Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00466539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 5601P (Czermin – granica powiatu) i drogi powiatowej nr 5600P (Osiny – Borek Mielęcki)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 0627828900
1.5.8.) Numer faksu: 0627828901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 5601P (Czermin – granica powiatu) i drogi powiatowej nr 5600P (Osiny – Borek Mielęcki)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a81145-74b4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048126/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi powiatowej nr 5601P (Czermin – granica powiatu) i drogi powiatowej nr 5600P (Osiny – Borek Mielęcki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AB.272.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1989799,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 5601P (Czermin – granica powiatu) i drogi powiatowej nr 5600P (Osiny – Borek Mielęcki)
Zakres remontu drogi obejmuje: remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi powiatowej nr 5601 P relacji Czermin- granica powiatu na odcinku o długościach ok. 0,75 km na terenie gminy Bralin oraz remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 5600P relacji Osiny – Borek Mielecki na odcinku o długości ok 1,71 km na terenie gminy Kępno poprzez wykonanie nowej nakładki bitumicznej.
Zakres prac do wykonania obejmuje:
1) wykonanie frezowań profilacyjnych starej nawierzchni,
2) wykonanie skropień międzywartwowych po uprzednim oczyszczeniu mechanicznym,
3) wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 5 cm,
4) wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm,
5) wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m i grubości 15 cm z tłucznia granitowego.
2. Dokumentacja techniczna na powyższe zadane została wykonana przez: Biuro Obsługi Inwestycji Marek Kozioł ul. Chopina 29, 63-600 Kępno.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do swz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ),
4)Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zawiadomienie o zakończeniu robot(zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego),
b) wykonanie wideo rejestracji z inwentaryzacją wykonanego odcinka drogi w granicach pasa drogowego i przekazanie w wersji elektronicznej: tab, mif, shp, dxf w formie RL12 i warstwa odwzorowania 92,
c) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskanie zatwierdzenia,
5. Do obowiązków wykonawcy należy także:
powołanie kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 12 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy, przy opracowaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wymykające z analizy projektu technicznego, przedmiaru robót oraz wnioski wynikające z analizy lokalnej w terenie.
7.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt, polisy kontraktowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu umowy na czas realizacji przedmiotu umowy, na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości kontraktu.
8. Niezależnie od polisy kontraktowej Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt polisę od odpowiedzialności cywilnej – deliktową w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
9. Obowiązek zawarcia ubezpieczeń będzie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przekaże Zamawiającemu polisy, o których mowa w ust. 7 i 8 wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania obowiązku wynikającego z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 875), zgodnie z którym udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu zadania, stanowiącego przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 10 %.
Obowiązek będzie weryfikowany poprzez wypełnienie przez Wykonawców oświadczenia dotyczącego pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym. Wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do SWZ. Wykonawca, przystępując do podpisania umowy, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych: „Udział pojazdów, o którym mowa w art. 34-36, art. 68 i art. 68a, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.”
Liczba pojazdów elektrycznych lub na gaz ziemny, które musi posiadać wykonawca na etapie realizacji zamówienia, zależna jest wyłącznie od całkowitej liczby pojazdów, którymi będzie realizował zamówienie. Ustawa o elektromobilności nie nakazuje, żeby pojazdy były własnością wykonawcy. W związku z tym wykonawca może je wydzierżawić, wynająć, użyczyć.
11. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
- przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1731295,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2428793,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1731295,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221088982
7.3.3) Ulica: Kościelna 3
7.3.4) Miejscowość: Granowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 63-435
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1731295,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2025r.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie - II postępowanie
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- realizacja Etapu II projektu przebudowy Drogi Krajowej 79 w Jaworznie w ramach projektu "Miasto twarzą go autostrady" - faza 2.
- Remont S-1 odc. Cieszyn - Krasna (P/PT/005).
- Przebudowa Drogi Krajowej nr 88 na odcinku od węzła obwodnicy Gliwic (rejon Cmentarza Centralnego)do węzła Kleszczów z autostradą A-4.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.