkę) określający pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy) oraz informacje o opłacie, numerze umowy pocztowej lub odcisku pieczęci „Opłata pobrana…” w miejscu przeznaczonym na znaczek opłaty pocztowej. Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. Zestawienia (w postaci książki nadawczej) będą sporządzane w 2 egzemplarzach – po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Oznaczenia zgodne z obowiązującym Prawem pocztowym oraz przepisami wydanymi na jego podstawie, tj. z oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty musi jednoznacznie wynikać nazwa Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w tym postępowaniu.
4. Zamawiający nie uzna za dopuszczalne świadczenie usługi w formie, w której Wykonawca po odebraniu przesyłek od Zamawiającego następnie nada je u innego operatora pocztowego w imieniu własnym lub w imieniu własnym na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żeby na kopercie był dopisek: ,,na rzecz Urzędu Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia przesyłek wymagających zastosowania przepisów art.57 § 5 pkt 2 KPA. art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów np. art. 165 § 2 KPC z zakresu przedmiotu zamówienia lub sporządzenia dla nich odrębnego wykazu.
6. Zamawiający we własnym zakresie będzie zaopatrywać się w druki zwrotnego potwierdzenia w trybach specjalnych KPA i KPC, które będą zgodne z prawem pocztowym, Rozporządzeniem Ministra oraz aktami i regulaminami Wykonawcy.
7. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest zatrudnić na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osoby wykonujące doręczanie i odbiór przesyłek pocztowych w ramach realizacji niniejszej umowy w placówce pocztowej w Brwinowie.
8. Przed przystąpieniem do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób, że Wykonawca zatrudnia osoby, które będą wykonywać czynności doręczenia i odbioru przesyłek pocztowych w placówce pocztowej w Brwinowie. Pracownicy Wykonawcy odbierający korespondencję z Urzędu Gminy Brwinów z dwóch wyznaczonych miejsc będą nosiły na terenie Urzędu Gminy oznaczenia identyfikujące Wykonawcę – legitymację ze zdjęciem. W przypadku zmian dotyczących kadry odbierającej korespondencję w danym dniu Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o takiej sytuacji.
9. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 7-8 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.
10. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
11.Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących usługę, o której mowa w ust. 7 natomiast dokumentację ww. w ust. 8 potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed przystąpieniem do realizacji usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593032,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593032,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593032,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593032,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.