eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławZakup ciągnika do prac przy drogach powiatowych wraz z osprzętem tj. kosiarką bijakową, ramieniem hydraulicznym i kosiarką



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika do prac przy drogach powiatowych wraz z osprzętem tj. kosiarką bijakową, ramieniem hydraulicznym i kosiarką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdjaroslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzdjaroslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Roboty drogowe - zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika do prac przy drogach powiatowych wraz z osprzętem tj. kosiarką bijakową, ramieniem hydraulicznym i kosiarką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcc0684e-da1e-4bea-b843-dd5ef69b6e4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036866/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika do prac przy drogach powiatowych wraz z osprzętem, tj. kosiarką bijakową, ramieniem hydraulicznym i kosiarką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nowymi kosiarkami z czego jedna na wysięgniku z ramieniem hydraulicznym ,a druga tylna boczna na wysięgniku z przesuwem hydraulicznym w ramach zadania pn.: ,, Zakup ciągnika do prac przy drogach powiatowych wraz z osprzętem tj. kosiarką bijakową, ramieniem hydraulicznym i kosiarką”.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024, poz. 502) oraz spełniać obowiązujące normy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wymagania techniczno- jakościowe sprzętu objętego przedmiotem zamówienia zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wymagania dodatkowe:
1) sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, sprawny technicznie,
2)Wykonawca wraz z ciągnikiem rolniczym dostarczy dokumenty sporządzone w języku polskim:
a) świadectwo homologacji,
b) książkę przeglądów serwisowych,
c) książkę gwarancyjną,
d) certyfikat o emisji spalin w języku polskim,
e) instrukcję użytkowania i obsługi pojazdu,
f) komplet dokumentów o dopuszczeniu do ruchu na terenie Unii Europejskiej, (w tym świadectwo zgodności WE),
wszystkie dokumenty niezbędne do ubezpieczenia i rejestracji pojazdu ( dotyczy ciągnika ).
3) Wykonawca przeszkoli w cenie zakupu, dostawy i rozładunku ciągnika wraz z fabrycznie nowymi kosiarkami z czego jedna na wysięgniku z ramieniem hydraulicznym ,a druga tylna boczna na wysięgniku z przesuwem hydraulicznym min. 3 wyznaczonych pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie budowy , obsługi i eksploatacji dostarczonego ciągnika wraz z kosiarkami.
4) Koszty rejestracji i ubezpieczenia pojazdu ponosi Zamawiający.
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław. Ponadto Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy w formie elektronicznej na adres e-mai: sekretariat@pzdjaroslaw.pl z dwu dniowym wyprzedzeniem.
6) Pakiet napraw gwarancyjnych na okres 36 miesięcy ( materiały, robocizna i dojazd) po stronie Wykonawcy.
7) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przy czym odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego, nie może być większa niż 100 km.
8)Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy.
9)Wykonawca przy dostawie dołączy potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
10)Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji dla ciągnika rolniczego wynosi 36 miesięcy, natomiast na ramię hydrauliczne ,kosiarkę bijakowa (głowica do koszenia traw i krzaków) , kosiarkę bijakową tylną boczną oraz pług do zimowego odśnieżania min. 12 miesięcy/lub ( wg. Okresu zaproponowanego w Ofercie) od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
11)Okres gwarancji jakości udzielonej przez producenta sprzętu potwierdzą załączone przez Wykonawcę dokumenty (certyfikaty) gwarancji jakości dostarczone w dniu dostawy sprzętu. Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru trybu, z którego dokonuje realizacji swych uprawnień, tj. z rękojmi za wady czy z gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822378,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822378,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822378,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witold Misiuda WIMEX24

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661127977

7.3.4) Miejscowość: Samborzec 15

7.3.5) Kod pocztowy: 27-650

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822378,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZP.271.1.40.2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.