Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501886/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane dotyczące dostosowania sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,176175,e768d14a2db844faa18dab0b50abdb58.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace budowlane dotyczące dostosowania sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c3fdbc0-8704-411d-9bb8-9a52a8d8279e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Prace budowlane dotyczące dostosowania sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jakość edukacji podstawą rozwoju szkolnictwa w mieście Jaśle2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.35.2.2024:1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Prace budowlane dot. pracowni robotyki, programowania oraz zdobywania kompetencji teleinformatycznych w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Czackiego 2, 38 -200 Jasło.1. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
2. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
3. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 88458,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Prace budowlane dot. pracowni robotyki w Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle przy ul. Wincentego Pola 9, 38- 200 Jasło.1. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
2. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
3. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Prace budowlane dot. pracowni: fizyczno-chemicznej, biologiczno-geograficznej i strefy badań dla uczniów w Zespole Szkół Miejskich nr 3 przy ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło.1. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
2. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
3. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 71136,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106641,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106641,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106641,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851944980
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106641,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72201,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72201,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72201,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany MEL-BUD II S.C. Nachamnn Jerzy, Nachmann Daniel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851903722
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72201,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71235,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71235,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Jasbud Witold Rydarowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852054662
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71235,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa tłucznia, klińca oraz grysu w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1865R Kunowa - Harklowa w miejscowości Kunowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Rozbudowa i przebudowa drogi - ulicy Kwiatkowskiego w Jaśle, rozbudowa i przebudowa ulicy Leśnej w Jaśle, rozbudowa skrzyżowania ulicy Kasprowicza z ulicą Piłsudskiego w Jaśle - wykonanie dokumentacji
- Bieżące remonty ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła.
- Usługa prania
- Dostawa samochodu dowodzenia w zakresie zarządzania kryzysowego
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- "Adaptacja pomieszczeń na cele Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.