Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Trzcińsko-Zdrój”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Trzcińsko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@trzcinsko-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzcinsko-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Trzcińsko-Zdrój”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72a79a4-dc9a-4907-903d-71499311ad6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.9.2024.IRG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap I. Prace wstępne
1) analiza materiałów wyjściowych;
- analiza obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego;
- analiza uwarunkowań przestrzennych gminy,
2) określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie,
3) analiza wniosków zgłoszonych po ogłoszeniu i zawiadomieniu
o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego.
Etap II. Prace planistyczne- obszar uzupełnienia zabudowy (OUZ)
1) prepozycje wyznaczonych obszarów uzupełnienia zabudowy w formie graficznej do konsultacji z Burmistrzem
Etap III. Prace planistyczne - projekt planu ogólnego
1) opracowanie projektu planu ogólnego zgodnie z zakresem wskazanym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) sporządzenie uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej;
3) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko;Etap IV. Opiniowanie, uzgadnianie projektu planu ogólnego
1) przedstawienie projektu do akceptacji Burmistrzowi Gminy Trzcińsko-Zdrój;
2) prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Trzcińsku-Zdroju;
3) przygotowanie projektu planu ogólnego do przekazania celem jego uzgodnienia i zaopiniowania;
Etap V. Konsultacje społeczne
1) udział w konsultacjach społecznych
Etap VI. Uchwalenie i zakończenie prac
1) przygotowanie prezentacji projektu planu ogólnego;
2) uczestnictwo w prezentacjach projektu na posiedzeniu Komisji Rolnictwa, Infrastruktury i Budżetu oraz Sesji Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju;
3) przekazanie planu ogólnego w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego;
4) ewentualna korekta i wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q100SZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513299882
7.3.3) Ulica: ul. Nieduża 4/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-531
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.