eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzRemont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 66/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 66/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/977268

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 66/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f1ad80f-31d1-4607-b24a-d95789510731

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 66/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest remont - naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwa o poj. 25m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu na warunkach określonych dokumentacji postępowania.
►Zakres przedmiotu zamówienia:
I etap:
- zerwanie uszkodzonego płaszcza z maty 3D wraz z jego utylizacją;
- czyszczenie i przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej wraz z utylizacja odpadów ropopochodnych;
- rewizja wewnętrzna oraz wykonanie prób szczelności przeprowadzona przez Wykonawcę w obecności przedstawicieli WDT Olsztyn;
- wykonanie obliczeń wytrzymałościowych oraz pomiarów grubości ścianek;
II etap: Wykonawca przystąpi do realizacji II etapu pod warunkiem otrzymania pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego Olsztyn.
- przygotowanie dokumentacji technicznej remontu zbiorników niezbędnej do przeprowadzenia remontu wg wymogów WDT Olsztyn, uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji przez WDT Olsztyn, uzyskanie pozytywnej decyzji WDT Olsztyn zatwierdzającej projekt dokumentacji technicznej remontu zbiornika – Wykonawca prowadzi w tym zakresie uzgodnienia z WDT Olsztyn we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy;
- wykonanie płaszcza w technologii z tworzyw sztucznych i mat szklanych w zbiorniku podziemnym;
- rewizja wewnętrzna oraz próba szczelności zbiornika po modernizacji z WDT Olsztyn;
- montaż automatycznego suchego systemu monitoringu wycieku, podłączenie urządzeń monitoringu z istniejącą centralką przecieku (monitoring nadciśnieniowy typu D9 ASF Thomas), znajdującą się w budynku w odległości 50 m od zbiornika, do podłączenia należy wykorzystać istniejące okablowanie;
- uzyskanie decyzji wydawanej przez WDT Olsztyn po zakończeniu usługi dopuszczającej zbiornik do eksploatacji;
- Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich czynności objętych zawartą umową:
- dokumentacja powykonawcza zbiornika paliw;
- karty przekazania do utylizacji odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych;
- protokół / decyzje wydane przez WDT Olsztyn, w tym decyzję o dopuszczeniu zbiornika do eksploatacji;
- dokumentację techniczną remontu zbiornika w języku polskim;
- instrukcje wykonania przeglądów okresowych przez administratora.
► Zakres przedmiotu zamówienia określony etapem I i II jest zakresem podstawowym, gwarantowanym Wykonawcy (z zastrzeżeniem, że po zakończeniu etapu I Wykonawca otrzyma pozytywną decyzję WDT Olsztyn i przystąpi do etapu II) wraz z wynagrodzeniem za jego pełne i należyte wykonanie.
►W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również czynności (nie wyszczególnione powyżej), których realizacja uwarunkowana jest oceną stanu technicznego po wykonaniu prac objętych I i II etapem realizacji oraz wynikiem uzgodnień z Zamawiającym w zakresie ustalenia ostatecznego i niezbędnego zakresu modernizacji.
►Zamawiający przewiduje następujący zakres czynności, których realizacja nastąpi w zależności od okoliczności określonych powyżej obejmujące:
- wymiana włazu rewizyjnego DN600 (dekiel, kołnierz, gardziel, uszczelka, śruby, zaślepki);
- montaż zaworu oddechowego z przerywaczem płomienia DN50;
- montaż rury zlewowej wraz z syfonem hydraulicznym DN100;
- montaż zaworu przepełnieniowego DN100;
- montaż przyłącza odbioru oparów cysterny DN80;
- montaż przerywacza płomienia przy odbiorze oparów DN50;
- montaż przerywacza płomienia przy kolektorowaniu oparów DN50;
- wykonanie króćca ssącego dystrybutora DN40 we włazie rewizyjnym;
- wykonanie króćca ssącego cysterny DN80 we włazie rewizyjnym;
- montaż kosza ssącego dystrybutora DN40 w zbiorniku;
- montaż kosza ssącego cysterny DN80 w zbiorniku;
- montaż śrub włazu rewizyjnego;
- montaż uszczelki włazu rewizyjnego;
►Podstawą realizacji przez Wykonawcę wszystkich lub wybranych pozycji jak wyżej będzie protokół odbioru – etap I i/lub etap II, i/lub dodatkowy protokół konieczności wykonania czynności fakultatywnych wyżej wymienionych zaakceptowany przez Zamawiającego, sporządzony odrębnie przez Wykonawcę.
►Do zakresu należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczeniu terenu w znaki ostrzegawcze, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie realizacji usługi. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
►Naprawa zbiornika uznana zostanie za zakończoną i zrealizowaną po uzyskaniu pozytywnej decyzji WDT Olsztyn, dopuszczającej zbiornik do eksploatacji. Wykonawca prowadzi w wszystkie uzgodnienia z WDT Olsztyn we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących prace (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) zabezpieczenia urządzeń przed zniszczeniem i innymi uszkodzeniami;
3) realizacja prac na terenie wykonywania usługi w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego;
4) umożliwienia podczas realizacji usługi korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas realizacji przedmiotu zamówienia złomu.
Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności Przedstawiciela Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez Przedstawiciela Zamawiającego. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, miedź).
Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace montażowe objęte zakresem czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia w etapie II i czynnościach fakultatywnych - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby wykonujące prace jak powyżej co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
►Liczba części składających się na postępowanie stanowi jedno zadanie.
Na zadanie można złożyć jedną ofertę.
Usługa stanowi jedną kompleksową całość (poszczególne etapy i wykonawstwo jest wzajemnie od siebie zależne). Ze względów ekonomiczno-finansowych, rozwiązań technicznych, logistykę i sposób realizacji oraz specyfikę zamówienia uzasadnionym jest realizacja zamówienia jako jednej niepodzielnej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172974,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250988,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172974,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKO SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 367155362

7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 2

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-680

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172974,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Usługi objęte przedmiotem zamówienia winny zakończyć się w terminie najpóźniej do 23.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.