eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWielobranżowy projekt budowlany - Remont i przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reja 32, Broniewskiego 24 w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wielobranżowy projekt budowlany - Remont i przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reja 32, Broniewskiego 24 w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz-lewandowska@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wielobranżowy projekt budowlany - Remont i przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reja 32, Broniewskiego 24 w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca5af34-1806-4b2f-accb-b0f2fff6c7ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028447/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przygotowanie dokumentacji projektowej dla nowych zadań inwestycyjnych - 4 postępowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 69/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn.: „Remont i przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reja 32, Broniewskiego 24 w Toruniu.”
2. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiałem wyjściowym do przedmiotu zamówienia są następujące dokumentacje:
a) projekt budowlany dla zadania pn.: „Przebudowa i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reja 32, Broniewskiego 24 w Toruniu”, opracowany w 2016 r. przez firmę GEOTECHNICA Sp. z o.o. w Toruniu. Projekt dotyczy głównie remontu części wspólnych,
b) projekt budowlany dla zadania pn.: „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reja 32, Broniewskiego 24 w Toruniu”, opracowany w 2019 r. przez firmę GEOTECHNICA Sp. z o.o. w Toruniu. Projekt dotyczy głównie przebudowy i remontu lokali mieszkalnych,
c) projekt przyłącza wodociągowego, opracowany w 2019 r. przez firmę GEOTECHNICA Sp. z o.o. w Toruniu.
Powyższe dokumentacje stanowią załącznik do SWZ.
2) Obiekt zlokalizowany jest na działce nr 165/2 z obrębu 6. Budynek jest wolnostojący, trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, o zwartej bryle w kształcie litery L.
3) Teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Osiedle Fałata” – Uchwała nr 875/14 Rady Miasta Torunia z dnia 23 października 2014 r.
4) Obiekt wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Torunia pod nr 1028.
5) W ramach dokumentacji projektowej należy uwzględnić kompleksowy remont i przebudowę istniejącego budynku mieszkalnego, z przystosowaniem do obowiązujących przepisów, w tym wymianę wszystkich instalacji elektrycznych i sanitarnych. Dokumentacja obejmować będzie również zagospodarowanie przyległego terenu. Szczegółowe wytyczne do poszczególnych branż przedstawiono w załączniku do SWZ.
6) Opracowany przedmiot umowy winien uwzględniać wymogi obowiązujących „Regionalnych zasad i standardów kształtowania ładu przestrzennego województwa kujawsko-pomorskiego oraz Krajowego planu na rzecz energii i klimatu na lata 2021-2030”.
7) Opracowany przedmiot umowy winien uwzględniać wymagania i standardy dotyczące ochrony, kształtowania i pielęgnacji terenów zieleni, zawarte w załączniku nr 1 pt. „Ochrona drzew w procesie inwestycyjnym” oraz w załączniku nr 2 pt. „Kształtowanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie GMT” do „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028”, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 699/2021 Rady Miasta Torunia z dnia 9 września 2021 r. w sprawie przyjęcia „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028” (dokumenty dostępne na stronie: bip.torun.pl/uchwala/51151/uchwala-nr-699-2021). W szczególności, przed przystąpieniem do opracowania rozwiązań projektowych w ramach dokumentacji projektowej, jeśli wstępna analiza terenowa wykaże taką potrzebę, Wykonawca wyprzedzająco wykona inwentaryzację przyrodniczą (dendrologiczną), ze szczególnym uwzględnieniem drzew cennych, w projekcie określi zalecenia projektowe dotyczące możliwości uniknięcia kolizji drzew z planowaną inwestycją, wyznaczy strefy ochrony drzew i krzewów, zaplanuje lokalizację miejsc składowania odpadów, materiałów budowlanych, postoju maszyn i sprzętu w czasie realizacji inwestycji w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom przewidzianym do zachowania. Wykonawca na etapie projektowania zastosuje rozwiązania mające na celu optymalną ochronę drzew i krzewów na placu budowy, w tym w szczególności rozwiązania minimalizujące działania związane ze zmianami naturalnego ukształtowania terenu oraz warunków siedliskowych drzew, zaprojektowana szata roślinna powinna nawiązywać do zastanego siedliska oraz zostanie zaprojektowane wdrożenie działań związanych ze zwiększeniem małej retencji.
8) W ramach prac projektowych należy przewidzieć konieczność weryfikacji wykonanej w ramach dokumentacji wymienionej w § 1 pkt 1 lit. a, b, c (załącznik do SWZ) inwentaryzacji do celów projektowych w niezbędnym zakresie do wykonania przedmiotu zamówienia.
9) W projektach należy zawrzeć analizę, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1679, z późn. zm.).
10) W ramach prac projektowych należy przewidzieć także udział w ewentualnych spotkaniach dotyczących omówienia i uzgodnienia rozwiązań projektowych lub innych wynikających z zakresu opracowania.
11) Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta, z zastrzeżeniem zapisów Uwagi I.
Uwaga I:
W przypadku, gdy projektant w wyjątkowej sytuacji musi użyć znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku musi uzupełnić o dodatkowy zwrot "lub równoważne", z podaniem parametrów technicznych i warunków równoważności. Nie dopuszcza się jedynie ogólnego sformułowania dotyczącego równoważności zawartego na początku dokumentacji. Do przekazanej dokumentacji projektowej Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że nie przywoływał i nie używał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a jeżeli użył - to należy wyszczególnić, w których miejscach dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem zdania pierwszego i drugiego.
3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) projekt budowlany składający się z następujących opracowań:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego, w tym:
- projekt architektoniczny,
- projekt konstrukcji z obliczeniami statycznymi,
projekt instalacji sanitarnych (m.in.: wod.-kan., c.o., ciepłej wody, węzła cieplnego wraz z układami pomiarowymi dla poszczególnych mieszkań dla wody zimnej, wody ciepłej i centralnego ogrzewania, kanalizacji deszczowej),
- projekt wymagalnych przyłączy,
- projekt instalacji elektrycznych uwzględniający m.in.: oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne podstawowe i awaryjne; gniazda wtykowe 230V i 400V uwzględniające zasilanie kuchenek elektrycznych; rozdzielnice; zabezpieczenie nadprądowe, przeciwporażeniowe i przepięciowe; połączenia wyrównawcze; instalację piorunochronną; układy pomiarowe uwzględniające pomiar w poszczególnych lokalach mieszkalnych oraz na potrzeby administracyjne i techniczne oraz inne instalacje wymagane przepisami technicznymi i normami,
- projekt instalacji niskoprądowych uwzględniający m.in.: instalacje sygnalizacji dzwonkowej (domofonowej); instalacje telekomunikacyjne wraz z kanalizacją budynkową i mieszkaniową; światłowodową infrastrukturę telekomunikacyjną budynku wraz z punktem połączenia z siecią publiczną; instalację zbiorczą antenową, kablową i satelitarną służącą do odbioru kanałów cyfrowych telewizyjnych i radiowych; okablowanie, urządzenia i osprzęt strukturalny teleinformatyczny oraz inne instalacje wymagane przepisami technicznymi i normami,
- projekt instalacji fotowoltaicznej,
- inne opracowania w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu i zagospodarowania terenu,
d) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w paragr. 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1679, z późn. zm.),
2) ocena stanu technicznego budynku (w tym, w razie potrzeby, niezbędne odkrywki) lub ekspertyza techniczna (jeśli będzie wymagane),
3) program prac konserwatorskich,
4) ekspertyza mykologiczna,
5) projekt zieleni w ramach zagospodarowania terenu, zawierający wymagania i standardy, o których mowa w ust. 2 pkt 8 wzoru umowy,
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże),
7) przedmiar robót (wszystkie branże),
8) kosztorys inwestorski (wszystkie branże),
9) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych,
10) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,
11) całość opracowań przedmiotu umowy także w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz formatach edytowalnych: doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008) oraz ath (przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie).
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104810 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347579,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wiesław Rosiński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Projektów Architektury AREA Marek Ryczek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561194992

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104810 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.