Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego - umowa GIL nr 01/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-349a6668-0f3e-476e-8ee0-05d85ea24ef61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego - umowa GIL nr 01/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-349a6668-0f3e-476e-8ee0-05d85ea24ef6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiału roślinnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-298f248d-18c7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.71.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego - w ilościach oraz według
gatunków i odmian podanych w Załączniku nr 4 stanowiącego integralną część Zaproszenia do negocjacji, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1 oraz zgodnie z umową nr 01/2024 o wykonanie inicjatywy lokalnej.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego dla Miejskiego Zarządu Usług
Komunalnych w Gliwicach, do jednostek pod niżej wskazane adresy:
- Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel. 32 231-29-67.
Wymagania konieczne dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych:
1. Rośliny muszą być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie,
2. Rośliny muszą być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,
3. Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany,
4. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe
w całej partii,
5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna, dobrze przerośnięta i proporcjonalna do wielkości rośliny, a korzenie równomiernie rozmieszczone w pojemniku,
6. Cały materiał roślinny do obsadzenia powinien być pojemnikowany,
7. Rośliny (byliny) muszą być oznakowane etykietami zawierającymi pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej partii materiału, wystarczy zaopatrzyć w etykietę 3-5 roślin).
Wady niedopuszczalne:
1. Występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian,
2. Występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez
choroby i szkodniki,
3. Uszkodzenia mechaniczne,
4. Uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
5. Zwiędnięcie liści i kwiatów,
6. Wybiegnięcie roślin,
7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed
dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości
wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w pojemniku
Obowiązki stron:
- Wykonawca zobowiązuje się przygotować materiał roślinny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym,
- Zamawiający zobowiązuje się przewieźć rośliny własnym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewnić sprawny rozładunek,
- Zapłata za dostarczony materiał nastąpi niezwłocznie po dostarczeniu
do MZUK materiału roślinnego wraz z protokołem odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrodnictwo MIKA Łukasz MIKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551937835
7.3.3) Ulica: Nowe Kotkowice 13
7.3.4) Miejscowość: Nowe Kotkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 48-250
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.