Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418409/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00425412/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych określonych w 12 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych określonych w 12 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27698f0-5de0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.103.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: Fentanyl roztwór do podawania s.c., i.v., zewnątrzoponowo, podpajęczynówkowo 0,1mg/2ml x 50 amp. – 250 op., Fentanyl roztwór do podawania s.c., i.v., zewnątrzoponowo, podpajęczynówkowo 0,5mg/10ml x 50 amp. – 260 op., Morphine sulphate roztwór do wstzykiwań i.v., s.c. i i.m. 10mg /1ml x 10amp. – 200 op., Morphine sulphate roztwór do wstzykiwań i.v., s.c. i i.m. 20mg /1ml x 10amp. – 500 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33661200-3 - Środki przeciwbólowe
4.5.5.) Wartość części: 88267,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Dihydrocodeine tartrate 60 mg x 60 tabl. o zmodyfik. uwalnianiu – 3 op., Fentanyl system transdermalny x 5 plastrów x 2,75 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 25 µg/h – 35 op., Fentanyl system transdermalny x 5 plastrów x 5,5 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 50 µg/h - 25 op., Fentanyl system transdermalny x 5 plastrów x 8,25 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 75 µg/h – 10 op., Ketamine hydrochloride 200mg/20ml x 5 fiol. – 10 op., Ketamine hydrochloride 500mg/10ml x 5 fiol. – 5 op., Methadone hydrochloride syrop 100 mg/ 100 ml x 1 butletka. – 150 op., Methadone hydrochloride syrop 20 mg/ 20 ml x 1 butletka. – 150 op., Morphine sulphate 10 mg x 60 tabl.o przedłuż. uwaln. – 15 op., Morphine sulphate 20 mg x 60 tabl. powl. – 8 op., Morphine sulphate 30 mg x 60 tabl.o przedłuż. uwaln. – 10 op., Oxycodone hydrochloride 5 mg x 60 tabl. o przedł. uwalnianiu – 5 op., Oxycodone hydrochloride 10 mg x 60 tabl. o przedł. uwalnianiu – 25 op., Oxycodone hydrochloride 40 mg x 60 tabl. o przedł. uwalnianiu – 5 op., Oxycodone hydrochloride roztwór do wstzykiwań i.v.i s.c. 10mg /1ml x 10amp. – 1 800 op., Oxycodone hydrochloride roztwór do wstzykiwań i.v.i s.c. 20mg /2ml x 10amp. – 50 op., Oxycodone hydrochloride roztwór do wstzykiwań i.v.i s.c. 50mg /1ml x 5amp. – 200 op., Oxycodone hydrochloride, Naloxone hydrochloride (5mg+2,5mg) x 60 tabl. o przedł. uwal. – 5 op., Oxycodone hydrochloride, Naloxone hydrochloride (10mg+5mg) x 60 tabl. o przedł. uwal. – 5 op., Oxycodone hydrochloride, Naloxone hydrochloride (20mg+10mg) x 60 tabl. o przedł. uwaln. – 15 op., Oxycodone hydrochloride, Naloxone hydrochloride (40mg+20mg) x 60 tabl. o przedł. uwaln. – 8 op., Remifentanil 1mg x 5 fiol. - 10 op., Sufentanil 250µg/5ml x 5 amp. – 80 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33661200-3 - Środki przeciwbólowe
4.5.5.) Wartość części: 113250,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3: Alprazolam 0,25 mg x 30 tabl. – 20 op., Alprazolam 1 mg x 30 tabl. – 10 op., Buprenorphine system transdermalny x 5 plastrów x 20 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 35 µg/h - 90 op., Buprenorphine system transdermalny x 5 plastrów x 30 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 52,5 µg/h – 60 op., Buprenorphine system transdermalny x 5 plastrów x 40 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 70 µg/h – 15 op., Clonazepam 0,5 mg x 30 tabl. – 10 op., Clonazepam 1mg/1 ml x 10 amp. – 8 op., Clonazepam 2 mg x 30 tabl. – 15 op., Clozapine 25 mg x 50 tabl. – 2 op., Clozapine 100 mg x 50 tabl. – 2 op., Codeine phosphate/Sulfogaiacol (15mg + 300 mg) x 10 tabl. – 1 000 op., Diazepam 10mg/2ml x 50 amp. – 25 op., Diazepam 2 mg x 20 tabl. – 15 op., Diazepam 5 mg x 20 tabl. – 60 op., Ephedrinum hydrochl. 25 mg/1ml x 10amp. – 100 op., Estazolam 2 mg x 20 tabl. – 50 op., Fenobarbital 100 mg x 10 tabl. – 1 op., Klorazept potasu 5 mg x 30 kaps. – 8 op., Lorazepam 1 mg x 25 tabl. – 120 op., Midazolam 7,5 mg x 10 tabl. powl. – 150 op., Midazolam 15 mg x 100 tabl. powl. – 2 op., Midazolam 5 mg/ 1ml x 10 amp. – 450 op., Midazolam 50 mg /10 ml x 5 amp. – 500 op., Nitrazepam 5 mg x 20 tabl. – 15 op., Zolpidem 10 mg x 20 tabl. powl. – 250 op., Zopiklon 7,5 mg x 20 tabl. powl. – 5 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661500-6 - Neuroleptyki
4.5.5.) Wartość części: 77933,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4: Amitriptylinum 10 mg x 60 tabl. powl. – 5 op., Amitriptylinum 25 mg x 60 tabl. powl. – 7 op., Carbamazepine 200 mg x 50 tabl. – 15 op., Carbamazepine 200 mg x 50 tabl.o przedłuż. uwaln. – 10 op., Carbamazepine 300 mg x 50 tabl.o przedłuż. uwaln. – 4 op., Chlorprotixen 15 mg x 50 tabl. – 20 op., Chlorprotixen 50 mg x 50 tabl. – 5 op., Citalopram 20 mg x 28 tabl. powl. – 40 op., Clomipraminum 75 mg x 20 tabl. o przedłuż. uwaln. – 3 op., Donepezil 5 mg x 28 tabl. powl. – 8 op., Donepezil 10 mg x 28 tabl. powl. – 2 op., Doxepin 10 mg x 30 kaps. – 10 op., Doxepin 25 mg x 30 kaps. – 5 op., Duloxetine 30 mg x 28 kaps./tabl. – 35 op., Duloxetine 60 mg x 28 kaps./tabl. – 6 op., Escitalopram 5 mg x 28 tabl. powl. – 20 op., Escitalopram 10mgx 10 tab rozp. w jamie ustnej (Qtab). – 10 op., Escitalopram 10 mg x 28 tabl. powl. – 60 op., Flumazenil 0,1 mg/1ml x 5 amp. 5 ml – 5 op., Fluoksetyna 10 mg x 28 kaps. – 10 op., Fluoksetyna 20 mg x 28 tabl./kaps. – 8 op., Gabapentin 100 mg x 100 kaps. – 10 op., Gabapentin 300 mg x 100 kaps. – 12 op., Haloperidol 5mg/1ml x 10 amp. – 100 op., Haloperidol 1 mg x 40 tabl. – 8 op., Haloperidol krople 2mg/1ml x 10 ml – 30 op., Hydroxizyna 100 mg/2ml x 5 amp. – 20 op., Lamotrigina 25 mg x 30 tabl. – 10 op., Lamotrigina 100 mg x 30 tabl. – 3 op., Levetiracetam 250 mg x 50 tabl. powl. – 6 op., Levetiracetam 500 mg x 50 tabl. powl. – 6 op., Levetiracetam 1000 mg x 50 tabl. powl. – 2 op., Levodopa/Benserazyd (100mg+25mg) x 100 kaps. – 3 op., Levomepromazine 25 mg x 50 tabl. powl. – 5 op., Memantini Hydrochloridum 10 mg x 28 tabl. powl. – 5 op., Mianseryna 10 mg x 30 tabl. powl. – 35 op., Mianseryna 30 mg x 30 tabl. powl. – 20 op., Mirtazapine 15 mg x 30 tabl. rozp.w jamie ust. – 30 op., Olanzapina 10 mg x 28 tabl. rozp. w jamie ustnej – 5 op., Olanzapina 5 mg x 28 tabl. – 20 op., Olanzapina 10 mg x 28 tabl. – 12 op., Perazinum 25 mg x 20 tabl. – 20 op., Perazinum 100 mg x 30 tabl. – 2 op., Phenytoin roztwór do wstrzykiwań 250 mg / 5ml x 5 amp. – 2 op., Phenytoinum 100 mg x 60 tabl. – 2 op., Pregabalin 75 mg x 56 kaps. – 80 op., Pregabalin 150 mg x 56 kaps. – 35 op., Promazyna 25 mg x 60 tabl. – 50 op., Quetiapine 25 mg x 30 tabl. – 130 op., Quetiapine 100 mg x 60 tabl. – 20 op., Risperon 1 mg x 20 tabl. powl. – 16 op., Risperon 2 mg x 20 tabl. powl. – 6 op., Rivastigmine 1,5 mg x 28 kaps./ tabl.uleg.rozpad.w j.ustnej – 2 op., Rivastigmine 3 mg x 28 kaps./ tabl.uleg.rozpad.w j.ustnej – 2 op., Rivastigmine system transdermalny 4,6mg/ 24 h x 3 szt. – 2 op., Sertraline 50 mg x 30 tabl. / tabl. powl. – 100 op., Sulpiryd 50 mg x 24 kaps./ tabl. – 5 op., Tiapride 100 mg x 20 tabl. – 40 op., Trazodon 75 mg x 30 tabl.o przedł. uwaln. – 80 op., Venlafaxine 37,5mg x 28 kaps./ tabl. o przedłuż. uwalnianiu – 25 op., Venlafaxine 75 mg x 28 kaps./tabl.o przedłuż. uwalnianiu – 50 op., Venlafaxine 150 mg x 28 kaps./tabl. o przedłuż. uwalnianiu – 2 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661500-6 - Neuroleptyki
4.5.5.) Wartość części: 15760,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 5: Apixaban 2,5 mg x 60 tabl. – 20 op., Apixaban 5 mg x 60 tabl. – 40 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.5.5.) Wartość części: 2047,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 6: Dabigatran etexilate 75 mg x 30 kaps. – 3 op., Dabigatran etexilate 110 mg x 180 kaps. – 5 op., Dabigatran etexilate 150 mg x 180 kaps. – 6 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.5.5.) Wartość części: 2000,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 7: Rivaroxaban 10 mg x 30 tabl. powl. – 10 op., Rivaroxaban 15 mg x 100 tabl. powl. – 20 op., Rivaroxaban 20 mg x 100 tabl. powl. – 30 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.5.5.) Wartość części: 5549,15 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 8: Etamsylatum 250 mg x 30 tabl. – 500 op., Etamsylatum 250 mg/ 2 ml x 50 amp. – 300 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.5.5.) Wartość części: 39435,12 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 9: Chloroquine diphosphate 250 mg x 30 tabl. – 10 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33691100-1 - Środki przeciwko pierwotniakom
4.5.5.) Wartość części: 144,83 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 10: Sildenafilum 20 mg x 90 tabl. – 10 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
4.5.5.) Wartość części: 166,86 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 11: Pancreatyna 25 tys.j.m. x 50 kaps. – 450 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
4.5.5.) Wartość części: 12650,58 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 12: Acarbose 50 mg x 30 tabl. – 10 op., Acarbose 100 mg x 30 tabl. – 15 op., Acebutololum 200 mg x 30 tabl. powl. – 10 op., Acetazolamide 250 mg x 30 tabl. – 5 op., Acidum folicum 0,4 mg x 30 tabl. – 45 op., Acidum folicum 5 mg x 30 tabl. – 120 op., Acidum folicum 15 mg x 30 tabl. – 120 op., Acidum lipoicum 600 mg x 30 tabl. powl. – 40 op., Acidum ursodeoxycholicum 250 mg x 100 tabl. – 60 op., Albendazole 400 mg x 1 tabl.do rozgr. i żucia – 10 op., Alendronic acid 70 mg x 4 tabl. – 25 op., Alfacalcidol 0,25 mcg x 100 kaps. – 15 op., Alfacalcidol 1 mcg x 100 kaps. – 10 op., Alfuzosini hydrohloridum 10 mg x 30 tabl. o przedł. uwal. – 2 op., Allopurinolum 100 mg x 50 tabl. – 300 op., Allopurinolum 300 mg x 30 tabl. – 50 op., Amantadine 100 mg x 30 tabl. powl. – 5 op., Ambroxolum 30 mg x 20 tabl. – 300 op., Atorvastatin 20 mg x 60 tabl. powl. – 150 op., Azathioprinum 25 mg x 100 tabl. powl. – 10 op., Azathioprinum 50 mg x 30 tabl. – 80 op., Benazepril hydrochloride 5 mg x 28 tabl. – 5 op., Benazepril hydrochloride 10 mg x 28 tabl. – 2 op., Bencyclani fumaras 100 mg x 60 tabl. – 10 op., Benfothiaminum + Pirydoxini hydrochloridum (100 mg+100 mg) x 30 draż. – 35 op., Betahistine dihydrochloride 8 mg x 100 tabl. – 60 op., Betaxolol h/chloride 20mg x 28 tabl. powl. – 20 op., Biperideni Lactas 2 mg x 50 tabl. – 3 op., Bisacodylum 5 mg x 40 tabl. dojelit. – 30 op., Bromhexinum 8 mg x 40 tabl. – 60 op., Calcii dobesilas 250 mg x 30 tabl. – 10 op., Calcium carbonicum 500 mg (200mg jonów wapnia) x 200 kaps. twar. – 8 op., Calcium carbonicum 1,0 g (400mg jonów wapnia) x 100 kaps. twar. – 250 op., Captoprilum 12,5 mg x 30 tabl. – 80 op., Captoprilum 25 mg x 30 tabl. – 100 op., Cefadroxil 500 mg x 12 kaps. – 170 op., Chlortalidonum 50 mg x 20 tabl. – 6 op., Colecalciferolum 1000 j.m. x 30 tabl. – 500 op., Cilazaprilum 0,5 mg x 30 tabl. powl. – 5 op., Cilazaprilum 1 mg x 30 tabl. powl. – 5 op., Cilazaprilum 2,5 mg x 30 tabl. powl. – 8 op., Cilostazolum 100 mg x 56 tabl. – 6 op., Cisapride 10 mg x 30 tabl. – 3 op., Clonidine hydrochloride 75 µg x 50 tabl. – 25 op., Clopidogrel 75 mg x 28 tabl. powl. – 30 op., Colchicine 0,5 mg x 20 tabl./ tabl.powl. /tabl.draż. – 30 op., Desmopressin Melt 60 µg liof. doust. x 30 szt. – 4 op., Desmopressin Melt 120 µg liof. doust. x 30 szt. – 4 op., Dexamethasonum 1 mg x 20 tabl. – 800 op., Digoxinum 100 µg x 30 tabl. – 35 op., Digoxinum 250 µg x 30 tabl. – 12 op., Diltiazemum 60 mg x 60 tabl. powl. – 10 op., Diltiazemum 120 mg x 30 tabl.o przedł. działaniu – 10 op., Dimeticonum 50 mg x 100 kaps. – 130 op., Diosminum 500 mg x 60 tabl. powl. – 70 op., Drotaverini hydrochloridum 40 mg x 20 tabl. powl. – 320 op., Drotaverini hydrochloridum 80 mg x 20 tabl. powl. – 60 op., Ethambutolum 250 mg x 250 kaps. – 10 op., Ferrosi sulfas 80 mg Fe2+ x 30 tabl.o przedłuż. uwal. – 100 op., Ferrosi sulfas/ Ascorbid acid (100 mg Fe2+/ 60mg) x 50 tabl.o przedłuż. uwal. – 60 op., Fexofenadini hydrochloridum 180 mg x 20 tabl. powl. – 20 op., Finasteride 5 mg x 30 tabl. powl. – 100 op., Fludrocortisone acetate 100 mcg x 20 tabl. – 15 op., Furaginum 50 mg x 30 tabl. – 230 op., Furaginum 100 mg x 30 tabl. – 10 op., Gliclazidum 60 mg x 30 tabl. o zmod. uwal. – 100 op., Hydrocortisonum 20 mg x 20 tabl. – 50 op., Ibuprofen 200 mg x 60 tabl.powl. – 250 op., Indapamid 1,5 mg x 30 tabl.o przedłużonym uwalnianiu – 200 op., Isosorbidi mononitras 20 mg x 50 tabl. – 4 op., Isosorbidi mononitras 50 mg x 30 tabl.o przedł. uwaln. – 15 op., Itopride hydrochloride 50 mg x 100 tabl. – 25 op., Ivabradine 5 mg x 56 tabl. – 12 op., Kalii chloridum 391 mg K+ x 60 tabl. powl. – 800 op., Ketoprofen 50 mg x 20 tabl. – 200 op., Klarytromycyna 250 mg x 14 tabl. powl. – 40 op., Klarytromycyna 500 mg x 14 tabl. powl. – 150 op., Lacidipine 2 mg x 28 tabl. powl. – 35 op., Lacidipine 4 mg x 28 tabl. powl. – 50 op., Lercanidipini hydrochloridum 10 mg x 60 tabl. powl. – 45 op., Lercanidipini hydrochloridum 20 mg x 60 tabl. powl. – 25 op., Levocetirizine 5 mg x 28 tabl. powl. – 10 op., Levothyroxinum natricum 88 mcg x 50 tabl. – 10 op., Lisinoprilum 5 mg x 28 tabl. – 25 op., Lisinoprilum 10 mg x 28 tabl. – 25 op., Losartan potassium 50 mg x 30 tabl. powl. – 100 op., Magnesium hydroaspartas (34 mg Mg2+) x 50 tabl. – 700 op., Mebeverini hydrochloridum 200 mg x 60 kaps.o przedł. uw. – 10 op., Melatoninum 5 mg x 30 tabl. – 30 op., Mesalazine 500 mg x 100 tabl. dojelit. – 5 op., Metformini hydrochloridum 500 mg x 30 tabl. o przedł. dział. – 50 op., Metformini hydrochloridum 750 mg x 30 tabl. o przedł. dział. – 35 op., Metformini hydrochloridum 1000 mg x 30 tabl. o przedł. dział. – 50 op., Methotrexate 2,5 mg x 50 tabl. – 20 op., Methylodopum 250 mg x 50 tabl. – 5 op., Methylprednisolonum 4 mg x 30 tabl. – 120 op., Methylprednisolonum 16 mg x 30 tabl. – 60 op., Montelukast sodium 10 mg x 28 tabl. powl. – 60 op., Mycophenolas mofetil 500 mg x 50 tabl. powl. – 20 op., Nicergoline 10 mg x 60 tabl. powl. – 12 op., Nicotinamide 50 mg x 20 tabl. – 5 op., Nitrendipinum 10 mg x 60 tabl. – 25 op., Nitrendipinum 20 mg x 60 tabl. – 20 op., Norfloxacinum 400 mg x 20 tabl. / tabl.powl. – 10 op., Ondansetron 8 mg x 10 tabl. / tabl.rozp.w j.ustnej – 60 op., Paracetamolum 500 mg x 50 tabl. BLISTER – 1 000 op., Paroxetinum 20 mg x 30 tabl. powl. – 12 op., Pentoxifyllinum 600 mg x 20 tabl.o przed. uwal. – 20 op., Perindoprilum 5 mg x 30 tabl. powl. – 120 op., Perindoprilum 10 mg x 30 tabl. powl. – 50 op., Perindoprilum 4 mg x 30 tabl. – 12 op., Perindoprilum 8 mg x 30 tabl. – 5 op., Phospholipidum essentiale 300 mg x 50 kaps. – 220 op., Prednisolonum 5 mg x 20 tabl. – 10 op., Prednisonum 1 mg x 20 tabl. – 10 op., Prednisonum 5 mg x 100 tabl. – 70 op., Prednisonum 10 mg x 20 tabl. – 350 op., Prednisonum 20 mg x 20 tabl. – 350 op., Propylthiouracilum 50 mg x 90 tabl. – 3 op., Pyrazinamidum 500 mg x 250 tabl. – 4 op., Pyridostigminum 60 mg x 150 tabl. – 10 op., Pyridoxine 50 mg x 50 tabl. powl. – 10 op., Quinapril 5 mg x 30 tabl. powl. – 10 op., Quinapril 10 mg x 30 tabl. powl. – 15 op., Riboflavin 3 mg x 50 tabl. – 5 op., Rifaximinum 200 mg x 28 tabl. powl. – 50 op., Rosuvastatin 5 mg x 30 tabl. – 200 op., Rosuvastatin 10 mg x 30 tabl. – 250 op., Simwastatyna 20 mg x 28 tabl. powl. – 100 op., Sirolimusum 1 mg x 30 tabl. – 10 op., Solifenacini succinas 10 mg x 30 tabl. powl. – 15 op., Spironolactonum 25 mg x 100 tabl. – 100 op., Sulfamethoxazolum/Trimethoprimum 480 (400 mg + 80 mg) x 20 tabl. – 25 op., Sulfamethoxazolum/Trimethoprimum 960 (800mg+160mg) x tabl. – 150 op., Sulfasalazinum 500 mg x 100 tabl. dojelitowych – 15 op., Sulodexidum 250 LSU x 50 kaps. – 25 op., Tacrolimusum 0,5 mg x 30 tabl./kaps. – 3 op., Tacrolimusum 1 mg x 30 tabl./kaps. – 6 op., Tamoxifenum 20 mg x 30 tabl. – 5 op., Tamsulosin h/chloride 0,4 mg x 30 tabl./ kaps.o przedł. uwal. – 200 op., Telmisartan 40 mg x 28 tabl. – 100 op., Telmisartan 80 mg x 28 tabl. – 100 op., Theophyllinum 300 mg x 50 tabl.o przedł. uwaln. – 30 op., Theophyllinum long 200 mg x 30 kaps.o zmod. uwaln. – 20 op., Theophyllinum long 300 mg x 30 kaps. o zmod. uwaln. – 20 op., Thiamazolum 5 mg x 50 tabl. powl. – 70 op., Thiamazolum 10 mg x 50 tabl. powl. – 20 op., Thiamazolum 20 mg x 50 tabl. powl. – 10 op., Thiamine 25 mg x 50 tabl. – 20 op., Thiethylperazine maleate 6,5 mg x 50 tabl. – 40 op., Timonacicum 100 mg x 30 tabl. – 500 op., Tizanidinum 4 mg x 30 tabl. – 10 op., Tolperisoni hydrochloridum 50 mg 30 tabl. powl. – 20 op., Tolperisoni hydrochloridum 150 mg 30 tabl. powl. – 5 op., Tramadol/Paracetamol 37,5mg/325mg x 60 tabl. powl. – 230 op., Trandolapril 0,5 mg x 28 kaps. – 2 op., Trandolapril 2 mg x 28 kaps. – 4 op., Tranexamic acid 500 mg x 20 tabl. powl. – 70 op., Trimebutini maleas 100 mg x 100 tabl. powl. – 30 op., Trimetazidini dihydrochloridum 20 mg x 60 tabl. powl. – 3 op., Trimetazidini dihydrochloridum 35 mg x 60 tabl.o przedł. uwaln. – 40 op., Valganciclovir 450 mg x 60 tabl. powl. – 3 op., Valsartanum 80 mg x 28 tabl. powl. – 100 op., Valsartanum 160 mg x 28 tabl. powl. – 100 op., Verapamilum 120 mg x 40 tabl. o przedł. uwaln. – 35 op., Verapamilum 240 mg x 40 tabl. o przedł. uwaln. – 5 op., Vinpocetine 5 mg x 50 tabl. BLISTER – 60 op., Vitamine B compositum (3 mg wit. B1, 5 mg wit. B2, 5 mg wit. B6, 40 mg wit. PP i 5 mg pantotenianu wapnia) x 50 tabl. – 10 op., Vorikonazol 200mg x 20 tabl.pow. – 80 op., Warfarinum natricum 3 mg x 100 tabl. – 6 op., Warfarinum natricum 5 mg x 100 tabl. – 6 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
33613000-0 - Środki przeczyszczające
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33616000-1 - Witaminy
33617000-8 - Dodatki mineralne
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622600-2 - Betablokery
33622700-3 - Blokery kanałów wapniowych
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego
33642300-5 - Produkty lecznicze do terapii tarczycy
33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 294334,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88085,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94133,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88085,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88085,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113795,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129772,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113795,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113795,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57693,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67946,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57693,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57693,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16610,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16859,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16610,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16610,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2047,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2060,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2047,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2047,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2001,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4282,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4479,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4282,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4282,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41993,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41993,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41993,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41993,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2235,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSTOJA ŚWIĘTOKRZYSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OSTOJA ŚWIĘTOKRZYSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18589,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39025,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18589,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18589,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199101,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207645,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199101,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199101,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów wspomagających leczenie
- Dostawy leków
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, płyny dożylne, produkty dla dermatologii)
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Dostawa wyrobów medycznych i laboratoryjnych, sprzęt jednorazowego użytku, szwy chirurgiczne, opatrunki, folie, materiały opatrunkowe, zastawki serca, oksygenatory, kompresy.
więcej: Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.