Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja warsztatów pn.: „Agrotronika i informatyzacja w mechanizacji rolnictwa”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 583263900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja warsztatów pn.: „Agrotronika i informatyzacja w mechanizacji rolnictwa”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4de41b4d-59c8-46ff-b2dd-d3c89bdc2f4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237312/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Kompleksowa organizacja szkolenia w formie warsztatów pn.: "Agrotechnika i informatyzacja w mechniazacji rolnictwa...".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja zamówienia w ramach Planu Operacyjnego na lata 2024-2025 w zakresie Sieci na rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PODR/O/SP/43/VII/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 282056,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93488,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja warsztatów pn.: „Agrotronika i informatyzacja w mechanizacji rolnictwa”, realizowanej w ramach Planu Operacyjnego na lata 2024-2025 w zakresie Sieci na Rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich PROW na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKA IZBA GOSPODARCZA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792094184
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 118
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport uczestników ze wskazanej szkoły do i z siedziby ODR Stare Pole - USŁUGI TRANSPORTOWE-PRZEWOZY AUTOKAROWE Zbigniew Urbański, 82-410, Stary Targ 37a
Przygotowanie posiłku (obiadu) i ciągłej przerwy kawowej w trakcie szkolenia - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Parafka" Aleksandra Parafiniuk, Moniuszki 3, 82-200 Malbork
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA IZBA GOSPODARCZA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA IZBA GOSPODARCZA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-16 do 2024-10-17INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby PODR w Lubaniu w tym Oddziału w Starym Polu.
- Wdrożenie centralnego zintegrowanego systemu zarządzania efektywnością energetyczną w budynku socjalno-biurowym ZGIUK Lubań
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia specjalistyczne dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. "Czas zawodowców dla Wielkopolski" z podziałem na części.
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs elektryka budowlanego z uprawnieniami elektroenergetycznymi do 1 kV oraz z modułem kompetencji cyfrowych"
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"
- "Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej"
- Usługa Cateringowa dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Boniewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.