Og³oszenie z dnia 2023-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00005475/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne wykonanie dostaw oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017471611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: So³tana 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 669250010
1.5.8.) Numer faksu: (22)718 02 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zuop.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonanie dostaw oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-753888f9-9439-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00538742
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zuop.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zuop.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sk³adanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne. Ofertê wraz z za³±cznikami
sk³ada siê za po¶rednictwem strony tj.: zuop.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej tak¿e Systemem. Instrukcja korzystania z Systemu,
zwana dalej tak¿e Instrukcj±, jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Baza wiedzy". Pytania do SWZ lub pro¶bê o
wyja¶nienia nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, tj. zuop.ezamawiajacy.pl
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zadawania pytañ do SWZ tak¿e drog± elektroniczn±. Pytania nale¿y kierowaæ na adres
przetargi@zuop.pl ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania, którego dotycz±.
Zamawiaj±cy zamie¶ci tre¶æ pytañ wraz z wyja¶nieniami, bez ujawniania ¼ród³a zapytañ, na strony internetowej prowadzonego
postêpowania, tj. zuop.ezamawiajacy.pl. Zamawiaj±cy dokonan± zmianê tre¶ci SWZ udostêpnia na stronie internetowej
prowadzonego postêpowania, tj. zuop.ezamawiajacy.pl Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów
technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu Systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami s±
udostêpnione pod adresem: zuop.ezamawiajacy. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej (tj. kwalifikowany podpis elektronicznym, podpis zaufany lub podpis osobisty).
W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Wykonawca musi posiadaæ: kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie
Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako
„niejawny”. W przypadku podpisania pliku podpisem zewnêtrznym, konieczne jest wys³anie pary plików: pliku podpisanego i pliku
zawieraj±cego podpis. Pierwsza czynno¶æ podpisania oferty kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym mo¿e wymagaæ
zainstalowania dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczno¶ci administracyjnego
odblokowania systemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby podpisaæ ofertê podpisem zaufanym
nale¿y posiadaæ Profil Zaufany, który umo¿liwi podpisywanie plików.
W przypadku problemów z obs³ug± konta w szczególno¶ci: z za³o¿eniem konta, zalogowaniem siê na konto, z³o¿eniem
ofert/wniosków, komunikacj± z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem konta - wszelkie pytania i pro¶by o wyja¶nienie prosimy kierowaæ
do operatora platformy MarketPlanet za pomoc± nastêpuj±cych kana³ów komunikacji (od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 9:00
do 17:00): Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223;
Czat pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl;
E-mail: oneplace@marketplanet.pl
Szczegó³owe wymagania techniczne techniczne zosta³y opisane w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej zwanym „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych – Przedsiêbiorstwo
Pañstwowe (ZUOP) z siedzib± ul. Andrzeja So³tana 7, 05-400 Otwock - ¦wierk;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê w nastêpuj±cy sposób listownie na adres: ul.
Andrzeja So³tana 7, 05-400 Otwock – ¦wierk lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@zuop.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710),
dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
ca³y czas trwania umowy. Potem zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana;
•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: DA.260.11.2023 Przetarg 11/dostawa oleju/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I czê¶æ zamówienia – dostawy do lokalizacji ZUOP w Otwocku:
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1) zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia o 40 % zakresu zamówienia (w zakresie I i II czê¶ci zamówienia), tym samym gwarantuje realizacjê zakresu zamówienia w wysoko¶ci 60 % w stosunku do ca³kowitej warto¶ci umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II czê¶æ zamówienia – sukcesywne dostawy do lokalizacji KSOP w Ró¿anie:
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e: zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia o 40 % zakresu zamówienia (w zakresie I i II czê¶ci zamówienia), tym samym gwarantuje realizacjê zakresu zamówienia w wysoko¶ci 60 % w stosunku do ca³kowitej warto¶ci umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie prawnym,
Zamawiaj±cy nie okre¶la takich warunków.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi (w tym na olej opa³owy) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek, co najmniej jeden z Wykonawców bêdzie zobowi±zany wykazaæ siê spe³nieniem w/w warunku. Zakres przedmiotu zamówienia do którego realizacji wymagana jest koncesja na obrót paliwami ciek³ymi zobowi±zany jest realizowaæ wy³±cznie Wykonawca posiadaj±cy koncesjê.
Weryfikacja bêdzie prowadzona na podstawie o¶wiadczenia przez podmiot sk³adaj±cy ofertê.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie okre¶la takich warunków.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ niniejszy warunek, je¶li wyka¿e, ¿e:
1) wykona³:
a) min. 2 dostawy paliw p³ynnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da oraz wykazania, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (dotyczy I czê¶ci zamówienia)
b) min. 2 dostawy paliw p³ynnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000,00 z³ brutto ka¿da oraz wykazania, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (dotyczy II czê¶ci zamówienia)
Uwaga! dla I i II czê¶ci
dostawy wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów inne dokumenty; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Dostawy potwierdzaj±ce spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ PLN nale¿y przeliczyæ na PLN wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji, gdy opublikowanie og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych nastêpuje w dniu, w którym nie s± publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeñ ¶redni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbli¿szego dnia, nastêpuj±cego po opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje ¶rednie kursy walut obcych.
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek, co najmniej jeden z Wykonawców jest zobowi±zany wykazaæ siê spe³nieniem w/w warunku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagana ilo¶æ dostaw nie sumuje siê, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi spe³niæ powy¿sze kryterium tzn. wykonaæ opisane dostawy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ udostêpnienie zasobu wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawcy, w powy¿szym zakresie przez podmiot trzeci, musi byæ zwi±zane z wykonywaniem dostaw przez ten podmiot.
Uwaga!
W przypadku, w którym Wykonawca sk³ada ofertê na I i II czê¶æ mo¿e wykazaæ siê tymi samymi dostawami.
Weryfikacja bêdzie prowadzona na podstawie o¶wiadczenia przez podmiot sk³adaj±cy ofertê.
2) dysponuje nastêpuj±cym osobami przez ca³y okres realizacji zamówienia publicznego (dla I i II czê¶ci):
1 osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami oraz za¶wiadczenie ADR, o którym mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. 2022 poz. 2147 ze zm.)
Weryfikacja bêdzie prowadzona na podstawie o¶wiadczenia przed³o¿onego przez podmiot sk³adaj±cy ofertê.
Uwaga!
W przypadku, w którym Wykonawca sk³ada ofertê na I i II czê¶æ mo¿e wykazaæ siê dysponowaniem 1 osob± dla obydwu czê¶ci.
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców jest zobowi±zany wykazaæ siê spe³nieniem w/w warunku.
Weryfikacja bêdzie prowadzona na podstawie o¶wiadczenia przez podmiot sk³adaj±cy ofertê.
3) dysponuje nastêpuj±cym potencja³em technicznym przez ca³y okres realizacji zamówienia publicznego (dla I i II czê¶ci):
pojazdem do przewozu oleju opa³owego spe³niaj±cy wymagania, o których mowa w umowie ADR (Dz.U. 2023 poz. 891), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1047 ze zm.), ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. 2022 poz. 2147 ze zm.)
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców jest zobowi±zany wykazaæ siê spe³nieniem w/w warunku.
Weryfikacja bêdzie prowadzona na podstawie o¶wiadczenia przed³o¿onego przez podmiot sk³adaj±cy ofertê.
Uwaga!
W przypadku, w którym Wykonawca sk³ada ofertê na I i II czê¶æ mo¿e wykazaæ siê dysponowaniem 1 pojazdem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (w tym spó³ka cywilna) do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi jednoznacznie wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê zgodn± z okre¶lon± w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, powinno równie¿ w swej tre¶ci zawieraæ wskazanie niniejszego postêpowania.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zmówienia do³±czaj± ww. pe³nomocnictwo lub umowê reguluj±c± wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo. Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y do³±czyæ do oferty.
4. Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñ z³o¿enia oferty. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
6. Oferta podpisana przez pe³nomocnika musi byæ prawnie wi±¿±ca, ³±cznie i z osobna dla wszystkich podmiotów sk³adaj±cych ofertê.
7. Pe³nomocnik bêdzie upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu i na rzecz ka¿dego i wszystkich podmiotów sk³adaj±cych wspóln± ofertê.
8. Realizacja ca³o¶ci kontraktu ³±cznie z p³atno¶ciami bêdzie dokonywana wy³±cznie przez pe³nomocnika reprezentuj±cego podmioty wystêpuj±ce wspólnie.
9. Wszystkie podmioty sk³adaj±ce wspóln± ofertê bêd± odpowiedzialne na zasadach okre¶lonych w Kodeksie cywilnym.
10. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
11. Do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stosuje siê dyspozycjê art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzglêdnieniem art. 117 ust. 4 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
13. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:1) na skutek zmian organizacyjnych lub innych okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, nieznanych przed podpisaniem Umowy,
2) w przypadku, je¿eli bêdzie mia³o miejsce czasowe lub bezterminowe wy³±czenie z u¿ytkowania któregokolwiek z Obiektów, do których bêd± realizowane dostawy,
3) nast±pi± zmiany sposobu fakturowania, ze wzglêdu na zmiany organizacyjne lub zmiany wewnêtrznych zasad za³atwiania spraw zwi±zanych z nabywaniem towarów i realizacj± p³atno¶ci u Zamawiaj±cego,
4) wyst±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy,
5) zaistnienie konieczno¶æ sprostowania oczywistej omy³ki pisarskiej.
W przypadku gdy w okresie obowi±zywania niniejszej Umowy nast±pi zmiana:
1) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
3) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
4) stawki podatku akcyzowego,
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, zastosowanie bêd± mia³y zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
Szczegó³owe zasady w istotnych postanowieniach umowy - za³±cznik do swz
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zuop.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-13
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacj± i uruchomieniem systemu ch³odzenia oraz dystrybucji wody dla urz±dzeñ uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materia³ów zu¿ywalnych wraz z dzier¿aw± 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na rzecz klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
wiêcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.