Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ujęcia wody i SUW w m. Myszęcin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Herbowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Szczaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-225
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6383b1c-6162-4137-a6bf-bda8c28e64e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ujęcia wody i SUW w m. Myszęcin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6383b1c-6162-4137-a6bf-bda8c28e64e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040206/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa ujęcia wody i SUW w m. Myszęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.IV.271.33.2024.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ujęcia wody i SUW w m. Myszęcin, obejmujące wykonanie następujących prac:
a) Ujęcia wody – istniejące dwie studnie S1z i S2 należy poddać remontowi, który polegać będzie na:
• likwidacji nasypów i obudów studni - 2 szt
• montaż kompaktowych prefabrykowanych obudów studni głębinowych z armaturą DN80 i Dn100,
• montaż pomp głębinowych o parametrach:
- Q=23 m3/h, n=11 kW
- Q=38 m3/h, n=11 kW
• wyposażeniu każdej studni w pomiar ciągły zwierciadła wody oraz sondę hydrostatyczną, wykonanie zasilania elektrycznego i instalacji sygnalizacyjnej,
• renowacja otworów studziennych.
b) Budynek Stacja uzdatniania wody
W budynku do wykonania następujące prace budowlano montażowe:
• wydzielenie pomieszczenia na podchloryn sodu o wym. 1,7 x 1,3 m i wysokości 2,5 m, (wykonanie przegród, zamurowanie otworu okiennego, wstawienie drzwi, sufit podwieszany, wykonanie posadzki, wyłożenie ścian płytkami), wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych,
• zakup i montaż instalacja do dezynfekcji podchlorynem sodu w skład której wchodzi: zbiornik na reagent o poj. 100 dm3, pompa dozująca membranowa Qmax=0,5 l/h, Hmax=10 bar, zawór wielofunkcyjny, zestaw montażowy, mieszadło ręczne,
• zakup i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 35 KW,
• zakup lampy UV.
c) Zagospodarowanie terenu
• naprawa istn. nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej (20 m2) oraz wykonanie nowej ( 30 m2),
• naprawa ogrodzenia o długości 30 m,
• zakup i montaż neutralizatora (poj. 3,0 m3).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- opis robót do wykonania - załącznik nr 1 do SWZ, Plan sytuacyjny - załącznik nr 1A do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące wymogów oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta z ceną 602 700,00 zł brutto, podczas gdy kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 368 859,44 zł brutto.W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków by zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.