Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463571/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00471224/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00484600/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski”
z podziałem na części – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lwowekslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski”z podziałem na części – II postępowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1d2b16-8397-45a0-b395-acac74360993
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069060/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 301 w obrębie Płóczki Dolne
1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Niwnice
1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Włodzice Małe
1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Włodzice Wielkie
1.1.9 Zakup i montaż 9 lamp oświetleniowych przy drogach szutrowych w m. Rakowice Wielkie
1.1.10 Zakup i montaż lamp chodnikowych przy działkach nr 185,92/1,66,79/21 w m. Mojesz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.46.2024.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107875,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania:Zakup oraz montaż lamp ulicznych na odcinku drogi powiatowej 2515 D od budynku Kopalni Nowy Ląd w Niwnicach na działce nr 67/53 obręb 0030 Niwnice.
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i montaż lamp oświetleniowych – 3 szt. (L1/9, L1/10, L1/11) wraz z zasilaniem (podłączeniem) do oświetlenia wykonanego w 2023 r. przy drodze powiatowej 2515D w sołectwie Niwnice, 59-600 Lwówek Śląski na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa mgr. inż. Joachima Borowskiego, inż. Wiesława Borowskiego, Macieja Borowskiego, która stanowi zał. Nr 10 do SWZ. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejących obwodów oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania:Budowa oświetlenia we wsi Włodzice Wielkie (wykonanie oświetlenia na odcinku drogi uwzględnionej w projekcie oświetlenia drogowego z roku 2022).
Zakres prac obejmuje:
Montaż dwóch lamp oświetleniowych w miejscowości Włodzice Wielkie przy działce nr 263/2, (1/3, 1/4), zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 11 do SWZ. Projektowane lampy zostaną zasilone z istniejącego obwodu oświetleniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 4460,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania:Realizacja projektu zakupienia i zamontowania 9 lamp oświetleniowych przy drogach szutrowych: droga nr 276 – 3 lampy, droga 364/1 – 3 lampy, droga nr 94 – 3 lampy w Rakowicach Wielkich (uruchomienie trzech zamontowanych lamp oświetleniowych przy drodze szutrowej nr 276 w Rakowicach Wielkich).
Zakres prac obejmuje:
Zakres robót obejmuje budowę przyłącza elektroenergetycznego wraz z pracami porządkującymi teren, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Włodzice Małe (realizacja projektu oświetlenia ulicznego w Włodzicach Małych, droga 2295D od nr budynku 11A do 7,droga 65/1 od nr budynku 24 do 25, droga od nr budynku 51 do 57, droga 406/4 od nr budynku 58 do 60).
Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych w miejscowości Włodzice Małych przy działce nr 411, między budynkiem nr 56 i 57
zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Joachima Borowskiego, inż. Wiesława Borowskiego, Macieja Borowskiego która stanowi zał. Nr 13- poprawiony do SWZ. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejącego oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 11962 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: Montaż oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 301 w sołectwie Płóczki Dolne.Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych wraz z pracami porządkującymi teren. (L1/4, L1/5). Trasa projektowanej linii kablowej oświetlenia drogowego przebiegająca przez dz. nr 301, obręb 0016 Płóczki Dolne - Gmina Lwówek Śląski, zgodnie z
dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 14 do SWZ. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejących obwodów oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: Zakup lamp chodnikowych i montaż z 2022 r. przy działkach nr 79/21 w sołectwie Mojesz.Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych wraz z pracami porządkującymi teren (2/1, 2/2). Trasa projektowanej linii kablowej
oświetlenia drogowego przebiega przez dz. nr 66 obręb 0011 Mojesz - Gmina Lwówek Śląski, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 15 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do
wykonania przecisku , zlokalizowanej na trasie między lampą nr 2/1, a istniejącą, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, rysunek nr 2. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejących obwodów oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 14421,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805
7.3.3) Ulica: Górnicza
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie bez negocjacji wpłynęły 4 oferty, których cena przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805
7.3.3) Ulica: Górnicza
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21525 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805
7.3.3) Ulica: Górnicza
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS Elektryk Tomasz Sumecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912290539
7.3.4) Miejscowość: Raciborowice Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 59-720
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10322 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805
7.3.3) Ulica: Górnicza
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.