Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00444708/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych: opiekuńczych, fizjoterapeutycznych i psychologa dziecięcego dla mieszkańców gminy Trzcianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Trzciance
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387836164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Broniewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 216 21 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cus-trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus-trzcianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fed93062-0b42-4d69-852e-884c4e6eabe61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych: opiekuńczych, fizjoterapeutycznych i psychologa dziecięcego dla mieszkańców gminy Trzcianka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fed93062-0b42-4d69-852e-884c4e6eabe6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00302512/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług społecznych: opiekuńczych, fizjoterapeutycznych i psychologa dziecięcego dla mieszkańców gminy Trzcianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nazwa projektu: „Dostarczanie wysokiej jakości usług społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój Centrum Usług Społecznych”; numer projektu: FEWP.06.13-IŻ.00-0055/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOU.261.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 643902,45 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkaniauczestników projektu „Dostarczanie wysokiej jakości usług
społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój
Centrum Usług Społecznych”. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 175609,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa fizjoterapii świadczona w ramach projektu „Dostarczanie wysokiej jakości usług społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój Centrum Usług Społecznych”. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 175609,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa społeczna indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psycholog dziecięcy, świadczona w ramach projektu "Dostarczanie wysokiej jakości usług społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój Centrum Usług Społecznych".Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 292682,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Ludzi Kreatywnych „Pokrzywa”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632126213
7.3.3) Ulica: Pokrzywno 12a
7.3.4) Miejscowość: Pokrzywno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-980
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
„Bartosz Sokulski”
Kępa 13a
64-980 Trzcianka
NIP 763 202 11 41
Realizacja usług opiekuńczych, zarządzanie zamówieniem
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE LUDZI KREATYWNYCH "POKRZYWA"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE LUDZI KREATYWNYCH "POKRZYWA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartmed gabinet fizjoterapii i masażu Bartłomiej Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642575384
7.3.3) Ulica: StaryRynek 11/4
7.3.4) Miejscowość: Ujście
7.3.5) Kod pocztowy: 64-950
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARTMED GABINET FIZJOTERAPII I MASAŻU BARTŁOMIEJ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
BARTMED GABINET FIZJOTERAPII I MASAŻU BARTŁOMIEJ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczno – Terapeutyczny Julita Żybort
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642101002
7.3.3) Ulica: 11 listopada 51
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET PSYCHOLOGICZNO-TERAPEUTYCZNY JULITA ŻYBORT
jakie przetargi wygrała firma
GABINET PSYCHOLOGICZNO-TERAPEUTYCZNY JULITA ŻYBORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-30INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług diagnostycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja"
- "Świadczenie usług psychologicznych i prawnych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.