Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00503726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 66/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9772681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 66/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f1ad80f-31d1-4607-b24a-d95789510731
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 66/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest remont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwa o poj. 25m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu na warunkach określonych dokumentacji postępowania.
►Zakres przedmiotu zamówienia:
I etap:
- zerwanie uszkodzonego płaszcza z maty 3D wraz z jego utylizacją;
- czyszczenie i przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej wraz z utylizacja odpadów ropopochodnych;
- rewizja wewnętrzna oraz wykonanie prób szczelności przeprowadzona przez Wykonawcę w obecności przedstawicieli WDT Olsztyn;
- wykonanie obliczeń wytrzymałościowych oraz pomiarów grubości ścianek;
II etap: Wykonawca przystąpi do realizacji II etapu pod warunkiem otrzymania pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego Olsztyn.
- przygotowanie dokumentacji technicznej remontu zbiorników niezbędnej do przeprowadzenia remontu wg wymogów WDT Olsztyn, uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji przez WDT Olsztyn, uzyskanie pozytywnej decyzji WDT Olsztyn zatwierdzającej projekt dokumentacji technicznej remontu zbiornika – Wykonawca prowadzi w tym zakresie uzgodnienia z WDT Olsztyn we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy;
- wykonanie płaszcza w technologii z tworzyw sztucznych i mat szklanych w zbiorniku podziemnym;
- rewizja wewnętrzna oraz próba szczelności zbiornika po modernizacji z WDT Olsztyn;
- montaż automatycznego suchego systemu monitoringu wycieku, podłączenie urządzeń monitoringu z istniejącą centralką przecieku (monitoring nadciśnieniowy typu D9 ASF Thomas), znajdującą się w budynku w odległości 50 m od zbiornika, do podłączenia należy wykorzystać istniejące okablowanie;
- uzyskanie decyzji wydawanej przez WDT Olsztyn po zakończeniu usługi dopuszczającej zbiornik do eksploatacji;
- Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich czynności objętych zawartą umową:
- dokumentacja powykonawcza zbiornika paliw;
- karty przekazania do utylizacji odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych;
- protokół / decyzje wydane przez WDT Olsztyn, w tym decyzję o dopuszczeniu zbiornika do eksploatacji;
- dokumentację techniczną remontu zbiornika w języku polskim;
- instrukcje wykonania przeglądów okresowych przez administratora.
► Zakres przedmiotu zamówienia określony etapem I i II jest zakresem podstawowym, gwarantowanym Wykonawcy (z zastrzeżeniem, że po zakończeniu etapu I Wykonawca otrzyma pozytywną decyzję WDT Olsztyn i przystąpi do etapu II) wraz z wynagrodzeniem za jego pełne i należyte wykonanie.
►W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również czynności (nie wyszczególnione powyżej), których realizacja uwarunkowana jest oceną stanu technicznego po wykonaniu prac objętych I i II etapem realizacji oraz wynikiem uzgodnień z Zamawiającym w zakresie ustalenia ostatecznego i niezbędnego zakresu modernizacji.
►Zamawiający przewiduje następujący zakres czynności, których realizacja nastąpi w zależności od okoliczności określonych powyżej obejmujące:
- wymiana włazu rewizyjnego DN600 (dekiel, kołnierz, gardziel, uszczelka, śruby, zaślepki);
- montaż zaworu oddechowego z przerywaczem płomienia DN50;
- montaż rury zlewowej wraz z syfonem hydraulicznym DN100;
- montaż zaworu przepełnieniowego DN100;
- montaż przyłącza odbioru oparów cysterny DN80;
- montaż przerywacza płomienia przy odbiorze oparów DN50;
- montaż przerywacza płomienia przy kolektorowaniu oparów DN50;
- wykonanie króćca ssącego dystrybutora DN40 we włazie rewizyjnym;
- wykonanie króćca ssącego cysterny DN80 we włazie rewizyjnym;
- montaż kosza ssącego dystrybutora DN40 w zbiorniku;
- montaż kosza ssącego cysterny DN80 w zbiorniku;
- montaż śrub włazu rewizyjnego;
- montaż uszczelki włazu rewizyjnego;
►Podstawą realizacji przez Wykonawcę wszystkich lub wybranych pozycji jak wyżej będzie protokół odbioru – etap I i/lub etap II, i/lub dodatkowy protokół konieczności wykonania czynności fakultatywnych wyżej wymienionych zaakceptowany przez Zamawiającego, sporządzony odrębnie przez Wykonawcę.
►Do zakresu należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczeniu terenu w znaki ostrzegawcze, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie realizacji usługi. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
►Naprawa zbiornika uznana zostanie za zakończoną i zrealizowaną po uzyskaniu pozytywnej decyzji WDT Olsztyn, dopuszczającej zbiornik do eksploatacji. Wykonawca prowadzi w wszystkie uzgodnienia z WDT Olsztyn we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących prace (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) zabezpieczenia urządzeń przed zniszczeniem i innymi uszkodzeniami;
3) realizacja prac na terenie wykonywania usługi w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego;
4) umożliwienia podczas realizacji usługi korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas realizacji przedmiotu zamówienia złomu.
Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności Przedstawiciela Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez Przedstawiciela Zamawiającego. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, miedź).
Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace montażowe objęte zakresem czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia w etapie II i czynnościach fakultatywnych - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby wykonujące prace jak powyżej co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
►Liczba części składających się na postępowanie stanowi jedno zadanie.
Na zadanie można złożyć jedną ofertę.
Usługa stanowi jedną kompleksową całość (poszczególne etapy i wykonawstwo jest wzajemnie od siebie zależne). Ze względów ekonomiczno-finansowych, rozwiązań technicznych, logistykę i sposób realizacji oraz specyfikę zamówienia uzasadnionym jest realizacja zamówienia jako jednej niepodzielnej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172974,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250988,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172974,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKO SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 367155362
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 2
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-680
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172974,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
więcej: Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.