eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówZakup drzew, krzewów, bylin, mieszanek nasion kwiatów, małej architektury, cebul kwiatów ozdobnych - w ramach budżetu obywatelskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup drzew, krzewów, bylin, mieszanek nasion kwiatów, małej architektury, cebul kwiatów ozdobnych – w ramach budżetu obywatelskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87565cd0-5614-4a90-8db5-169e623f50b7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup drzew, krzewów, bylin, mieszanek nasion kwiatów, małej architektury, cebul kwiatów ozdobnych – w ramach budżetu obywatelskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87565cd0-5614-4a90-8db5-169e623f50b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040826/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup drzew i krzewów, palików zabezpieczających drzewa przed złamaniem, kaśmy mocującej, siatki metalowej zabezpieczającej drzewa przed zniszczeniem przez zwierzęta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części zamówienia jest zakup drzew, krzewów i bylin.
Wykaz drzew, krzewów i bylin
Lp. Gatunek Parametr Ilość [szt]
DRZEWA
1 Acer campestre 'Elsrijk' klon polny 10 szt.
2 Acer pseudoplatanus 'Leopoldii' klon jawor 10 szt.
3 Acer freemanii Autumn Blaze'Jeffersred' klon Freemana 5 szt.
4 Carpinus betulus grab pospolity 15 szt.
5 Crateagus × media 'Paul's Scarlet głóg pośredni 10 szt.
6 Prunus cerasifera "Nigra' śliwa wiśniowa 5 szt.
7 Prunus serrulata 'Amanogawa' wiśnia piłkowana 10 szt.
8 Prunus serrulata 'Kanzan' wiśnia piłkowana 10 szt.
9 Prunus serrulata ‘Royal Burgundy’ wiśnia piłkowana 17 szt.
10 Pyrus calleryana 'Chanticleer' grusza drobnokwiatowa 10 szt.
11 Robinia pseudoakacia "Frisia' robinia akacjowa 10 szt.
12 Robinia× margaretta Casque Rouge 'Pink Cascade' robinia Małgorzaty 8 szt.
13 Tilia cordata 'Greenspire' lipa drobnolistna 20 szt.
KRZEWY
1 Berberis thunbergii 'Golden Ring' berberys Thunberga 15 szt.
2 Berberis thunbergii 'Green Carpet' berberys Thunberga 90 szt.
3 Berberis thunbergii 'Orange Dream' berberys Thunberga 70 szt.
4 Cotoneaster lucidus irga błyszcząca 150 szt.
5 Cotoneaster radicans 'Eichholz' irga rozesłana 120 szt.
6 Philadelphus 'Biały Karzeł' jaśminowiec 5 szt.
7 Physocarpus opulifolius 'Diabolo' pęcherznica kalinolistna 20 szt.
8 Rosa 'White Fairy' roża okrywowa 100 szt.
9 Rosa 'The Fairy' lub 'Lovely Fairy' roża okrywowa 150 szt.
10 Rosa 'Marathon' roża okrywowa 260 szt.
11 Rosa rugosa róża pomarszczona 50 szt.
12 Taxus baccata 'Summergold' cis pospolity 6 szt.
13 Taxus × media 'Farmen' cis pośredni 4 szt.
BYLINY
1 Salvia nemorosa 'Ostfriesland' szałwia omszona 160 szt.
2 Bergenia 'Rotblum' lub Bergenia cordifolia bergenia lub bergenia sercowata 140 szt.
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03451300-9 - Krzewy

4.5.5.) Wartość części: 104632,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części zamówienia jest zakup palików celem stabilizacji nasadzonych drzew:
1. Paliki sosnowe o przekroju kwadratowym 5 cm x 5 cm na długości 2 m z jednej strony zaostrzone
i zaimpregnowane – szt. 200;
2. Paliki sosnowe o przekroju kwadratowym 5 cm x 5 cm na długości 2,5 m z jednej strony zaostrzone i zaimpregnowane – szt. 200;
3. Paliki sosnowe o przekroju kwadratowym 5 cm x 5 cm na długości 0,6 m zaimpregnowane
– szt. 400.
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03419100-1 - Produkty z drewna ciętego

4.5.5.) Wartość części: 6705,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części zamówienia jest zakup pozostałych materiałów
1. Tkana taśma ogrodnicza wykonana z polipropylenu do mocowania drzew – 600 mb (metrów bieżących) o szerokości 3 cm;
2. Zrębki drzew liściastych do wypełnienia mis przy pniu drzew oraz rabat – 8 mp (metrów przestrzennych);
3. Ziemia uniwersalna – 20 000 litrów - pakowana po 50 l.
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 03417000-6 - Wióry drzewne

4.5.5.) Wartość części: 9924,84 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części zamówienia jest zakup mieszanek nasion celem utworzenia wieloletnich łąk kwietnych.
Standard materiału siewnego (nasiona kwiatów).
1. Mieszanka nasion do zakładania łąki wieloletniej koszonej raz do roku, przeznaczoną na szeroki zakres gleb przeciętnych złożoną z kwiatów wieloletnich.
2. Mieszanka nasienna powinna zawierać przynajmniej 30 gatunków roślin i uwzględniać rośliny
wymienione w pkt. 7. Zamawiający dopuszcza domieszkę innych rodzimych gatunków roślin stanowiących nie więcej niż więcej niż 15 % składu gatunkowego mieszanki. Gatunki proponowane ponad skład wymieniony w pkt. 7 powinny charakteryzować się dużą tolerancją dla gleb suchych i przeciętnych o odczynie obojętnym i zasadowym. Dodatkowe gatunki roślin należy uzgodnić z Zamawiającym.
3. Mieszanka nasienna nie może zawierać w składzie nasion traw.
4. Żaden z zastosowanych w mieszance komponentów (gatunków) nie może przekraczać 12% składu gatunkowego mieszanki nasion.
5. Mieszanka powinna wykazywać jak najdłuższy czas kwitnienia (min. 4 miesiące). Gatunki powinny być dobrane pod względem różnych terminów kwitnienia.
6. Dodatkowo: materiał dla równomiernego wysiewu nasion tzw. nośnik dla nasion.
7. Skład gatunkowy mieszanki:
1) Złocień zwyczajny Leucanthemum vulgare,
2) Komonica zwyczajna Lotus corniculatus,
3) Firletka poszarpana Lychnis flos-cuculi,
4) Świerzbnica polna Knautia arvensis,
5) Wyka ptasia Vicia cracca,
6) Wyka brudnożółta Vicia grandiflora,
7) Kozibród łąkowy Tragopogon pratensis,
8) Len trwały Linum perenne,
9) Krwawnik pospolity Achillea millefolium,
10) Chaber austriacki Centaurea phrygia,
11) Lebiodka pospolita Origanum vulgare,
12) Marchew zwyczajna Daucus carota,
13) Brodawnik zwyczajny Leontodon hispidus,
14) Chaber driakiewnik Centaurea scabiosa,
15) Dziurawiec zwyczajny Hypericum perforatum,
16) Bukwica pospolita Stachys officinalis,
17) Krwiściąg lekarski Sanguisorba officinalis,
18) Macierzanka zwyczajna Thymus pulegioides,
19) Stokrotka pospolita Bellis perennis,
20) Goździk kartuzek Dianthus carthusianorum,
21) Mak polny Papaver rhoeas,
22) Złocień właściwy Leucanthemum vulgare,
23) Rumian barwierski Anthemis tinctoria,
24) Rzepik pospolity Agrimonia eupatoria,
25) Złocień polny Glebionis segetum.
8. Powierzchnia zasiewu w m2 i norma wysiewu g/m2
1) powierzchnia - 3400 m2, norma wysiewu - 1,5;
2) powierzchnia - 950 m2, norma wysiewu - 2,5;
3) powierzchnia - 4000 m2, norma wysiewu - 2.
9. Ilość ogólna mieszanki 15,475 kg. Pakowana w oznakowane torby.
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111900-1 - Nasiona kwiatów

4.5.5.) Wartość części: 16532,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części zamówienia jest zakup małej architektury
1. Kwietnik kaskadowy - 3 poziomy, wysokość min. 720 mm, średnica podstawy 750 mm, kubatura 167 l, materiał stal cynkowana ogniowa, gumowa uszczelka na krawędziach pierścieni – szt. 8,
2. Połówka kwietnika na słupy – ø 600 mm, kubatura 16 l, pojemność zbiornika min. 4,5 l, wewnątrz kratka oddzielająca, kolor zielony – sztuk 20.
3. Mocowania metalowe do kwietnika (z pkt 2) – słupy okrągłe o średnicy 60 do 85 mm – szt. 20.
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44316400-2 - Drobne artykuły metalowe

4.5.5.) Wartość części: 15766,45 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części zamówienia jest zakup małej architektury
1. Donica betonowa wykonana w technologii betonu płukanego z fakturą zewnętrznego grysu płukanego. Dane techniczne: podstawa 60 cm x 46 cm/ h =54 cm - szt. 8.
2. Donica betonowa z fakturą płukanego granitu (kolor jasno-szary frakcja 2-5 mm). Dane techniczne: podstawa 100 x 100/ h = 60 cm – szt. 2.
3. Kosz betonowy z betonu płukanego z fakturą zewnętrznego granitu (kolor jasno-szary frakcja
2-5 mm) z wkładem z blachy ocynkowanej z popielniczką. Dane techniczne: podstawa 45 cm x 45 cm/ H = 80 cm (poj. wkładu 80 litrów) – szt. 6
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.5.) Wartość części: 9626,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup cebul kwiatów ozdobnych
1. Krokus wiosenny ‘Golden Yellow’ (kwiat żółty) – 2000 szt.
2. Krokus wiosenny ‘Jeanne d’Arc’ (kwiat biały) – 2000 szt.
3. Krokus ‘Flower Record’ (kwiat fioletowy) – 2000 szt.
Tulipany kwitnące w III/IV, wysokość: 20-40 cm
4. Tulipan Kaufmanna ‘Concerto’ (kwiat jasnokremowy) – 400 szt.
5. Tulipan Kaufmanna ‘Spring Pearl’ (kwiat różowy) – 400 szt.
Tulipany kwitnące w IV/V, wysokość: 40-60 cm
6. Tulipan Triumph ‘Kyoko Takahashi’ (kwiat białoróżowy) – 400 szt.
7. Tulipan Triumph ‘First Class’ (kwiat różowiały) - 400 szt.
8. Tulipan Triumph ‘Negrita’ (kwiat fioletowy) opakowanie po 5 sztuk - 400 szt.
9. Czosnek ‘Giganteum’ (kwitnienie w VI, wysokość 150 cm, kwiat fioletowy o średnicy około 20 cm) – 80 szt.
10. Czosnek ‘Ambassador’ (kwitnienie w VI, wysokość 80-100 cm, kwiat fioletowy o średnicy około 20 cm) – 70 szt.
11. Cebulki pakowane w oznakowane torby z podaniem nazwy i ilości cebulek.
Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451200-8 - Cebulki kwiatowe

4.5.5.) Wartość części: 12171,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62943,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110301,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92194,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółkarstwo drzewa i krzewy ozdobne i zalesieniowe Bartosz Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302705497

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 21

7.3.4) Miejscowość: Sompolno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92194,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5258,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5258,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5258,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-Trade Łukasz Kurowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060385542

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5258,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16515,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16515,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16515,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Plant Jakub Jąkalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368719720

7.3.4) Miejscowość: Lipusz

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16515,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie oferty podlegają odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie oferty podlegają odrzuceniu

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12797,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investim S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002005243

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie oferty podlegają odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.