eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleBudowa kwatery nr 3 na działce nr 39/7 na terenie Czysty Region Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kwatery nr 3 na działce nr 39/7 na terenie Czysty Region Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Czysty Region Spółka z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161502260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Naftowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-230

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czysty-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czysty-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

odpady

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kwatery nr 3 na działce nr 39/7 na terenie Czysty Region Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4451b4-5586-4918-90d9-6e05d436bc4b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002719/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przetarg na budowe III kwatery odpadów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f4451b4-5586-4918-90d9-6e05d436bc4b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 32.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Dopuszcza się również w określonych sytuacjach komunikację przy użyciu poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 52.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi
52.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że:
52.2.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Czysty Region Sp. z o. o. (ul. Naftowa 7; 47-230 Kędzierzyn-Koźle);
52.2.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@czysty-region.pl, telefon: 602 687 282;
52.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CR.271.27.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.2. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa kwatery nr 3 (ok. 3,9 ha) wraz z infrastrukturą techniczną, wodociągową i elektroenergetyczną na działkach nr 39/7 i 39/6 przy ul. Naftowej 7 w Kędzierzynie-Koźlu (terenie inwestora Czysty Region Sp. z o. o.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
sytuacji ekonomicznej i finansowej;
zdolności technicznej lub zawodowej.
Sposób oceny spełnienia warunków udziału: „sytuacja ekonomiczna lub finansowa”.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile wykaże, że:
posiada zdolność finansową lub kredytową w kwocie nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł;
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (robotami budowlanymi) na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 15 000 000,00 zł.
Sposób oceny spełnienia warunków „zdolności techniczna lub zawodowa”:
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile wykaże, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał (zakończył) jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował budowę kwatery o powierzchni min. 2 ha, w tym również uszczelnienia kwatery polegające na wykonaniu warstwy mineralnej (bariery geologicznej o miąższości min 0,5m, uszczelnienia kwatery folią grubości co najmniej 2 mm zgrzewaną);
dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane upoważaniające do pełnienia funkcji kierownika budowy bez ograniczeń, zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz przepisami Prawa budowlanego.
Zastrzega się, że zakres zamówienia, którego wykonanie wymaga określonego w SWZ doświadczenia (26.3.1), musi zostać wykonany osobiście przez wykonawcę (wykonawców), który wykazał posiadanie wymaganego doświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 28.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy PZP,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy PZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;



28.2.2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej;
28.2.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat zaświadczenie oraz dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
28.2.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zaświadczenie albo innym dokument oraz dokument potwierdzający, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 28.1. Wstępne oświadczenie wykonawcy, złożone wraz z ofertą, tj. oświadczenie, że:
• na dzień składania oferty wobec wykonawcy nie zachodzi jakakolwiek podstawa wykluczenia wymieniona w SWZ, w szczególności, o których mowa art. 108 ust. 1 ustawy PZP i w art. 7 ust. 1 Specustawy sankcyjnej;
• spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w SWZ oraz w przypadku polegania na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, przekazuje również następujące informacje dotyczące tego podmiotu: nazwę, nr KRS/CEiDG i zakresu zasobów, planowanych do wykorzystania podczas realizacji zamówienia i dodatkowo oświadczenie tego podmiotu potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

39.1. Składający ofertę wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 350 000 zł na zasadach i warunkach określonych w przepisach ustawy PZP (w szczególności w art. 97 i 98 tej ustawy) oraz w niniejszym dokumencie.
39.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
39.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
39.3.1. pieniądzu;
39.3.2. gwarancjach bankowych;
39.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
39.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
39.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego nr 34 8907 1089 2002 1001 3560 0001 w Banku Spółdzielczym w Leśnicy.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
39.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
39.5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności (tylko oświadczenie Zamawiającego);
39.5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
39.5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
39.5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
39.5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz ewentualnie numer przedmiotowego postępowania
39.5.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
39.5.7. musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
39.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
39.6.1. pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
39.6.2. poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
39.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy PZP).
39.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom lub zatrzyma na zasadach określonych w przepisach ustawy PZP, w szczególności art. 98.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

29.1. Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP, mają prawo wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
29.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w szczególności ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo te sporządza się w formacie danych określonych w SWZ i składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Przedmiotowe pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone wraz z ofertą.
29.3. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej, warunki udziału, określone w punkcie 26.1 niniejszej SWZ, będą analizowane łącznie tzn. Zamawiający przeprowadzając ocenę spełnienia tych warunków będzie brał pod uwagę sumę przedstawionych w ofercie danych dotyczących poszczególnych partnerów. W szczególności warunek określony w pkt. 26.1.2 (26.3) SWZ musi spełniać jeden wykonawca lub łącznie wykonawcy, którzy będą realizować przedmiotową robotę budowlaną, przy czym w przypadku kilku wykonawców obowiązuje zasada proporcjonalności, czyli wykonawca, który będzie realizowała np. x % zakresu zamówienia, będzie zobowiązany spełniać co najmniej x % warunku).

29.4. Żaden z występujących wspólnie wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie jakiejkolwiek okoliczności określonej w niniejszej SWZ, zatem na wezwanie zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, każdego z występujących wspólnie wykonawców.
29.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiając prowadzić będzie korespondencję tylko z pełnomocnikiem do ich reprezentowania konsorcjum (leaderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

46.1. Dopuszcza się możliwość zmiany określonego w umowie ryczałtowego wynagrodzenia brutto, w przypadkach przewidzianych w projekcie umowy (waloryzacja wynagrodzenia) oraz zmiany stawki VAT.
46.2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn konieczności jego przedłużenia, o ile będą one miały rzeczywisty wpływ na ten termin, w następujących sytuacjach:
46.2.1. jeżeli przyczyny konieczności przesunięcia terminu będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania placu budowy lub konieczności dokonania istotnych zmian dokumentacji projektowej, w szczególności wynikające z ujawnionych błędów;
46.2.2. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót oraz czego nie można było przewidzieć działając z należytą starannością, w szczególności z powodu technologii wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych;
46.2.3. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania zamówienia albo udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację zamówienia, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
46.2.4. wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
46.2.5. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
46.2.6. jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
46.2.7. wystąpienia okoliczności lub zdarzeń, niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, o charakterze nadzwyczajnym (siła wyższa – rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrzne, niezależne od woli stron), w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, którego zaistnienia, jak i skutków nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności);
46.3. Strona Umowy jest uprawniony do żądania zmiany w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
46.3.1. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
46.3.2. konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa budowlanego;
46.3.3. konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
46.3.4. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 47-230 Kędzierzyn-Koźle ul. Naftowa 7

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.