Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356647/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00362069/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00368024/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00372009/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00378217/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00384196/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00386188/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00515991/01 - Wynik z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie narzędzi, urządzeń i osprzętu jako doposażenie pracowni w ZSE oraz CKZ w ramach projektu Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy edycja 2 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26a4e9af-3503-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie narzędzi, urządzeń i osprzętu jako doposażenie pracowni w ZSE oraz CKZ w ramach projektu Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy edycja 2 z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a4e9af-3503-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026359/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sprzedaż i dostarczenie narzędzi, osprzętu jako doposażenie pracowni napraw warsztatowych i obróbki materiałów z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy – edycja 2”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.138.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463142,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przyrządów pomiarowych, aparatów i urządzeń elektronicznych i elektrycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie zgodnie ze SOPZ dla części 1. Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone sprzęty to okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Skład zamówienia obejmuje:
1. Multimetr - 5 szt.
2. Próbnik elektryczny - 5 szt.
3. Wiertarka ręczna z wyposażeniem - 2 szt.
4. Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa z wyposażeniem - 2 szt.
5. Lutownica kolbowa - 5 szt.
6. Moduły rozszerzeń - 8 szt.
7. Przekaźnik czasowy wielofunkcyjny - 12 szt.
8. Stycznik napięcie cewki - 12 szt.
9. płyta egzaminacyjna/dydaktyczna - 6 szt.
10. Czujnik temperatury Pt100; - 6 szt.
11. Czujnik temperatury Pt1000; - 6 szt.
12. Czujnik temperatury Ni100; - 6 szt.
13. Czujnik temperatury termopara typu J - 6 szt.
14. Czujnik temperatury termopara typu K - 6 szt.
15. Przetwornik temperatury programowalny - 6 szt.
16. Multimetr cyfrowy - 6 szt.
17. Narzędzie do zaciskania do złącz typu Han D, Han E, HanYellock - 4 szt.
18. Narzędzie do demontażu terminali - 4 szt.
19. Woltomierz analogowy magnetoelektryczny - 6 szt.
20. Amperomierz analogowy magnetoelektryczny - 6 szt.
21. Woltomierz elektromagnetyczny analogowy - 6 szt.
22. Amperomierz elektromagnetyczny - 6 szt.
23. Autotransformator trójfazowy - 2 szt.
24. Dekada rezystancyjna - 4 szt.
25. Dekada pojemnościowa - 2 szt.
26. Dekada indukcyjna - 2 szt.
27. Rezystor suwakowy - 4 szt.
28. Rezystor suwakowy - 4 szt.
29. Techniczny mostek -1 szt.
30. Techniczny mostek - 1 szt.
31. Rezystor suwakowy - 3 szt.
32. Rezystor suwakowy - 3 szt.
33. Rezystor suwakowy - 4 szt.
34. Rezystor suwakowy - 4 szt.
35. Rezystor suwakowy - 3 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiące załącznik/i do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólne dla wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 239399,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie podzespołów motocyklowych dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie zgodnie ze SOPZ dla części 2. Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone sprzęty to okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Skład zamówienia obejmuje:
1. Silnik dwucylindrowy, czterosuwowy chłodzony powietrzem z gaźnikowym układem zasilania paliwem z oprzyrządowaniem - 3 szt.
2. Szprychowa obręcz koła motocyklowego z hamulcem bębnowym i zębatką przeniesienia napędu oraz oponą dętkową - 3 szt.
3. Zestaw łańcuchowego układu przeniesienia napędu - 3 kpl.
4. Podnośnik motocyklowy najazdowy - 1 szt.
5. Ściągacz do magneta zestaw - 3 szt.
6. Praska do zakuwania ogniwa łańcucha - 3 szt.
7. Przyrząd do czyszczenia łańcucha ręczny w zestawie ze środkami do czyszczenia łańcucha - 10 kpl.
8. Przyrząd do czyszczenia i smarowania łańcucha - 1 kpl.
9. Stojak rolkowy do motocykla - 3 szt.
10. Wyważarka do kół z oprzyrządowaniem do wyważania kół motocyklowych - 2 szt.
11. Przyrząd do centrowania kół motocyklowych - 1 szt.
12. Montażownica z oprzyrządowaniem do opon motocyklowych - 2 szt.
13. Przyrząd do ustawiania zapłonu - 2 szt.
14. Skaner z zestawem przewodów i przejściówek do diagnostyki komputerowej motocykla - 1 szt.
15. Przyrząd do montażu uszczelniaczy - 1 szt.
16. Przyrząd do montażu simeringów - 1 szt.
17. Przyrząd do regulacji poziomu oleju teleskopowego - 1 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiące załącznik/i do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólne dla wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34411000-1 - Części i akcesoria do motocykli
4.5.5.) Wartość części: 30687,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie narzędzi i przyrządów pomiarowych dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie zgodnie ze SOPZ dla części 3. Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone sprzęty to okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Skład zamówienia obejmuje:
1. Wycinaki - 2 kpl.
2. Przecinaki - 2 kpl.
3. Narzynki i gwintowniki z oprawką - 3 kpl.
4. Suwmiarka noniuszowa 0 - 150 z głębokościomierzem - 30 szt.
5. Suwmiarka noniuszowa 0-300 z głębokościomierzem - 20 szt.
6. Suwmiarka elektroniczna 0 - 150 z głębokościomierzem - 3 szt.
7. Suwmiarka elektroniczna 0 - 300 z głębokościomierzem - 3 szt.
8. Zestaw mikrometrów do pomiarów zewnętrznych 0 -100 mm - 15 kpl.
9. Zestaw mikrometrów do pomiarów wewnętrznych 5 -50 mm - 10 kpl.
10. Statyw pomiarowy magnetyczny z analogowym czujnikiem zegarowym - 8 szt.
11. Zestaw końcówek czujnika zegarowego - 3 kpl.
12. Średnicówka zegarowa 18 - 160 mm - 2 szt.
13. Głowica frezarska z zestawem płytek skrawających - 3 kpl.
14. Zestaw frezów tarczowych do przecinania wg. oddzielnego wykazu - 1 kpl.
15. Noże tokarskie wg. oddzielnego wykazu - 1 kpl.
16. Podzielnica uniwersalna - 1 szt.
17. Imadło ślusarskie - 16 szt.
18. Zestaw frezów do gniazd zaworowych - 2 kpl.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiące załącznik/i do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólne dla wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 50598,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie wyposażenia warsztatu samochodowego oraz części i podzespołów samochodowych dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie zgodnie ze SOPZ dla części 4. Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone sprzęty to okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Skład zamówienia obejmuje:
1. Ściągacz do łożysk mechaniczny – zestaw - 3 szt.
2. Ściągacz do łożysk hydrauliczny – zestaw - 1 szt.
3. Separator do tłoczków hamulcowych - 3 szt.
4. Klucz dynamometryczny o zakresie min 40 - 200 Nm - 2 szt.
5. Klucz dynamometryczny o zakresie min 5 - 25 Nm - 2 szt.
6. Klucze trzpieniowe - 3 kpl.
7. Końcówki typu TORX - 5 kpl.
8. Końcówki typu HEX - 3 kpl.
9. Końcówki typu SPLINE - 3 kpl.
10. Szczypce do pierścieni zewnętrznych - 3 szt.
11. Szczypce do pierścieni wewnętrznych - 3 szt.
12. Zestaw szczypiec uniwersalnych - 3 kpl.
13. Szczypce do zaciskania końcówek konektorowych - 3 szt.
14. Szczypce do ściągania izolacji - 3 szt.
15. Lutownica transformatorowa - 3 szt.
16. Szczypce do demontażu i montażu opasek zaciskowych - 3 kpl.
17. Stojak do demontażu i montażu silnika i skrzyni biegów - 3 szt.
18. Pistolet do przedmuchiwania sprężonym powietrzem - 5 szt.
19. Przewód spiralny sprężonego powietrza 20m - 5 szt.
20. Klucz udarowy pneumatyczny - 5 szt.
21. Zestaw nasadek udarowych - 4 kpl.
22. Przenośna lampa warsztatowa - 10 szt.
23. Oliwiarka - 10 szt.
24. Palnik gazowy na naboje w zestawie z nabojami 28 szt. - 3 szt.
25. Smarownica - 3 szt.
26. Nitownica w zestawie z nitami - 3 kpl.
27. Narzędzia do wykręcania urwanych śrub - 2 kpl.
28. Narzędzie do naprawy uszkodzonego gwintu wewnętrznego z zestawem wkładek gwintów min. 260 szt. - 1 kpl.
29. Przyrząd do pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach - 5 szt.
30. Przyrząd elektroniczny do kontroli płynu hamulcowego - 3 szt.
31. Przyrząd do kontroli płynu chłodniczego - 3 szt.
32. Klucz dynamometryczny elektroniczny 10 -200 Nm - 1 szt.
33. Cęgi nastawne do rur zakres 0,5" - 2" - 2 kpl.
34. Komplet szczypiec samozaciskowych Morse'a - 2 kpl.
35. Podnośnik niskoprofilowy hydrauliczny - 4 szt.
36. Szlifierka kątowa - 3 szt.
37. Podnośnik samochodowy dwukolumnowy - 4 szt.
38. Wózek platformowy ładowność min. 300 kg - 2 szt.
39. Akumulatory - 6 szt.
40. Myjka ultradźwiękowa z akcesoriami - 1 szt.
41. Myjka ciśnieniowa z akcesoriami 1 szt.
42. Spotter do wyciągania wgnieceń z akcesoriami - 2 szt.
43. Komplet nożyc do blachy - 3 kpl.
44. Obcinak łańcuchowy do rur - 2 szt.
45. Opalarka elektryczna - 2 szt.
46. Zestaw przyrządów do wymiany układów rozrządów w pojazdach samochodowych - kpl. - 1 kpl.
47. Pistolet pneumatyczny z manometrem do pompowania kół z legalizacją - 3 szt.
48. Pistolet pneumatyczny z manometrem do pompowania kół - 5 szt.
49. Zestaw kluczy do korków miski olejowej - 3 kpl.
50. Klucze oczkowe otwarte do przewodów hamulcowych 6 szt. - 5 kpl.
51. Zestaw kluczy oczkowych otwartych z przegubem min. 7 szt. - 1 kpl.
52. Zestaw wkrętaków udarowych - 3 kpl.
53. Zestaw ściągaczy do końcówek drążka - 3 kpl.
54. Ściągacz do sworzni kulistych - 3 kpl.
55. Przyrząd do docierania gniazd zaworów - 2 szt.
56. Przyrząd do demontażu zaworów - 3 kpl.
57. Wózek narzędziowy z wyposażeniem - 2 szt.
58. Tester do akumulatora - 3 szt.
59. Klucze nasadowe 3/4 12 kątne 17-50 - 3 kpl.
60. Urządzenie do obsługi układów klimatyzacji z akcesoriami - 1 szt.
61. Podpory warsztatowe - 4 kpl.
62. Podnośnik skrzyni biegów - 2 szt.
63. przyrząd laserowy do ustawiania zbieżności kół z certyfikatem - 1 szt.
64. ramię pomocnicze - 2 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiące załącznik/i do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólne dla wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 117361,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie doposażenia pracowni Zespołu Szkół Elektronicznych w Rzeszowie zgodnie ze SOPZ dla części 5. Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone sprzęty to okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.Skład zamówienia obejmuje:
1. Zestaw stanowisk do nauki programowania komunikacji Ethernetowej - 2 kpl.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiące załącznik/i do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wspólne dla wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 25094,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150687,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150687,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150687,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7770001387
7.3.3) Ulica: Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150687,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64999,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64999,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64999,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPPLY24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971876762
7.3.3) Ulica: Pl. Solny 20/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-063
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64999,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W zakresie części 2, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt, do placówek oświatowych w Rzeszowie, które objęte są projektem w godzinach pracy tych placówek, w terminie do 17 dni roboczych od dnia zawarcia niniejszej umowy. Za dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Krokowa
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: instalacje sanitarne, grze..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.