eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcińsko-Zdrój"Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Trzcińsko-Zdrój"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Trzcińsko-Zdrój”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzcińsko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@trzcinsko-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzcinsko-zdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Trzcińsko-Zdrój”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72a79a4-dc9a-4907-903d-71499311ad6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479132

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.9.2024.IRG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I. Prace wstępne
1) analiza materiałów wyjściowych;
- analiza obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego;
- analiza uwarunkowań przestrzennych gminy,
2) określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie,
3) analiza wniosków zgłoszonych po ogłoszeniu i zawiadomieniu
o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego.
Etap II. Prace planistyczne- obszar uzupełnienia zabudowy (OUZ)
1) prepozycje wyznaczonych obszarów uzupełnienia zabudowy w formie graficznej do konsultacji z Burmistrzem
Etap III. Prace planistyczne - projekt planu ogólnego
1) opracowanie projektu planu ogólnego zgodnie z zakresem wskazanym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) sporządzenie uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej;
3) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko;Etap IV. Opiniowanie, uzgadnianie projektu planu ogólnego
1) przedstawienie projektu do akceptacji Burmistrzowi Gminy Trzcińsko-Zdrój;
2) prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Trzcińsku-Zdroju;
3) przygotowanie projektu planu ogólnego do przekazania celem jego uzgodnienia i zaopiniowania;
Etap V. Konsultacje społeczne
1) udział w konsultacjach społecznych
Etap VI. Uchwalenie i zakończenie prac
1) przygotowanie prezentacji projektu planu ogólnego;
2) uczestnictwo w prezentacjach projektu na posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Infrastruktury i Budżetu oraz Sesji Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju;
3) przekazanie planu ogólnego w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego;
4) ewentualna korekta i wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q100SZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513299882

7.3.3) Ulica: ul. Nieduża 4/7

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-531

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.