Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487460/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00492401/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00524994/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00549115/01 - Wynik z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie:
Zadanie 1 - Urządzenia wielofunkcyjnego
Zadanie 2 - Skanerów
Zadanie 3 - Pozostałego sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7254256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie:Zadanie 1 - Urządzenia wielofunkcyjnego
Zadanie 2 - Skanerów
Zadanie 3 - Pozostałego sprzętu komputerowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f214faa8-7fa0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063039/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie sprzetu komputerowego- 3 Zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.1) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę.
2) W Załączniku Nr 1 do SWZ Zamawiający wskazał wymagane minimalne okresy gwarancji sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać jednoznacznie okres gwarancji dla danego sprzętu, nie krótszy niż wskazany przez Zamawiającego.
3) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4) Cały sprzęt musi mieć kompletne, odpowiednie okablowanie.
5) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
6) W ramach przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy sprzętu nie starszego niż z rocznika 2023, fabrycznie nowego tj. nieużywanego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, nie pochodzącego z ekspozycji, w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, nie wymagającego żadnych dodatkowych nakładów, posiadającego właściwe atesty, certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz spełniającego wszystkie wymagania określone w SWZ.
7) W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 14:30.
8) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczany sprzęt zamontować i uruchomić, oraz zainstalować na stacjach roboczych (zlokalizowanych w miejscu instalacji urządzenia – 5 stanowisk) oprogramowanie służące do drukowania i skanowania na ww. urządzeniu. Urządzenie po ustawieniu musi być gotowe do pracy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia pracowników Zamawiającego (5 osób), w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego w dniu instalacji urządzenia w godzinach wskazanych powyżej.
9) Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień, w którym urządzenie było gotowe do prawidłowej pracy w siedzibie Zamawiającego (dostarczone, zainstalowane, uruchomione, pracownicy przeszkoleni).
10) Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą.
11) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu oraz producenta, a także dokonać opisu oferowanego urządzenia zgodnie z zapisami ust. 12.
12) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja Załącznika Nr 1 musi być wypełniona poprzez podanie jednoznacznych danych. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie proponowanego sprzętu w sposób potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
13) Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, marki lub pochodzenia produktu lub urządzenia służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego sprzętu, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Należy przyjąć, że za każdą nazwą własną umieszczone jest słowo „lub równoważny”, a wskazane produkty lub urządzenia mają charakter pomocniczy i posłużyły tylko do określenia ich istotnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, cech jakościowych, użytkowych lub ilościowych. Wskazanie przykładowych nazw producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub o parametrach wyższych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów technicznych, funkcjonalnych, jakościowych użytkowych i ilościowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, i ilościowe, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i ilościowych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 101 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z zapisem art. 101 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do zastosowanych w dokumentach zamówienia, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.
14) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
15) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
16) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu (w tym gwarancje, instrukcje użytkowania itp.)
17) Gwarancja:
a) Data rozpoczęcia gwarancji liczona będzie od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
b) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
c) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany sprzętu ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
e) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
f) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
g) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Zamawiającego, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
h) Gwarancja musi być realizowana przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub dystrybutora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie: Zadanie 2 - Zakup i dostawa skanerów – 3 szt.1) Wymagany przez Zamawiającego model skanerów musi być w pełni kompatybilny z funkcjonującymi u Zamawiającego systemami teleinformatycznymi POJAZD i KIEROWCA oraz musi spełniać wszystkie wymagania techniczne w zakresie sprzętu do elektronicznej archiwizacji dokumentów w tych systemach. Ponadto Zamawiający informuje, iż na podstawie obowiązującej umowy zawartej pomiędzy Powiatem Krotoszyńskim, a Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. Zamawiający w przypadku zakupu sprzętu do obsługi stanowisk związanych z obsługą systemów POJAZD i KIEROWCA zobowiązany jest do zakupu sprzętu zgodnie ze specyfikacją techniczną i konfiguracją określoną przez PWPW S.A. W związku z powyższym Zamawiający wskazuje konkretny model skanerów oraz okres gwarancji.
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz opz.
3) Cały sprzęt musi mieć kompletne, odpowiednie okablowanie.
4) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
5) W ramach przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy sprzętu nie starszego niż z rocznika 2023, fabrycznie nowego tj. nieużywanego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, nie pochodzącego z ekspozycji, w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, nie wymagającego żadnych dodatkowych nakładów, posiadającego właściwe atesty, certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz spełniającego wszystkie wymagania określone w SWZ.
6) W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody .Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 14:30.
7) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Za terminowe wykonania przedmiotu zamówienia uważa się wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy tj. dostawa całego zakresu jakościowego i ilościowego określonego w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
9) Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą.
10) W związku z faktem, iż Zamawiający wskazuje konkretny model skanerów jaki zobowiązany jest dostarczyć wykonawca, Zamawiający nie wymaga dodatkowego opisywania przez Wykonawcę oferowanych urządzeń.
11) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu (w tym gwarancje, instrukcje użytkowania itp.)
12) Gwarancja:
a) Data rozpoczęcia gwarancji liczona będzie od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
b) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
c) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany sprzętu ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego
e) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
f) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
g) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Zamawiającego, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
h) Gwarancja musi być realizowana przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub dystrybutora
4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie Zadanie 3 - Pozostałego sprzętu komputerowego:a) Mysz komputerowa - 20 szt.
b) Urządzenie do monitorowania temperatury i wilgotności w serwerowni
(Poseidon2 model 3266*) – 1szt.
c) Pendrive - 4 szt.
d) Dysk zewnętrzny – 2 szt.
e) Router wi-fi – 3 szt.
1) Zamawiający w Załączniku Nr 3a, 3c,3d, i 3e określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę.
2) W załączniku Nr 3 b Zamawiający wskazał konkretny model zamawianego urządzenia z uwagi na posiadanie już przez zamawiającego czujników temperatury, wilgotności i zalania oraz skonfigurowany już wcześniej system w drugiej serwerowni oparty na platformie senskdesk.com.
W związku z powyższym Zamawiający wskazuje konkretny model urządzenia oraz okres gwarancji.
3) W Załączniku Nr 3 a, 3c,3d,3e do SWZ Zamawiający wskazał wymagane minimalne okresy gwarancji sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać jednoznacznie okres gwarancji dla danego sprzętu, nie krótszy niż wskazany przez Zamawiającego.
4) Cały sprzęt musi mieć kompletne, odpowiednie okablowanie.
5) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia(określony dla danego zadania).
6) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
7) W ramach przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy sprzętu nie starszego niż z rocznika 2023, fabrycznie nowego tj. nieużywanego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, nie pochodzącego z ekspozycji, w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, nie wymagającego żadnych dodatkowych nakładów, posiadającego właściwe atesty, certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz spełniającego wszystkie wymagania określone w SWZ.
8) W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 14:30.
9) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
10) Za terminowe wykonania przedmiotu zamówienia uważa się wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy tj. dostawa całego zakresu jakościowego i ilościowego określonego w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
11) Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą.
12) Dotyczy Załącznika 3b do SWZ - w związku z faktem, iż Zamawiający wskazuje konkretny model urządzenia (Załącznik 3b do SWZ) jaki zobowiązany jest dostarczyć wykonawca, Zamawiający nie wymaga dodatkowego opisywania przez Wykonawcę oferowanego urządzenia.
13) Dotyczy załączników Nr 3a, 3c, 3d, 3e do SWZ - w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu oraz producenta, a także dokonać opisu oferowanego urządzenia zgodnie z zapisami ust. 14.
14) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (załączniki Nr 3a, 3c, 3d, 3e do SWZ), zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja Załącznika Nr 1 musi być wypełniona poprzez podanie jednoznacznych danych. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie proponowanego sprzętu w sposób potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
15) Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, nazw własnych, znaków towarowych, patentów, marki lub pochodzenia produktu lub urządzenia służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego sprzętu, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Należy przyjąć, że za każdą nazwą własną umieszczone jest słowo „lub równoważny”, a wskazane produkty lub urządzenia mają charakter pomocniczy i posłużyły tylko do określenia ich istotnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, cech jakościowych, użytkowych lub ilościowych. Wskazanie przykładowych nazw producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza się jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub o parametrach wyższych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów technicznych, funkcjonalnych, jakościowych użytkowych i ilościowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, i ilościowe, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i ilościowych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. Opis parametrów równoważnych załączony do SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 101 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z zapisem art. 101 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do zastosowanych w dokumentach zamówienia, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.
16) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
17) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu (w tym gwarancje, instrukcje użytkowania itp.)
18) Gwarancja: z uwagi na ograniczenia ilości znaków na niniejszej platformie informacje dotyczące gwarancji w Zadaniu 3 znajdują się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30234600-4 - Pamięć flash
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 4910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3966,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4317,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3966,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skanowanie.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342637826
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3966,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.