eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski"Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski" z podziałem na części - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski”
z podziałem na części – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski”
z podziałem na części – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1d2b16-8397-45a0-b395-acac74360993

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069060/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 301 w obrębie Płóczki Dolne

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Niwnice

1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Włodzice Małe

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Włodzice Wielkie

1.1.9 Zakup i montaż 9 lamp oświetleniowych przy drogach szutrowych w m. Rakowice Wielkie

1.1.10 Zakup i montaż lamp chodnikowych przy działkach nr 185,92/1,66,79/21 w m. Mojesz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.46.2024.SK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107875,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania:
Zakup oraz montaż lamp ulicznych na odcinku drogi powiatowej 2515 D od budynku Kopalni Nowy Ląd w Niwnicach na działce nr 67/53 obręb 0030 Niwnice.
Zakres prac obejmuje:
Zakup, dostawa i montaż lamp oświetleniowych – 3 szt. (L1/9, L1/10, L1/11) wraz z zasilaniem (podłączeniem) do oświetlenia wykonanego w 2023 r. przy drodze powiatowej 2515D w sołectwie Niwnice, 59-600 Lwówek Śląski na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa mgr. inż. Joachima Borowskiego, inż. Wiesława Borowskiego, Macieja Borowskiego, która stanowi zał. Nr 10 do SWZ. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejących obwodów oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania:
Budowa oświetlenia we wsi Włodzice Wielkie (wykonanie oświetlenia na odcinku drogi uwzględnionej w projekcie oświetlenia drogowego z roku 2022).
Zakres prac obejmuje:
Montaż dwóch lamp oświetleniowych w miejscowości Włodzice Wielkie przy działce nr 263/2, (1/3, 1/4), zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 11 do SWZ. Projektowane lampy zostaną zasilone z istniejącego obwodu oświetleniowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 4460,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania:
Realizacja projektu zakupienia i zamontowania 9 lamp oświetleniowych przy drogach szutrowych: droga nr 276 – 3 lampy, droga 364/1 – 3 lampy, droga nr 94 – 3 lampy w Rakowicach Wielkich (uruchomienie trzech zamontowanych lamp oświetleniowych przy drodze szutrowej nr 276 w Rakowicach Wielkich).
Zakres prac obejmuje:
Zakres robót obejmuje budowę przyłącza elektroenergetycznego wraz z pracami porządkującymi teren, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Włodzice Małe (realizacja projektu oświetlenia ulicznego w Włodzicach Małych, droga 2295D od nr budynku 11A do 7,
droga 65/1 od nr budynku 24 do 25, droga od nr budynku 51 do 57, droga 406/4 od nr budynku 58 do 60).
Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych w miejscowości Włodzice Małych przy działce nr 411, między budynkiem nr 56 i 57
zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Joachima Borowskiego, inż. Wiesława Borowskiego, Macieja Borowskiego która stanowi zał. Nr 13- poprawiony do SWZ. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejącego oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 11962 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: Montaż oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 301 w sołectwie Płóczki Dolne.
Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych wraz z pracami porządkującymi teren. (L1/4, L1/5). Trasa projektowanej linii kablowej oświetlenia drogowego przebiegająca przez dz. nr 301, obręb 0016 Płóczki Dolne - Gmina Lwówek Śląski, zgodnie z
dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 14 do SWZ. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejących obwodów oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: Zakup lamp chodnikowych i montaż z 2022 r. przy działkach nr 79/21 w sołectwie Mojesz.
Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych wraz z pracami porządkującymi teren (2/1, 2/2). Trasa projektowanej linii kablowej
oświetlenia drogowego przebiega przez dz. nr 66 obręb 0011 Mojesz - Gmina Lwówek Śląski, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 15 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do
wykonania przecisku , zlokalizowanej na trasie między lampą nr 2/1, a istniejącą, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, rysunek nr 2. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejących obwodów oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 14421,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805

7.3.3) Ulica: Górnicza

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu prowadzonym w trybie bez negocjacji wpłynęły 4 oferty, których cena przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805

7.3.3) Ulica: Górnicza

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21525 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805

7.3.3) Ulica: Górnicza

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS Elektryk Tomasz Sumecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912290539

7.3.4) Miejscowość: Raciborowice Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 59-720

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10322 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805

7.3.3) Ulica: Górnicza

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.