eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówSporządzenie planu ogólnego gminy Sulechów - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego gminy Sulechów – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851111

1.5.8.) Numer faksu: 683858646

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-392eb83f-4a46-4bd3-986d-ce28d995bc66

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego gminy Sulechów – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-392eb83f-4a46-4bd3-986d-ce28d995bc66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023856/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Sporządzenie planu ogólnego gminy Sulechów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPW.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Sulechów, w tym m.in.: sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w art. 13h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, sporządzenie aktualizacji ekofizjografii na potrzeby planu ogólnego, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego, przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi wraz z opracowaniem raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierających w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji, opracowanie danych przestrzennych dla planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w art. 13h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) wykonanie aktualizacji ekofizjografii na potrzeby planu ogólnego,
3) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego,
4) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi wraz z opracowaniem raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierających w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
5) opracowanie danych przestrzennych dla planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Opracowanie należy wykonać w formie następującego pakietu:
a) oryginały dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń i innych) oraz uchwała z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej, w tym z planszą kolorową, w skali 1:10000, wraz z wersją elektroniczną,
b) kserokopia dokumentów planistycznych (wniosków, opinii, uzgodnień, obwieszczeń, ogłoszeń i innych), wraz z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej oraz planszą kolorową w skali 1:10000,
c) pliki do publikacji na portalu System Informacji Przestrzennej,
d) plansza kolorowa z częścią graficzną uzasadnienia w skali 1:10000 przygotowana/oprawiona do powieszenia.
4. Zamawiający posiada:
1) Ekofizjografię wykonaną na potrzeby studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (do aktualizacji) – dostępna do wglądu pod adresem https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/35796740;
2) Strategię rozwoju gminy Sulechów 2030 – dostępna do wglądu pod adresem https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/31280928.
5. W ramach realizacji przedmiotu umowy wykonawca zobowiązany jest m.in.:
1) uczestniczyć, w ramach ustalonego w § 6 projektu umowy wynagrodzenia, w konsultacjach społecznych, organizowanych przez Zamawiającego, nad rozwiązaniami i ustaleniami przyjętymi w projekcie planu ogólnego, w tym w:
a) spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych – do wyboru w porozumieniu z Wykonawcą,
b) przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego lub dyżuru projektanta w miejscu i terminie oraz formie ustalonymi z Zamawiającym – do wyboru w porozumieniu z Wykonawcą,
c) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie oraz składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
d) posiedzeniu komisji urbanistycznej, a także w miarę potrzeb w posiedzeniu komisji Rady Miejskiej w Sulechowie, na którym procedowany będzie projekt planu ogólnego,
e) posiedzeniu sesji Rady Miejskiej w Sulechowie,
f) na żądanie Zamawiającego w spotkaniach (również on-line) dotyczących projektu planu ogólnego,
pozostałe obowiązki stron wskazano w § 3 projektu umowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
7. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować znaczne wydłużenie okresu realizacji zadania, wzrost jego kosztów oraz mogłoby zagrażać prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
10. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt PIN Patrycja Graba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520742130

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 8

7.3.4) Miejscowość: Zawonia

7.3.5) Kod pocztowy: 55-106

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wsparcie podczas procedury związanej z konsultacjami społecznymi,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.