eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Remont dróg leśnych oraz naprawa szlaku zrywkowego na terenie Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2023 - 2 postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych oraz naprawa szlaku zrywkowego na terenie Nadleśnictwa Skarżysko
w roku 2023 – 2 postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skarżysko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 1

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skarzysko@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skarzysko.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skarzysko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych oraz naprawa szlaku zrywkowego na terenie Nadleśnictwa Skarżysko
w roku 2023 – 2 postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f8b0b2-579a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00424684/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 193470,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Remont drogi nr 6 wg DSD w leśnictwie Wanacja
Remont drogi leśnej nr 6 wg DSD (nr inw. 1243/220) w leśnictwie Wanacja,
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi leśnej wraz ze składnicą o łącznej powierzchni robót 2959 m2 polegające na oczyszczeniu drogi, wyprofilowaniu podłoża i wbudowanego kruszywa wraz z jego zagęszczeniem mechanicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 63100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Naprawa szlaku zrywkowego w leśnictwie Wanacja
Naprawa awaryjna szlaku zrywkowego w oddz. 124 f, g w leśnictwie Wanacja. Zadanie polega na wymianie płyt betonowych na długości 17 mb szer. 3 mb z zabezpieczeniami i umocnieniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 20470,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Remont drogi w leśnictwie Sadek
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej na drodze nr 32/5 i 32/4 wg DSD (nr inw. 751/220) w leśnictwie Sadek,
Remont cząstkowy uszkodzeń nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego (pospółką). Łączna powierzchnia remontu drogi wynosi 89,70 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Remont drogi w leśnictwie Budki
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej na drodze nr 27 wg DSD (nr inw. 515/220) w leśnictwie Budki.
Remont cząstkowy uszkodzeń nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego (pospółką), odkrzaczenie terenu. Łączna powierzchnia remontu drogi wynosi 720,20 m2 w tym: 390,20 m2 remont asfaltu i 330,00 m2 uzupełnienie poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 90900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145357,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175925,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145357,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUMA Rafał Dzido

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182054790

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 45

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145357,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena
najkorzystniejszej oferty na część nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do art.
255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono;w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena
najkorzystniejszej oferty na część nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do art.
255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część nr
3 i 4 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu, dlatego też stosownie do art.
255 pkt. 1 ustawy postępowanie na część nr 3 i 4 unieważniono

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część nr
3 i 4 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu, dlatego też stosownie do art.
255 pkt. 1 ustawy postępowanie na część nr 3 i 4 unieważniono

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.